1.bölüm Bir hikayenin başlanğıcı

129 13 6
                                    

Normal günler gibiydi amma biraz farklıydı.Çünki bu gün doğum günümdü...
Ben Ebrar ve 17 ekim 2000 de doğdum.Ve bu günde tüm günler gibi yine film izliyordum.
Film izlemek artık bende bağımlılık yarttığı için vazgeçemiyordum.
Tam film izlediğim sırada telefonuma bir mesaj geldi
*1 yeni mesaj*
Kimden*Açelya*

Ebrar doğum günün olduğunu biliyorsun değilmi!!!Ve herhalde yine film izliyorsundur,neyse ikimize bilet aldım hemde en ön sıradan konser saat 18:00 da başlıyo seni gelip alıcam hemen hazırlan!!!
Not:Gelmesen küserim.

Eğer Açelya küserim yazıyorsa demek beni yine zorla biyerlere götürüyordur.Saate baktım 15:00.Daha vakite çok vardı bir bölüm daha izleye bilirdim amma Açelyaya kıyamadan hazırlanmaya başladım.Masamdan kalktım dolabıma doğru yürüdüm.Dolabı açtım ve beyaz bir elbise ve siyah çantamı aldım.Giyindikden sonra hafif makyaj yapıp saçlarımı düzleştirdim ve saate baktığımda 1 saat geçmişti bile.
*1 yeni mesaj*
Kimden*Açelya*
Ebrar geldim in vakit çok az kaldı!!!

Gerçekten Açelyanın enerjisine hayrandım.Onu çok bekletmeden odamdan çıktım.Kendi evime geleli neredeyse 5 ay olmuşdu.Ve bu çok güzeldi.Beyaz spor ayakkablarımı giydikten hemen sonra kapıyı kilitleyip evden çıktım.Asansörün gelmesini bekledim.Asansör geldikten sonra indim.Açelyanın arabasını gördüm ve bindim.
Açelya saçını yukarıdan örmüş siyah renk kot ve pantolon giymişti.Çok şık görünüyodu.
Açelyanın benden 1 yaş büyük olmasına rağmen benden gayet küçük görünüyodu.Kızıl saçları onu daha güzel gösteriyordu.
-Ebrar çok güzel olmuşsun kızım.Bu arada unuttum sanma doğum günün kutlu olsun!
Bana bir hediye kutusu verdikten sorna sarıldı.
-Açelya!Ne gerek vardı ama yinede teşekkür ederim!
-Güle güle kullan.
-Açelya sen hiç söylemedin kimin konserine gidiyoruz?
Açelya derin bir nefes aldıktan sorna.
-Çağrı Ateş."dedi.
-Açelya!Sen ciddimisin ben ondan nefret ediyorum ama!!
-Söylenme Ebrar.Bence çok iyi şarkıları var hemde ön sıradayız bundan iyi ne ola bilirki?!

Yol boyunca konuşmadan ilerledik.Ne Açelya konuştu nede ben.Nihayet konser alanına vardık.Burası çok büyükdü.İçeri girdiğimizde çok büyük bir salon bizi karşıladı.Açelya biletleri görevliye gösterdi.Ve görevlinin dediyi yönde ilerledik.Konserin başlamasına daha 30 dakika vardı.Bende bu süreç içinde telefonumdan Çağrı Ateşin sosyal medya hesaplarına baktım.Kumral saçlı uzun boylu yakışıklı bir müzisyendi.Amma bunlar benim dikkatimi çekmediği için pek umursamadım.Şarkıları bana çok saçma geliyordu.Ama sırf Açelya için katlanacaktım....








Arkadaşlar bu bölüm için yorumlarınızı bekliyorum!!!Umarım beğenirsiniz devamı büyük ihtimalle yarın gele bilir.Ve kapak fotoğrafını hızlı yaptığım için pek iyi olmadı kapak fotoğrafıda değişicek.
Bu arada sizce hikayenin devamı nasıl olucak?Fikirlerinizi bekliyorum canlarım!!!

Şahane filmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin