9. Bölüm=Başımın Tatlı Belası

23 13 1
                                    

Gece ve Gündüz yaşanılan şeyler arasında bir fark yok.

----------------------------~----------------------------

Bu olaydan sonra bizi eve gönderdiler. Şuan Eda ve Miray ne durumda bilmiyorum. Ama bugün hem güzel hem kötü şeyler yaşadık. "Büyüyünce geçer." derler. İnanmam.
Çünkü benim hiç bir zaman geçmiyor ve geçmeyecek. Geçmişte annemden de babam dan da hem baskı görüyordum hem de döverlerdi. Ders konusunda çok baskı yaparlardı. Beni köleleri gibi kullanırlardı. Ama onları hep sevmiştim. Çünkü onlar bana emek verdiler. Bende bu emeğe saygı duydum. Bunları bir kenara bırakıp yatağıma geçtim. Biraz uykuluydum. Hep erken kalkıyordum. Yarında okul tatildi. Ama saat erkendi. 15.20'ydi saat. Onun yerine gidip yemek yaptım ve yemeye başladım. Bugün baya rahat olacağımdan emindim. Yemekten sonra dizi izlemek için oturma odasına geçtim. Aklıma yine bir sürü şey gelmişti. Kanları da vardı. Gittim ve bütün odayı sildim. Onlar artık burada değil, mezarda yaşıyorlar. Temizledikten sonra onları çöpe attım. Geri eve gelip dizimi açtım ve izlemeye başladım. Bugün tüm zamanı kendime ayıracağım.

Dizinin ilk bölümü biraz da olsa sardı. Sonra bir şarkı açtım ve dinlemeye başladım. Ardından bakım için kullanacaklarımı alıp içeriye getirdim. Çok fazla birşey yapmadım. 20 dakika falan sürdü. Herşeyi toplayıp odaya götürdüm ve birkaç atıştırmalık alıp odama geçtim. Artık ders çalışmalıyım. Matematikten 5 test ödev+Türkçe'den 30 sayfa ödevim vardı. 2 test+15 sayfa yaptım, bitiririm bugünü ve yine dizi izlerim. Tabi ki birşey olmazsa.

Hemen yapmaya başladım. Kapı çalmıştı. Hemen gidip kapı deliğinden baktığımda hiç tanımadığım bir adam vardı. Sessizce oradan ayrılırken tekrar hızlı bir şekilde çaldı. Bu siyahlı adam değildi. "Ece açar mısın? Önemli." dedi, sesi tedirgindi. "Kimsin?" diye sordum. "Ben o siyahlı adam dediğiniz kişiyi tanıyorum." dedi. Ama sadece sana ipucu verebilirim."dedi. Derin bir nefes alıp kapıyı açtım."O sizden biri!"dediğinde ona şaşkın bir şekilde baktım."Yalan."dedim. Onun gözleri ise Evet öyle, diyor."Şimdi ben gidiyorum."dedi ve kapıyı kapattım.

İyi ki bir rahatım dedim. Şimdi aklıma takılır işte. Geri odama geçtim. Ödevimi yaparken kim olduğunu da düşünüp duruyorum. Yine odaklanmaya çalıştım. Uykum baya vardı. Masada uyuyakalma şansın %99'du. Ödevimi bitirmiştim. Saat 19.00'du. Artık sıkılıp dizi izlemeye karar verdim. Atıştırmalıklarımın yarısı kalmıştı onu da şimdi yerim. Oturdum ve izlemeye başladım. Gerçekten güzeldi. İnsanı merak ettiriyordu. İlk 3 bölümü bitmişti. Saat 23.40'dı.

Artık uyuyabilirdim. Kendime yatağıma attım ve kulaklığımı taktım. Telefondan müzik açtım. Dinleyerek uyuyacaktım. Çünkü rahat hissediyorum. Uyudum. Sabah olmuştu. Hiç kalkmak istemiyorum. Saat 10.30'du. Ama artık kalksam iyi olurdu. Yatağımı düzeltip, kalktım. Şuan birşey yapmaya üşendiğim için bir sandviç yaptım. Yemeye başladım. Bir yandan da telefona baktım. Bitirdikten sonra orayı da toplayıp oturma odasına geçtim. Telefonuma biraz baktıktan sonra canım sıkıldı. Tek başıma biraz dışarıda gezsem iyi olur.

Altıma bir etek giydim ve üstüme bir crop giydim. Ve bir ceket giydim. Uzun botlarımıda en son giyerek evden çıkış yaptım. Yanımda 360 Tl vardı. Üstüme bol bir crop vardı ve 150 Tl. Hemen aldım. Sonra belki altım için de birşey alırım diye baktım. Ama bir çanta dikkatimi çekti. Rengi hem siyah hem de beyazdı. 90 Tl. Onuda alıp kasaya doğru ilerledim. Sıra vardı. Önümde 5 kişi arkamda 3 kişi vardı. Sonunda sıra bana gelmişti. 240 Tl ödeyip çıktım. 120 Tl kalmıştı. Onunlada orta boy bir pizza alıp eve geçtim. Şuan yanımda sadece 30 Tl kalmıştı. Merdivenlerde bir abla bu soğukta peçete satıyordu. Yanına gidip 2 peçete aldım ve ona fazladan para verdim. 30 Tl verdim. Keşke yanımda biraz daha olsaydı. Abla bana teşekkür etti. Rica edip oradan ayrıldım.

Eve yaklaşmıştım. Arkamdan Efe çıktı. "Kombinin  güzel olmuş. En son seni pijamalarınla görmüştüm." dedi ve sırıttı. Bende yalandan sırıttım. "Neyse hadi görüşürüz. " dedi. "Görüşürüz." dedim ve eve girdim. Üstümü değiştirip oturma odasına geçtim. Pizzayıda sonra yerim artık.

Bölüm sonu...

DOLUNAY (AY EVRENİ SERİSİ 1.) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin