12. Bölüm - İyi Yolculuklar

374 31 111
                                    

Selaaaaaaaaaaaaaaaaaam,
Yeni bölümle karşınızdayım, fazla bekletmek istemedim. 💕
Tatlı okumalar, mutlu salılar, bolca sevgi 🏵️
Bugün gevezelik edesim var ama susacağım heheh.
Hadi ben kaçtım. 👇🏻

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Alevler asyanın gözünde yükselir. 

Asya: Sinağğğğğğğğğğğğğğğğğn!!

Telefonu yere atıp kulübeye doğru koşar ağlamaklı bir sesle bağırır

Asya: Sinaağğğğn! Sinaaaanğğğ! 

Alevlerin hemen dibine vardığında hissettiği sıcaklıkla gerçekler bir kez daha yüzüne çarpar. Titreyen ellerini yüzüne doğru kaldırıp cırlayarak ağlar. 

Asya: Sinağğn! Sinanğğğn! Hayır hayır hayığğğğr! Sinanğğğn! 

Asya yanan kalıntıya doğru kendini atacağı sırada kolundan geriye doğru çekilmesiyle birinin göğsüne çarpar. Tek koluyla Asyayı sarıp

Sinan: Gerizekalı

Vücudu titreyen Asya şaşkın bakışlarını yavaşça yukarıya kaldırır. 

Asya: Sinan

Sinan: Asya. 

Asyanın gözleri sevinçle kocaman olur. Ama göz yaşları yanaklarından süzülmeye devam ediyordur. 

Asya: Sinan! 

Sinan: Bağırma lan! 

Asya: Sinan

Sinan: Lan konuşmayı unuttun da aklında kalan tek kelime sinan mı oldu? 

Asya hâlâ titriyor ağlamamaya çalışıyordur. Sinan endişeyle asyaya bakıp dudaklarını hafif birbirine bastırır. Sonra burukça gülümseyip diğer kolundaki köpek yavrusunu kaşlarıyla Asyaya işaret eder. 

Sinan: Çok sevimli değil mi? 

Asya gözlerini sarımsı yavru köpeğe kaydırır. Yüzünde buruk bir tebessüm oluşur ve gözleri dolar. Köpek acıyla inler. Asya ve sinan üzgünce köpeğe bakar. 

Sinan: Patisi yaralı

Asya tekrar sinana bakışlarını kaldırdığında dudakları titrer. Sinan nefes verip ikisini alevlerden uzak tarafa götürür. Birlikte yere çökerler. 

Asya'nın iç sesi: Aklımın durduğunu hissettim. Kalbimin söküldüğünü. Canımın içimden çekildiğini. 

Asya birden sinanın boynuna sarılıp hıçkırarak ağlar. Sinan yutkunup tekrar kolunu asyaya sarar ve sırtını sıvazlar. Buruk sesiyle konuşur. 

Sinan: Bişey olmadı lan ağlama artık. 

Asya ağlamaktan konuşamaz. Kollarını daha da sıkılaştırır. Sinanın gözleri dolar dudaklarını acıyla birbirine bastırıp tekrar yutkunur.

Sinan: Gerizekalı! Salak! Ne kadar da salaksın! Eğer gerçekten orada kalsaydım kendini ateşe mi atacaktın! Salak diye boşuna demiyorum! Salak işte! Salaaak!

Asya'nın ağlamasının şiddeti azalır ama bu sefer iç çekmeye başlar.

Sinan: Bana hiç güvenmiyorsun çı çı çı. Benim ordan bir şekilde çıkabileceğimi bilmeliydin. Ben Sinanım sonuçta. Sinan Karayaman. Hiç seni delirtme ve iskoyla aranıza girme fırsatını bıkarıp gider miyim? Gitmem.

Sinanın iç sesi: Gitseydim bile böyle olma be kızım.

Asya sesi ağlamaklı çıkarak

Asya: Kardeşim

Asî İkizler II Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin