Merhaba arkadaşlar 2. bölüm geldi . Artık bunları ayırmam ben gönlüm el vermez.Ilk bölüm için tüm yorum ve oy atanlara tekrar teşekkür ederim. Çok konusmadan iyi okumalar.
🎧 - Perdenin Ardındakiler/ Her Gece
Tarığın canı çok sıkılıyordu .Okulu bırakmıştı neden bırakmıştı ki zaten " salak" dedi kendi kendine. Eve gittiğinde yemek hazırdı, sofraya Tarık, babası , annesi ve kardeşi oturmuştu. Babası " Tarık oğlum, okula geri dönmenin vakti geldi artık senin kendi geleceğini tehlikeye atmana izin vermem o yüzden bu gün A......Anadolu Lisesine kaydını yaptırdım " dedi . Tarık çok şaşırmıştı çünkü bu okul Hilal'in gittigi okuldu ve haftaya bu okula gidecekti. " Tamam baba haklısın , özür dilerim" diyebilmişti sadece.
Odasına gitti, düşündükçe bi heyecan bi ateş bastı. Kardeşi odaya girip "abi gülerken ağzını kapada sinek girmesin " demişti. Tarık çok şaşırmıştı gülümsüyomuydu. Tabi kardeşinin ensesine bi tane geçirmeyi ihmal etmedi. Tarık düşündü ne olacaktı şimdi, ya gene konuşmazsa onla, ya sevgilisi varsa. Her neyseki Onur öbür okulda kalmıştı kurtulmuştu o pezevenkten .
Tarık çok değişik hissediyordu ama aklındaki tüm soruları ancak okula gidince öğrenebilirdi.
Sonunda pazartesi olmuştu, okula gittiğinde gözleri Hilal'i arıyordu. Ögle arası olmuş ama Hilal'i görmemişti zaten onda şans olsaydı diye söylene söylene kantine gitti . Tam o sırada gördü onu Hilal karşısındaydı. Kalbi hızlanmıştı, bi tutulmuştu sanki. Hilal sıra beklerken sıkılmışa benziyordu onun bu haline güldü Tarık. Etrafına baktı boş boş ve tam o sırada gözleri denk geldi birbirine . O kahve gözlere Hilal' de simsiyah gözlerle bakıyordu. Aaaa neydi o Hilal kızarmışmıydı, ama bu kısa sürdü çünkü Hilal yemeğini bile almadan çıktı gitti kantinden.
Tarık ne hissedeceğini ne düşüneceğini bilmiyordu. Hem kaçıyor hem de kızarıyodu. Artık bunları aşmanın bi vakti geldi diye düşünüyordu. Tamam bu sefer konuşucaktı başka yolu yoktu. Ne olursa olsun.
Hilal'den
Böyle sıkıcı bi hafta sonu yoktu, Tarık yoktu. Aaaaa gene aklına gelmişti. Ne zaman çıkmıştı ki zaten.. Sonunda okula gitti Sude vardı en yakın arkadaşı olmuştu en kısa zamanda, Tarığı anlatmıştı ona. Ögle arasına kadar çıkmamıştı dışarı sonra Sude'yle kantine gitmişlerdi. Oooo bu ne sıra ama demişti içinden . Sağa sola baktı o sırada bi çift siyahlar onun kahvelerine denk gelmişti.
Çok şaşırmıştı, nasıl ya o ama okulu bırakmıştı, demek bu okula başlamıştı Allah'ım dedi içinden bu çocuğun buna ne kastı vardı, o nasıl bakmaktı kalbe zarardı. Hilal kızardığını fark etti o zaman ne yapçanı şaşırdı, kantinden çıktı gitti.
Sude' de şaşırmıştı ne olduğunu anlamadan oda çıktı arkadaşının peşinden. Sude arkadaşını ilk defa bu halde görmüştü. Hilal" Sude, burda T- Tarık bu okula başlamış " diyebildi sadece. Hilal biraz daha kendine gelince ders başlamadan kaçtı okuldan. Tek başına kalabileceği bi boş park vardı oraya gitti. Kulağına kulaklıkları şarkı dinliyordu.
Anca öyle sakinleşiyordu zaten. Düşündü artık gene aynı okuldardı , sürekli görecekti onu Napıcaktı şimdi hiç bi fikri yoktu. Ayy dedi kendi kendine bari kocası olsaydı ne vardı. Off ne diyodu bu iç sesi ya ne kocası daha suratına bakmıyordu. Ya bide gülüyordu baya baya karşısında.
Saate baktı artık eve gitmesi gerekti. Eve gitti ama değişikti tabii. Ablası anladı vardı bunda bi haller . Ablası Hilal' in odasına gitti dinledi her şeyi ondan . " Bak Hilal ,sen bizim canımızsın , senin kendini bu şekilde üzmen bizi mahvediyor .Artık kaçma , konuş yada vazgeç yoksa bunun sonu gelmez" demişti. Haklıydı ablası çok haklıydı hiç bi şey diyemedi ablasına " Tamam, düşüncem " diyebildi sadece.
Zaten Tarık'ta farkındaydı aralarında ki bu çekimin olmaması imkansızdı zaten .Tam olarak açılmaya karar vermesede kaçmıcaktı artık. Kaçamazdı da artık zaten gözlerini ayıramazdı bu saaten sonra.
Ertesi gün okula gittiğinde akışına bıraktı her şeyi eskiden nasılsa aynı öyle olacaktı. Sınıfa gittiğinde Sude onu bekliyordu tabii bu durumun bi kritiği yapılıcaktı . Kantine gittiler birer sıcak çikolata aldılar ve sınıfa çıkmak için merdivenlere doğru gittiler .
Hilal heyecanlıydı ya onu görürse gene gözlerini kapadı ve tam o anda bi yangı hissetti elinde . Biri ona çarpmıştı sinirle başını ona çevirdi ve gördüğü yüzle şok oldu karşısında bi Tarık hayır , yanan bi Tarık vardı. Hiç bi şey diyemedi ikiside.
Evet arkadaşlar bölüm sonuna geldik . Bundan sonraki bölümde bakalım ikiside konuşucakmı birbirlerine söz verdiği gibi.Artık fazla uzatmayalım diyorum ben .
Neyse şimdiden yorum ve geri dönüşleriniz için teşekkür ederim. Yıldıza basmayı unutmayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek
RomanceSeni sevmek bi masal dinlemek kadar güzeldi... .Gerçek bi aşk hikaysinden uyarlama yapılmıştır.