🎧Tuğkan/ Sen Benim
Hilal' den;
Eve geleli tam 1 hafta olmuştu, Tarığı görmediğim tam bir hafta, bugün ailesiye ziyarete gelecekti o zaman görecektik birbirimizi. Ameliyat olduktan birkaç gün içinde eve geldim, başta çok ağrılarım oldu ama zamanla bir azaldı. Ben evden çıkmadım, Tarık 'da bize gelemedi. Sadece telefonla konuşuluyorduk . Ama bugün gelicekti , Küçük bi çocuk gibi mutluydum , o iyi ki vardı. Benim ilacım oydu , ruhumu güzelleştiren oydu. Çok özlemiştim onu , sanki onu gördükçe daha fazla bağımlılık yapıyor bana bi türlü azalmıyordu ona olan sevgim hep artıyordu.
Ama benim iyileşmem de Babasının da çok emeği vardı o yüzden, annem onları yemeğe çağırdı. Ve akşam oldu , annem ve babam masa başında yemekleri kontrol ederken ,Tarık 'tan mesaj geldi " Geldik , kapının önündeyiz " dediği an ile birlikte kapı çaldı. Elinde papatayalarla içeri girdi.
Selamlaşma kısmı bittikten sonra , herkes sofraya oturdu ve sohbet etmeye başladılar, beni bile unuttular . Bizde Tarık'la nasıl konuşuruz diye düşünüyorduk , ama imkansız gibi bir şeydi . Sonra babası " Hasta ziyaretinin kısası olurmuş " dedi ve gittiler .
Ben gitmelerine üzülürken ablam elinde bir mektupla yanıma geldi , anlamıştım Tarık vermişti bunu ona . Bu bana onun ilk mektubuydu hemen açıp okumaya başladım;
" Seni çok seviyorum, Aklım hep sende, Ama şimdi iyisin ya nasıl mutluyum bilemezsin , geç bulmuşken seni kaybedemem asla , seni öyle hastanede gördüm ya o halde içim gitti, ben dayanamıyorum o nasıl dayansın dedim ama dayandın, başardın burdasın şimdi .Sen çok güçlü birisin.Biz yine beraber olucağız , o hayalimizi gerçekleştiricez, seni çok seviyorum, hepte sevicem , iyi ki hayatımdasın iyiki benimsin"
Bunu okurken çok duygulandım, bi daha, bi daha okudum , ezberledim uyuken bile bunları düşündüm , hepsi doğruydu "ben onundum, o benimdi".
2 Hafta sonra
Artık iyice toparlanmıştım , okula gidiyordum , Tarık'la görüşüyordum. Eski ben olmuştum .Okulda eksikliklerim olsada çalışır hallederdim , Sude ilk günden beri yanımdaydı bana çok destek oluyordu , herkesin böyle bi arkadaşa ihtiyacı var.
Akşam üstü Tarık 'la bizim parkımız da buluşucaktık, evet bizim parkımız çünkü orda başlamıştı bizim hikayemiz .
Ben parka gittiğimde Tarık yoktu , şaşırdım hep benden önce gelirdi, Banka geçip oturmaya başladığım anda arkamdan bi el gözlerimi kapattı
" Bil bakalım ben kimim"
güldüm,
"Hmm , tanıyamadım kimsin ? Tanıtsana bana kendini merak ettim"
- "Hmm tanıtayım, senin aşık olduğun , sonrada kendine aşık ettiğin o şanslı kişiyim" dedi ve yanıma oturdu. Çok yakışıklıydı ya , gözlerine ayrı bi aşıktım saatlerce bakabilirdim gözlerine.
Bi süre birbirimizi izledik sonra konuşmaya başladı " Hilal ben seni çok seviyorum ve her gün bunu demem lazım çünkü, sana olan sevgim her gün sanada artıyor , bir önce ki günle aynı kalmıyor .Hani demiştin ya bana
' ben seni sensiz seviyorum' diye artık hiç ayrılık yok bizim hayatımızda söz veriyorum ki yok, bizi hiç bi şey ayıramaz artık ,düşünsene aynı şehirde üniversiteye gidiyoruz, sonra mesleklerimiz oluyor ve evleniyoruz, sonra çocuklarımız oluyor, biz yaşlanıyoruz sen böyle yaşlı huysuz ve çok tatlı biri oluyorsun "
" Bu bi evlenme teklifimi ?,
EVET , EVET, EVET " dedi Hilal ve ikiside kahkaha atarak güldü .EVET FİNAL BÖLÜMÜNÜ NASIL BULDUNUZ !!! Mutlu ve sonsuz bi hayatları var artık
Şuana dek kitabımı okuyup destek olan herkeze çok teşekkürler bu kitap burda bitti ama yakında yepyeni bi kurguyla geliyorum ✨✨
☆'a basmayı unutmayın , sevgiliyorsunuz❤
Bu bir kitabın hikayesi değil bir aşkın bitiş hikayesiydi.. Her aşk bir gün biter unutmayın kimseye bağlanmayın... Yeni hikayede görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek
RomanceSeni sevmek bi masal dinlemek kadar güzeldi... .Gerçek bi aşk hikaysinden uyarlama yapılmıştır.