" Sevmek söz söylemek değil, bütün zor şartlarla rağmen sahip çıkmaktır. Kötü günde sarılmak , iyi günde güven vermektir"
Neşet Ertaş ✨Tarık' tan
Hayır olmamalıydı bu böyle, ayrılamazdık biz daha . Onun düşüncesi bile zaten yeterince acı verici. Daha yeni buldum onu, hayır hayır böyle umutsuz olmamalıydı"off" dedi, hastane koridorunda tek başına ağlıyordu " ya giderse, ya dayanamazsa, napardım ben onsuz " derken arkasından bir el omzunu tuttu gelen babasıydı,
" Baba yardım et , n'olursun bi şeyler yap ? doktorsun sen baba" dedi. Babası " Oğlum, ne bu halin , senin güçlü olman lazım Hilal'e destek olman lazım sen böyle yaparsan Hilal napar hı?, bak ben elimden geleni yapıyorum , İnşallah bulucaz ama bulamaya da biliriz ? bu ihtimalide unutma tamam mı ? benim şimdi bir kaç yeri daha aramam gerek tamam mı " dedi ve Tarığa sarıldı ve gitti.Tarık nefesi kesildi gibi oldu, nefes alamıyordu, gözleri karardı , elleri titredi ayakları taşıyamadı bu ağır yükü yere düştü , duvara yaslandı , soğuktu etrafına baktı kimse yoktu, aklında Hilal 'in gülüşü vardı , o kahve gözleri " hayır kapanamazdı bu gözler , o gülüş sönmemeliydi , " ayağa kalktı Hilal'in kaldığı odaya gitti , uyanıktı , onu görünce gözleri parlamıştı bile , odada sadece ablası vardı , diğerleri kantine gitmişti .
Hilal 'in yanına gitti , ellerini tuttu" Hayal kursak beraber, gerçekleştirmek için ? " o kadar çaresiz söylemişti ki bunu sanki o giderse hayalleri kalsın diye....
" Sonuçta kırılırlar diye hayal kurmaktan vazgeçilmez " dedi Hilal . Tarık boğazını temizledi daha enerjik olmaya çalışarak " Tamam o zaman, kapat gözlerini güzelim başlıyorum , Bi bahçeli evimiz var bahçesinde papatyalar var , ben işten geliyorum sen kızımızla mutfaktasın, o mama sandalyesinde , sende bize enfes yemekler yapıyosun, ben arkandan gelip sana sarılıyorum, eee tabii kızım yakışıklı babasını kıskanıyor gidip onada sarılıyorum " Hilal " hop orda dur ya benim aslan gibi yakışlı oğlum da bana yardım ediyor tabiki" dedi . " Ahaha evet aşkım bi tanede kazık kadar oğlumuz ve senin kadar tatlı bi kızımız var, sonra biz yemek yiyoruz, akşam oluyor, Oğlumuzu odasına gönderip , bebeğimizi uyutuyoruz , o da uyuyor . Sonra biz odamıza gidiyoruz , ben sana yaklaşıyorum ... " derken Ablası "öhmm" dedi ve ikiside güldü . Tarık Hilal 'e baktığında uyumuştu bile. Onu öpüp odadan çıktı .Koridorda babasını telefonla konuşurken buldu " Tamam , o böbrek ile sana attığım hastanın dokusu uyuşuyor mu?" ....... "
Bu güzel evet son testlerden sonra emin olabiliriz " dediğini duydu . O an sanki tuttuğu nefesini verdi Tarık , kalbinde ki taş kalktı " Baba buldun dimi, iyileşicek Hilal " , Babası" Oğlum, dokusu uyuşan bi böbrek bulduk ama daha yapmamız gereken testler var, ama yüzde 65 olur gibi , ve sen de eve gidiyosun bi duş falan al " ," Tamam baba Hilal uyurken gider gelirim hemen " dedi ve bi çocuk mutluluğu ile eve gitti .Yazardan; ( 2 gün sonra)
Tarık " Baba, bak son testlerde de uyumlu çıktı hadi artık söyleyelim Hilal 'e " dedi, Babası son kez elinde ki kağıtla baktı , " Evet hadi söyleyelim gelinime bu haberi" Tarık hızla Hilal 'in kaldığı odaya girdi , Hilal uyuyordu sessizce" şey babam sizi çağırıyor, böbrekle ilgili" dedi an herkez odadan bi anda çıktı . Koridordaydı herkez şimdi " Kızımıza uygun böreği bulduk, bu gece ameliyatını yapabiliriz" dedi. Herkez buna çok şaşırmıştı, çünkü hiç bi akrabasıyla uyuşmamıştı , bu haber öyle güzeldiki , ama bu habere en çok Hilal'in ihtiyacı vardı , çok yorulmuştu bu süreçte , tek desteği Tarık'tı onun için onun sayesinde bu kadar güçlü durmuştu, o olmasaydı bu savaşa katılmazdı , şimdi yenmişti o savaşı, Tarık sayesinde, onu o kadar çok seviyordu ki ona bi bakışı bile yeterdi, onun umudu Tarık' tı , Tarığın umududa Hilal' di.
Hilal uyandığında oda da ailesi, Tarık ve Tarığın babası ve annesi vardı. Herkez ona bakıyordu , Aklından her şey geçiyordu ve bunu öğrenmenin bi yolu vardı
" N'oldu , yoksa bulamad." derken babası sözünü kesti
" Hayır , hayır güzel kızım bulduk, iyileşiceksin artık eskisi gibi olucaksın." Hilal duyduklarını idrak etmeye çalışıyordu, Evet iyileşicekti bitecekti bu lanet durum.Gözleri Tarığı buldu hemen, o zaten Hilal 'e bakıyordu, Çok şey vardı bu bakışlarda ; umutları vardı, aşk dolu kalpleri , güven veren sadakatleri vardı , verdikleri sözler vardı , kurulan hayaller vardı.....
Gitmek yoktu bu saaten sonra, Mutlu olmak vardı.Ayy evet bölüm sonuna geldik, nasıl olmuş , sizce gelecek bölümde nolucak İnşallah bi aksilik daha çıkmaz, lütfen yorum yapın ve ☆'a basın Sizleri çok seviyorum .❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek
RomanceSeni sevmek bi masal dinlemek kadar güzeldi... .Gerçek bi aşk hikaysinden uyarlama yapılmıştır.