Arkadaşlar hepinize merhaba .3.bölüm ile karşınızdayım şuana kadar okuyup , yorum yapan ve oy veren herkeze çook teşekkürler. Daha fazla konuşmadan okuyalım çünkü bölüm bomba gibi .
🎧/ Cesaretin varmı aşka- Gülay( bence en uygun şarkı buydu)
Yazardan
Hilal kafasını kaldırdığında gördüğü kişi ile şok oldu. Tarık karşısındaydı, yanmıştı. Hilal ne diyeceğini bilmedi dondu kaldı. Tarık " Pardon Hilal elin acıyor mu?" dedi. " Yani yok sorun değil bende hatalıydım, asıl sen iyimisin, baya üstün başın çikolata resmen"dedi, Tarık " Evet bundan sonra gözlerin açık yürürsün dimi? (boğazını temizledi) Hilal bak bunun için çok özür dilerim, ama senle okuldan sonra konuşabilirmiyiz, sende biliyosun ki konuşmamız gereken konularımız var "Hilal" bugün mü ?" diye sorduğunda Tarık " Evet yani müsaitsen" Hilal " Tamam , olur" dedi. Daha sonra eline krem sürdürmek için revire gitti .Sude nereye kayboldu diye düşünürken Sude' de yanına gelmişti. Tarık ise dolabından aldığı kıyafetlerle üzerini değiştirdi ve oda revire gitti. Hilal sınıfa çıktığında ne yapacağını düşünüyordu çok heyecanlıydı, tüm hücrelerinin titrediğini hissediyodu resmen. O sırada telefonuna gelen mesaja baktı bilinmeyen bi numaraydı
* konum
- Hilal selam Tarık ben numaranı Sude' den aldım. Saatini sen söylersin . - yazıyodu . Hilal konuma baktı bu dün gittiği boş parktı, Hilal heyecanlandı akşam güneş batarken burası çok güzel olurdu, pek fazla kişi bilmezdi burayı ama Tarık biliyordu. Hilal buna çok sevindi ve - 19.30 gibi bana uyar tabii sanada uygunsa- yazdı . Mesaj anında mavi tik olmuştu.
- Tamamdır o zaman akşam görüşürüz. ve bi mesaj daha
Hilal ben çok heyecanlıyım , sanki içimde kelebekler uçuşuyor. Hilal 'in gözünden bir damla yaş akmıştı bu mesaja ve şöyle yazdı.
- Ben bu hissi 2 yıldır sen her aklıma geldiğine ( yani her zaman) yaşıyorum. Yazıp göndermişti.Ve bi mesaj daha"Ne dedin sen , nasıl yani ne demek 2 yıl Hilal , ben neden bilmiyorum" Hilal " 19.30' da görüşürüz Tarık " yazıp göndermişti. Hoca çoktan sınıfa gelmişti bile. Tüm gün sınıftan çıkmadı Hilal, heyecanlıydı ve hiç bir dersi dinleyemiyordu. Düşünse dedi kendi kendine" Her gece uyumadan önce düşündüğün, sabah kalktığında aklına ilk gelen , çok nadir gördüğü rüyalarına giren, her dışarı çıktığında bıkmadan, usanmadan bi umutla görürüm diye baktığı oydu , gördüğün de kalbinin ritmini değiştiren oydu" ve şimdi tüm bunları hissettiği kişi bilicekti , anlatıcaktı ona hepsini.
Sonuda okul bitmişti eve gitti saat 16.30 ' tu. Daha üç saat vardı. Yatağına oturdu sakinleşmeye ihtiyacı vardı , kulaklıklarını takıp müzik dinlemeye başladı, bi öyle rahat ederdi zaten. Ama yok olmadı bu sefer baştan aşağıya titriyordu hala. Aklından ne söyleyeceğini kurup kurup bozuyordu. Saat 18.30 olmuştu, üzerini değiştirdi , saçlarını saldı ve hazırdı .Evden çıkmıştı, markete gidip dört tane çikolota almıştı, onları da yedi saat 19.05 ' ti evet artık yola çıkabilirdi.Tarık ise eve gitmiş okuldan sonra, hala daha Hilal'in yazdığı son mesaji düşünüyordu. " Nasıl iki yıl , ne demekti mi bu eee o zaman Onur ne halttı " dedi kendi kendine. Biraz daha düşünürse eğer kafayı yiyekti belliydi bu. Saate baktı 19.00 ' dı , evden çıktı parka gitti. Bu parkı seçmişti çünkü bi keresinde Hilal'i burda tek başına görmüştü ve kendisi de çok severdi burayı . Parka gitti saat 19.23 geçiyordu , Hilal'de tam 19.25 geçe gelmişti. İkiside tam güneşi görebilecekleri banka oturdu. İkisi de çok heyecanlıydı Tarık tam konuşmaya başlarken Hilal onu durdurdu. " Dur , yani eee ben kendimi anlatım , zaten bi sıcak , off evet saçmalamadan ( boğazını temizledi) Tarık ben sana 9. sınıftan beri aşığım yani sena her baktığımda, seni her gördüğüm de daha da aşık oldum sana , sen diyosun ki şimdi " onur neydi o zaman " haklısın ama onla aramızda hiç bi şey olmadı, sen ondan öncede benimle ilgilenmezdin zaten , sonrasında her şey daha da sarpa sardı. Ama tek değişmeyen şey seni hep sevmemdi ve hepte seviceğim. Ama sen beni hiç sevmedin dimi , umrunda bile olmadım senin diğer kızlar gibi..." dedi ağlayarak. Tarık şok olmuştu o an ama kendini çabuk toparladı zaten istediğinde bu değilmiydi zaten." Hilal , bende seni sevdim hatta o zamanda aklımdaydın hatta sana açılacaktım ben işte o gün Onur pezevengi geldi yanıma " kanka hilal' le buluşcaz benden hoşlanıyo falan dedi" Hilal çok özür dilerim, lütfen affet beni" derken ikiside ağlıyordu. Tarık Hilal' i kendine çekip sarıldı sıkıca ve " seni benden artık kimse ayıramaz Hilal vazgeçemem artık senden" dedi Hilal " Beni hiç bırakma olur mu?" diye sorduğunda, " Bırakmam söz veriyorum ki asla" dedi.
İkiside ağlamayı bırakıp güneşin batışını izlemeye başladılar o kadar güzledi ki o pembe bulutlar. Hilal Tarığın omzunda o kadar huzurluydu ki, bi tüy gibiydi. Tabi Tarık' ta ondan farksız değildi o da çok mutlu huzurluydu içinden söz verdi kendi kendine " onları ancak ölüm ayırabilirdi ve o zamana dek Hilal' i hep mutlu edicekti" saatin ne kadar hızlı geçtiğini anlamamışlardı bile . Hilal" saat epey bi geç oldu Tarık ben artık gideyim " dedi ve Tarığın yanağına bi buse kondurup gidecekken , Tarık onu kolundan tutup eliyle elini tuttu " ben götürürüm sevgilimi evine " dedi . Hilal ' kalbi bi anda hızladı " Götür sevgilini evine " diye sevgilim lafını uzata uzata söyledi. Bu anın keyfini çıkarıyordu. İnşallah dedi içinden böyle anları çok olsun .
Hilal eve gittiğinde çok mutluydu. Çıkarken aklı başında olmayan kızını ve gelince mutlu gören annesi " kızım naptın bakalım mutluluk paketi falan mı aldım , bune böyle ağzın on karış " Hilal" evet anne evet sonsuza kadar yeter bu mutluluk bana" dedi. Annesi alışmıştı kızının değişik tavırlarına çok üstelemedi o yüzden.
Hilal yatağına yattığında öyle mutluydu ki uyurken bile sırıttığına emindi . Tarık eve gittiğinde o da çok değişik hissediyordu. O kızı kaybetmicekti . Bu kadar basiti.
O gece ikiside çok mutluydu yarını iple çekiyorlardı .Ama ikiside bilmiyordu tabii kaderlerinin onlara ne gibi şeylerhazırladığını.
Evet bölüm sonuna geldik . Nasıl buldunuz ? sonuda birleştiler. Lütfen yorum yapmayı ve ☆'a basmayı unutmayalım. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Yeni bölüme kadar görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek
RomanceSeni sevmek bi masal dinlemek kadar güzeldi... .Gerçek bi aşk hikaysinden uyarlama yapılmıştır.