İLK CİNAYET

25 6 1
                                    

"Bu sabah evinde ölü bulunan cesetin katili hayla bulunamadı. Katilin yine aynı kişi olduğu düşünülüyor yetkililer bulunan cesettin çeşitli suçlar nedeniyle sabıkası olan bir suçluya ayit olduğunu açıkladı...?" Haberlerdeki sunucu anlatmayı bitirmeden televizyon 'u kapattım gerçekten sabah kahvaltısında izlenecek birşey seçmiştim.Masa'yı topladıktan sonra okul' a gitmek için hazırlanmaya başladım. Okulumu sevmiyordum çünkü onlara göre okulun ineğiydim çok kitap okuyan her zaman inek olurdu ve bu yüzden dışlanır, zorbalığa uğrarsın buda bir lanettir herkes sana kötü davranır. Aynı şeyleri yaşicağım için hiç umursamıyordum.
Hazırlandıktan sonra aşağı indim korumalarım ve şöförüm beni bekliyorlardı bu korumaları okuldaki zorba çocuklar bana saldırmaya çalışınca babam işe almıştı ve neredeyse 1 yıldır bizimle çalışıyorlardı. Bana açtıkları kapıdan içeri girdim ve arabaya yerleştim daha sonradan iki korumada arabaya binince okula doğru yol almaya başladık. Geldiğimizde ben
arabadan inip okulun girişine doğru giderken arkamda bir ses duydum .
-"Ceren hanım!"
Arkamı döndüğümde bunun korumam araz olduğunu gördüm. Araz 1.85 boylarında 20 'li yaşlarında sarışın
bir adamdı. Ona dönüp baktığımda aramızda olan bir iki adımlık mesafeyi kapattı ve bana bir kitap uzattı.
-"Bunu dün kuzeniniz poyraz bey verdi size vermemi istemişti."
-"Teşekkürler araz."
Kitap tarih dersinin kitabıydı anlaşılan ödevimi kopyalamıştı. Sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Her zamanki gibi yine benimle dalga geçiyorlardı ama ben buna rağmen hayla dik bir şekilde sınıfa doğru gidiyordum kendimde en çok sevdiğim şey öz güvenimdi.

Sınıfa geldiğimde herşey aynıydı ama tek bir fark vardı bade yoktu. Bade okulun popüler ve güzel kızıydı. Nededini bilmediğim bir şekilde neden bade 'nin okula gelmediğini merak etmiştim. Bu yüzden bade 'nin en yakın arkadaşı olan derin 'e sormaya karar verdim . Derin diğerlerine göre bana daha sıcak davranırdı . Oturduğu sıra iki ön sıramdı gidip sordum.
-"Merhaba derin"
-"Merhaba ceren"
-"Sana birşey sorabilir miyim?"
-"Tabiki"
-"Bade bugün neden gelmedi?"
Sorduğum soru ile birden gözleri doldu o an kendimi çok kötü hissettim. Gözleri
dolan kız zor da olsa konuşmaya başladı.
-"Ba- bade intihar etmiş"
Duyduğum cümle ile şoka girdim bade neden intihar etmişti ki okulun güzel ve popüler kızıydı ailesinin maddi durumundada bir sıkıntı yoktu . Derin kendini ağlamamak için zor tutarak konuşmaya başladı.
-" Bade tüm sınıfa ayrı ayrı mektup yazmış"
Birden arkasını dönüp çantasını karıştırmaya başladı. Sonra bana döndü ve üstünde adım yazan bir zarf uzattı.
-"Bu da seninki"
-"Teşekkürler "
Derin 'in yanından kalkıp kendi yerime geçtiğimde şok olmuştum her ne kadar bade'den nefret etsemde ölmesini istemezdim. Belkide intihar etmemiştir diye düşünmeye başladım belkide öldürülmüştür.

[7 saat sonra]
Kafan çok karışmıştı bade'nin öldürülme olasılığına karşı herşeyi düşünmüştüm ama bir sonuç bulamamıştım  10 dakikaya etüdler başlayacaktı bugün İngilizce etüdü vardı ve ben İngilizce hocasını sevmiyordum başım felaket derecede ağrımaya başlamıştı bunu neden bu kadar kafaya taktığımı bilmiyorum ama etüde kalmayacaktım eşyalarımı hızlı bir şekilde topladım ve sınıftan çıktım. Koridor çok sesizdi ilk defa çıktığım an bana bulaşıcak egoist erkek gurubu yoktu. Yanılmışım birden tekin okulun zorbası beni kolumdan setçe tutup duvara yasladı ve tükürücesine konuşmaya başladı.
-"Benim tarih ödevimi yapmamışsın küçük velet"
-"Ben başkalarının ödevlerini yapmayı bırakalı çok oldu tekin"
Tam bana vurmaya kalkmıştı ki arkadan iki tanıdık yüz görmek beni çok mutlu tetti. Bunlar araz ve çetinden başkası değildi. Çetin anında yanımda belirdi ve tekinin yumruk yaptığı elini tutu ve neredeyse kıracak kadar büktü araz ise tekinin kolumu tutan elini tuttu ve elini çekti sonra ikiside sert bir şekilde tekinin ellerini bıraktılar tekin birden dengesini sağlayamadı ve düştü  o an çok gülesim geldi ama sonradan tekrar bana bulaşırsa bu kadar şanslı olmayabilirdim. Okuldan çıkıp arabaya doğru ilerlerken çetin bana dönüp konuşmaya başladı .
-" Efendim babanız bugün eve erken gelmenizi istedi o yüzden sizi almak için sınıfınıza geliyorduk."
-" Tamam teşekkür ederim çetin açıklama için ve beni kurtardığınız için teşekkür ederim"
Arabaya bindikten bir az sonra eve gitmediğimizi anladım tam çetin'e soracaktım ki ne soracağımı anlamış gibi cevap verdi.
-" Babanız sizi onun yanına götürmemizi istedi efendim."
Aldığım cevaba kafamı Tamam anlamında sallayark cevap verdim . Bir süre sonra araba durdu burası babamın şirketinin önüydü arabadan inip şirkete doğru ilerlerken çetin ve araz 'ın benimle gelmediklerini gördüm babam onlara sadece okulun içinde benimle gelmemelerini söylemişti. Dönüp onlara baktım tam neden gelmediklerini soracaktım araz birden açıklama yapmaya başladı.
-" Efendim babanız sadece sizi buraya kadar getirmemizi sonrasında şirketin dışında beklememizi söyledi"
Başımı olumlu anlamda sallayıp içeri girdim.
B

abamın ofisi en üst kattı oraya çıkana kadar neredeyse tüm çalışanlara selem verdim.Babamın ofisine geldiğimde poyraz ' da içerdeydi ikisinde de anlam veremediğim bir gerginlik vardı. Babam poyrazın yanındaki koltuğu işaret edince gidip koltuğa oturdum. Babam ayağa kalkıp tüm kapıları pencereleri kilitledi panjurları kapattı asistanına kimsenin odasına ne olursa olsun gelmeme sini söyledi. Bu bana çok tuhaf gelmişti çünkü babam hep çalışanlarının sorunlarını çözmek için uğraşırdı. Karşımızdaki yerini alınca boğazını temizleyip sakin bir şekilde konuşmaya başladı.
-" Sanırım ikinizde ailemizin karanlık alemdeki yerini iyi biliyorsunuzdur.
Babam saygın bir patron olabilirdi ama annem ' in ailesi mafyaydı doğal olarak annemde mafyaydı. Poyrazla ikimiz birlikte başımızı sallayarak cevap verdik. Babam sanki söylemesi gerekenlerin hepsini söylemiş gibi rahatladı.
-"Güzel ,evet çocuklar siz şimdi 15 yaşınıza geldiğiniz için ilk görevinizi alacaksınız. Ama ilk olarak size kod adı bulmamız gerekiyor. İkinizi bir ekip yapacaklarmış o yüzden uyumlu olması için birinize Gece birinize Gündüz olması gerekiyormuş."
Poyrazla genelde önemli konularda hep aynı anda konuşurduk o yüzden yine aynı anda konuştuk.
-"Gece"
Poyraz birden bana dönüp konuşmaya başladı.
-" Gece ben olucam ceren ben hakkediyorum."
-" Kim demiş onu."
-" Sen kızsın o yüzden seni ezerler ve Gece adına yazık olur diye dedim."
-" Unutma ben senden her konuda daha üstünüm ayrıca kan görüp bayılan ben değilim"

Laf kavgamızı sonlandırmak isteyen babam gayet ikna edici bir sesle konuşmaya başladı.
-" Neden bir yarışma yapmıyoruz"
Poyraz kuşkucu bir sesle konuşmaya başladı.
-" Nasıl bir yarışma?"
-" Bu geceki kurbanı hanginiz önce öldürür se o kazanır"

Babam önümüze bir dosya koydu bu dosyada bugünkü kurbanın bütün bilgileri yazıyordu. Dosyayı poyrazdan önce alıp kalktım. İkiside bana şaşkın gözlerle bakarken babam konuşmaya başladı.
-"Nere gidiyorsun ceren?"
-"Eve hazırlanmam gerekiyor"
-"Dosyayı neden yanında götürüyorsun?"
-" İşimi garantiye almak için"
-"Nasıl yani ?"
-Bu dosya 'nın bir kopyası yok o yüzden poyraz bakamayacak ve adamı bulamayacak bu yüzden başarısız olucak."
Poyraz birden sırıtmaya başladı ve bana bakarak konuşmaya başladı.
-" Kopyası olmadığını nereden biliyorsun?"
-"Ben babamı tanıyorum"
-" Nasıl yani?"
-" Babam düzenli insandır bu yüzden herşeyi düzenli olur dosyayı aldığı dolapta kurbanların hepsini işledikleri suçlara göre renklerle eşleştirmiş bu da siyah yani en kötüsü o dolapta başka siyah dosya varsada o başka bir kurban' ın dosyasıdır."
Poyraz beni dinledikten sonra  babama döndü babam beni onaylar bir şekilde kafasını salladıktan sonra poyraz ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı yapacağı şeyi anladığım için anahtarı üstünde olan kapıyı açıp hızla asansöre bindim ve kapı kapama tuşuna bastım poyraz gelene kadar kapı kapandı ve ben aşağı inmeye başladım. Aşağı indiğimde poyraz da gelmişti büyük ihtimal diğer asansöre bitmişti.  Hızla dışarı çıkıp arabaya doğru koştum poyraz neredeyse bana yetişecekken arabaya bindim ben biner binmez kapılar kitlendi ve çetin arabayı sürmeye başladı.
-" Teşekkürler çetin"
-" Dosyayı aldınız mı efendim ?"
Bu konuşan arazdan başkası değildi .
Elimdeki dosyayı havaya kaldırıp ona gösterdim.
-" Tebrik ederim efendim"
-" Saol araz"

[6 saat sonra ]
Hazırdım ve bir ara sokakta kurbanımı izliyordum. Telefon numarası da dosyada olduğu için onu buraya çağırmak hiç zor olmamıştı. Ona farklı bir kadın gibi mesaj atıp evimden atıldığımı söylemiştim ve onu beni alması için buraya çağırmıştım. Artık onu öldürme vakti gelmişti yavaş yavaş yaklaştım ve onun sağ tarafına geçerek kafasına susturucu taktığım silahı doğrultum. Herşeyi düşünüp plan yaptığım için kusursuz bir öldürme işlemi olmuştu aynı annem gibi yapmıştım öldür ve intihar süsü ver. Çok basitti. Suç dosyası bu kadar kabarık olmasa öldürürken bir az üzülebilirdim ama bir tecavüzcü öldüğü için üzülecek değildim. Olay yerinden uzaklaşırken annemi şimdi daha iyi anlıyordum
'insanı ölürken izlemek çok güzeldi vücudundan çıkan o kanı izlemek çok rahatlatıcıydı. Olay yerinden ayrılınca babama adamın öldükten sonraki fotoğraflarını attım ve altına şu mesajı attım.
-" Sanırım Gece olmayı ben hakkettim."
-" Görevi başarı ile tamamlamışsın tebrik ederim Gece"

GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin