~Bölüm 12~hasret sona erdi

141 4 0
                                    

Zamanda yolculuk yapmak ne kadar garip.Ne kadarda akıl almaz bir olay degilmi?Gülbahar hatun nerdeydi?Ve leyla nerdeydi?İşte artık onlarda 2023 istanbuldaydı.Bir sesizlikteydi.

Padişah arkası dönük bir bankta oturuyordu.Gülbahar hatun ve leyla tamda bankın arkasındalardı.Gülbahar hatun gözlerini açtı.

Hava kanlıktı.Herşey çok garipti.Gülbahar hatun çevreye göz gezdirdi.Birden nefes alışverişi hızlandı.Korkmuştu nerdeydi?Yanına baktı.Leylayı gördü.Leylada gözlerinde korku vardı ama belli etmiyordu.

Gülbahar hatun leylaya sarıldı.ve"Leyla bu rüya olsun lütfen.Biz nerdeyiz."Kısık bir sesle söyledi.Padişahın hiç birşeyden haberi yok oturuyordu.Sanki ağlıyordu.

Gülbahar hatun leylanın omzundan tuttu."Leyla bu gerçek olamaz demi.Nerdeyiz biz burası bizim yerimize benzemiyor."Ağlamaya başlar gülbahar.Leyla zamanda yolculuk olduğunu anlar ama anlatmak doğru olurmu bilemez.Leylanın aklından deli sorular geçer.Aliyi birdaha göremezsem.Birdaha dönemezsek.

Leyla kendini toparlar gözleri dolmuştur ama mecburdur."efendim herşeyi anlatacağım size"Der gülbahar hatun bağırarak ağlamaya başlar."Nerdeyiz biz herşey çok garip."Padişah bu sesleri duyar ve oturduğu yerden kalkar.Arkasını döner.Bide ne görsün gülbahar hatun ve leyla kafasını çevirir bir rüya olduğunu düşünür.Sonra tekrar bakar değil rüya değil.

Padişah gülbahar diye bağırır."Gülbahar hatun birden korkar.Gülbahar hatun ise padişahı görür.Padişah koşar yanına.Gülbahar hatun donup kalmıştı.Leyla ise sevinçten bağrır ve sarılır.Sonra birden kendini geri atar leyla."Padişahın özür dilerim yani kusura bakmayın siz gerçekmisiniz.Noluyo ya"Padişah gözleri dolar gülbahar hatuna sarılır.Gülbahar hatun kendine gelir ve padişaha sarlır ikiside hıçkıra hıçkıra ağlarlar.

Gülbahar hatun padişahın elini tutar "Nerdeydiniz.Nekadar çok kortum.Sizi çok özledim.Burası neresi?"Padişah elini tutar otururlar.
"Burası istanbul.yani 2023 istanbul.Herşey çok değişmiş yani kıyafetler.Büyüğe saygı yok.Telefonlar var.başka şeyler var ama bilmiyorum.Ve osmanlı değiliz.Türkiyeyiz"

Gülbahar hatun çok şaşırmıştır.Ağzı açık kalmıştı."Ama bu nasıl olur yani imkansız?"Leyla padişaha bakarak "Ben biliyorum"padişah ve gülbahar leylaya bakarlar Açıklayım padişahım yolda iki taş parçası buldunuz ve bu çok hoşuna gitti."Padişah kafasıyla onayladı şaşırarak."İşte o taş sihirlimi deyim büyülümü deyim bilmiyorum.O taş. Sayesinde böyle oldu.sulatanım hatırlıyorsunuz odanıza gelip durun demiştim.

İşte siz istediğinizi getirdi."Padişah şaşkınlıklarını içindedir.Bu gerçekten oluyormudur?gülbahar hatun ise taşı cepinden çıkarır padişah ve leyla ne yapacağını anlamış şekilde bakar.gül bahar hatun taşı kalbine getirerek.Padişah "topkapı sarayına de"der gül bahar hatun"Bizi top kapı sarayına götür."Birden bir işık gelir gözlerini açamazlar.saniyeler sonra açarlar topkapı sarayının içindeler...

Devam edecektir...

Fatih sultan mehmet ile zamana yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin