Selam ben Ela! 14 yaşında ve asosyal bir kızım. Sevdiğim şeyler yemek yemek ve uyumak. Arkadaş çevrem yok ve sadece bir arkadaşım var, o da Nehir, onun bir sürü hayali var, mesela o bir balerin olmak istiyor bence çok saçma ah evet bu kim derseniz bu benim içimden söylediklerim. Neyse devam edelim, o bir balerin olmak istiyor ama benim hiçbir hayalim yok açıkçası. Sadece 8. sınıfa giden normal bir kızım. Okula geç başladığım için 14 yaşında 8. sınıfa gidiyorum. Yoksa lise 1 olmalıydım zaten. Neyse bugünlük bu kadar görüşürüz!
Bir gün sonra...
Uyandım, yüzümü yıkadım ve kahvaltıya oturdum.
-Günaydın kızım!
-Günaydın annee!
dedim sıkılmış bir şekilde.
-Kahvaltıya gelsene...
-Vallahi hiç zamanım yok annee
dedim gergin bir şekilde.
-Kızım niye umursamaz umursamaz konuşuyorsun?
-Anne umursamaz umursamaz konuşmuyorum ya!
-Tamamm sen öyle diyorsan öyledirr. Dedi bana alay eder bir tonla.
Tamamm sen öyle diyorsan öyledir dedim içimden annemle dalga geçmek için lafını tekrarladım.
Saate baktım ve 08.07 olduğunu gördüm. Okula geç kalmıştım çünkü ouul 08.00'da başlıyordu! Hemen çantamı hazırladım.
Evden çıktım ve hemen bir taksi çağırdım ki ne fark ettim? Telefonumu unutmuşum! Hemen taksimin beklemesini ve 2 dakikaya geleceğimi söyledim:
-Pardon telefonumu unutmuşum da iki dakikaya alır gelirim de bekleseniz
-Tamam siz parayı şimdiden verin de bir aksilik çıkmasın
-Olur
*Parayı veririm*
-Şöyle buyrun
Eve gittim ve telefonumu alıp dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda taksi yoktu!? Şoka uğramıştım resmen, hemen yeni bir tane çağırdım.
Beş dakika içinde geldi. Taksiye bindim ve gideceğimiz okulun konumunu söyledim ve telefonu açıp beni dolandıran taksiciyi şikayet ettim.Diğer bölüme geçç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıt
Adventure14 yaşındaki Ela, müzik öğretmeninden aldığı kağıtla hayatında yeni bir sayfa açmak ister,fakat bazı işler ters gider...