Taksiye bindik. Tekrar dolandırılmak istemiyordum açıkcası. 30 dakikalık bir yolculuktan sonra adam vardınız dedi. Adam arkadını döndü bize, o sırada yüzü bana biraz tanıdık geldi. "Bi baksana, şu adam bizim okula gelmişmiydi hiç?" diye sordum. "Hayı" Ege sözünü bile bitiremeden adamı çantamla pataklamaya başladım. Bh o adamdı, beni sabah dolandıran adam. "Hanfendi!" "Bırakın beni hanfendi!" dedi adam. "SENİ PİSLİK DOLANDIRICI!" diye diye dövdüm adamı. Ege bize şaşkınlıkla bakıyordu, bizi ayırmaya çalışıyordu. En sonunda arabadan sinirli bir şekilde indim. Birkaç dakika yürüdüm ve duvarda 'SEÇMELER ->' yazan bir tablo bulduk. Oraya gittik. Seçmelere varmıştık. Ama hiçte şirket binası gibi bir yer gibi gözükmüyordu. Sanki bir çöplüğe gelmişiz gibiydi... Paslanmış tenekeler vardı. Gerçekten pislik bir çöplüğe benziyordu. Bence öyleydi de zaten. Korkmuştum, gerçekten çok korkmuştum çünkü buranın neresi olduğunu bilmiyorduk ama tek bildiğimiz şey burada seri katil psikopatların olabileceğiydi.
"Adres doğru değil mi?" Sesim bile titriyordu.
"Yani evet burayı gösteriyor ama burası hiçde"
Sözünü biri kesti.
"Selaamm, seçmelere gelmiştiniz değil mi?"
Dedi bir adam arkamızdan sinsice. Gözlerimi sıkıca kapatıp arkamı bile dönmeden
"KİMSİNİZ SİZ NE İSTİYORSUNUZ?!" Diye bağırdım.
"Ne oluyor lan burada?!" Dedi başka bir adam.
Birkaç kişinin ayak sesini duydum. Kafamı kaldırıp Ege'ye baktım. Bir elim belimdeydi. Boynunu tuttum, o da benim kolumu tuttu. "Korkarak bir yere varamayız Ela. Gel dönelim." Diye fısıldadı bana. "Tamam..."
"Üç..."
"İki..."
"Bir..."
Kafalarımızı çevirdiğimiz an bir patlama sesi duyduk. Evet, bir parlama sesiydi. Güçlü bir çığlık attım. Ne olduğunu anlamamıştım, korkup ona sarıldım. O da bana sarıldı. Bir 10 saniye kadar sarıldıktan sonra arkamıza baktık ve...
"HOŞGELDİNİZZ!!!"
"HOŞGELDİNİZZ!!!"
"Ah evet, size hoşgeldiniz şakası yapmak istemiştik ama çokta eğlenmedik. Olsun, HOŞGELDİNİZZ!"
"Hoşbulduk" dedim biraz kızgın biraz da korkmuş bir şekilde.
"Ee aslında size konfeti patlatmıştık ama siz silah sesi falan sandınız ama çok normal yani bende böyle bir yerde patlama sesini silah sesi sanarım." dedi Pirana grubunun Serhat adlı üyesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kağıt
Adventure14 yaşındaki Ela, müzik öğretmeninden aldığı kağıtla hayatında yeni bir sayfa açmak ister,fakat bazı işler ters gider...