Güzelim...

12 1 0
                                    

Öğle arası derse gitmedim, Ege de yemeğe gitmedi. Bir planı varmış derate söyledi o yüzden de sınıfa geldik.
-Ne planın var Ege
-Şimdi hani biz bu Pirana grubunun seçmelerine gideceğiz ya
-Evet
-Ben internetten baktım ve asıl seçmelerin bugün olduğunu öğrendim.
-NE?!
-Evet neden bilmiyorum hatta Pirana üyeleriyle bile konuştum onlar da bugün dediler o yüzden okuldan kaçacağız.
-Tamam peki nasıl yapacağız?
-Ben bir plan yapmıştım. Bak şimdi şöyle olacak. Önce güvenliklerin olduğu yere gidip onların ceplerinden kartları çalacağız. Çünkü biliyorsun kartlar olmadan kapı açılmaz. Önce kartları çalıp kaçacağız koşa koşa sonra kartları okutup okuldan kaçacağız. Plan bu, ne dersin?
-EVET DERİMM!!
Ben bunu söyledikten hemen sonra Ege bana sarıldı, bende ona sarıldım. Bir 5 saniye sonra sarılmayı bitirdik.
-Tamam, gel kaçalım.
-Ne şimdi mi?
-Yok ya bir hafta sonra kaçarız. Tabi ki şimdi kaybedecek zaman yok.
-Tamam
Çantalarımızı topladık ve montlarımızı giydik. Sınıftan çıktık. B Kapısı'na yani çıkış kapısına doğru yürüyorduk. Telaşlıydım ve biraz da tereddütlüydüm.
-Ya ben korkuyorum geri mi dönsek?
-Hiç bir şey olmayacak güzelim...
-Tamam...
Kafamı omzuna yasladım. İlk defa bana güzelim demişti...
0. kata indiğimizde güvenlik görevlileri kapıdaydı. İçimde korku, heyecan, tereddüt ve nedense biraz da üzüntü vardı.
Ege bir anda koşmaya başladı.
"DUR, NEREYE GİDİYORSUN EGE!"
"ORADA KAL HEMEN GELECEĞİM!"
Ege bir anda güvenlik görevlilerine vurmaya başladı. Dayanamadım ve bende Ege'nin yanına gittim.
"EGE TAMAM ALIRIZ KARTLARI DUR!"
"KARTLARI AL, BEN OYALIYORUM!"
"TAMAM!"
Hemen kartları aldım ve kapıya kaçtım. Adamların benim peşimden geldiğini gördüm. Ege onlara bir kez daha vurdu ve adamlar yere düştüler.
"NE ONLARI BAYILTTIN MI?!"
"Onlar da bana vurdular." Dedi ve bana tek gözünü kırptı.
"Yine de onları bayıltamazsın!"
"İkimiz için her şeyi yaparım."
Gülümsedim.

Devamı 6. Bölümde

KağıtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin