İyi okumalar...
Gözlerime vuran parlak ışık ile gözlerimi açtığımda elektrikler gelmişti yatağımda uzanıyordum ki odamda bana baka iki adam gördüm
-korkma kızım biz elektriciyiz kapıyı çaldık kimse açmayınca ev sahibini aradık girebileceğimizi söyledi.
İki adamdan yaşlı olanı konuşunca ne olduğunu anladım boş yere kendi kendimi korkutmuştum.
Ama teyzemde de suç vardı korkacağımı bildiği halde girmelerini söylemiş.
Yaşlı adam tekrar konuşunca
-seni korkuttuk galiba kızım kusurumuza bakma sen bayılınca bişey olmadığına emin olmak için başında bekledik
Yatağımdan doğrularak abilere teşekkür ettikten sonra evden çıkana kadar onların arkasından gittim gittiklerinde kapıyı kitleyip tekrar odama çıktım
Saat 3:26 , daha erkendi ve tekrar uyumak için yatağıma girdim , geri uykuya dalmam uzun sürmemişti uykucuyum dur zaten.
❤️🩹
Okula geldiğimde yaşananları Savaş'a anlatmak istiyordum gözlerim etrafa baktığında motorunu hiç bir yerde göremedim.
Neyse sınıftadır teneffüste uğrarım.
Sınıfa geldiğimde Ayşe yine tost yapmıştı bu sefer kahvaltı olarak yiyordu.
Ben oturunca benim için yaptığı tostu'da önüme koymuştu.
-hamarat gelin
Diyerek tostumu yemeye başladığımda Ayşe'de gülmüştü " sende hamarat olsan daha da güzel olur" Demişti.
Hoca sınıfa girip selamlaşmadan sonra yoklama alırken Can'ın olmadığını farkettim.
Can'ın bu konuda kendine göre iki kuralı vardır
1-herkesten önce sınıfa gel
2-herkesten sonra sınıfa gelHiç bir zaman ilk derse bi kaç kişi girdikten sonra girmezdi bu da onun farklı bir fantezisi herhalde.
İlk ders Matematik'ti ve evet ben gerçek anlamda matematiği seviyodum.
Derse son 5 dk kala kapı çaldı ki kim olduğunu tahmin edebiliyorum.
Hoca "Gir" dediğinde Can gelmişti ki evet doğru tahmin etmiştim.
Can sırasına oturur oturmaz hemen bana döndü
-seninki bugün gelmedi
Savaş'tan mı bahsediyordu o "savaş mı ?" Dediğimde
-tabiki Savaş ,başka seninkimi var
Can'dan öğrenince bugün onu göremeyeceğim için üzüldüm ama belki çıkışta beni almaya gelirdi.
❤️🩹
Bütün okul dağılmıştı ki ben belki Savaş gelir diye beklemiştim.
Telefonu çıkartıp saatime baktığımda okul dağılalı 1 saat oluyordu ki bu zamana kadar gelmedi bundan sonrada gelmezdi diye düşünerek oturduğum yerden kalktım.
Otobüs durağına geldiğimde belki telefonumu açar diye tekrar aradım ki
Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor
Sesini duyunca telefonu kapattım şarjı bitmiş olabilir miydi.
Otobüse bindiğimde en arka tekliye gidip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaskını ver
Teen Fiction-korkuyormusun + evet -sarıl bana (Bu hikaye motor sevenler ve delisi olanlar için önerilir )