Beğenmeyi unutmayalım.
İyi okumalar...
Siz hiç çaresiz hissettiniz mi ?
Peki Kendinizi bir uçurumun kenarında terk edilmiş gibi hissettiniz mi ?,Ben hissettim o uçurumun kenarındayım sanki hak etmişim gibi atlamamı istiyorlar benden.
Uçurumdan atlamak çare mi?
Çaresizin kendisi olmak bizim elimiz demi? Bu uçurumdan atlarsam rahatlayacaklarmı insanlar , hayır hala konuşacaklar haketti zaten diyecekler umursamayacaklar bile ne zamana kadar bu kadar kalpsiz oldular.
Yağmur şiddetini arttırmışken soğuktan bedenimi hissedemiyordum.
Bu kaldırımda ne kadar bekleyeceğimi düşünürken artık burdan kalkmam gerektiğini hissettim.
Ama bir yanımın kalkmaya bile hali yoktu bende vaz geçip bir duvarın dibine gittim.
Dizlerimi kendime çekerek başımı oraya yasladım ellerimide kendime sardım.
Bir yere gidemezdim bir evde savaş diğerinde sıla vardı.
Hava kararmıştı uykumun geldiğini hissederek gözlerimi kapattım uyumam gerek fakat aklımdaki düşüncelerden kurtulamıyordum.
Bir kaç kez daha denedikten sonra artık kendimi uykunun kollarına bıraktım.
❤️🩹
- yapmak zorundaydım
Dedi Ayşe. Etraf yavaşça aydınlanırken Okulun bahçesinde olduğumuzu farkettim.
Benden istemsizce olarak dudaklarımdan "Neden?" Kelimesi çıktı.
- Özür dilerim ama yardım etmek zorundaydım
Kafamdaki şiddetli ağrının sebebini bilmiyordum Ayşe bana yaklaştıkça ben ondan uzaklaşıyordum ki Ayşe'ye tekrardan " Neden" dedim.
Duraksadı Ayşe'nin gözlerinden yaşlar akarken
- Ben onu seviyorum
Dedi kimi sevdiğini anlamadım " Kim" dediğimde Ayşe benden uzaklaşıyordu ben yaklaştıkça o gidiyordu " Ayşe" diye bağırdım tekrardan daha da benden uzaklaştı.
Artık uzaklaşmasın diye durdum ama hayır benim durmamla o durmadı hala uzaklaşıyordu ki bu sefer görüntüsü git gide kayboluyordu.
"Kim" dedim tekrardan. Görüntüsü kaybolurken eliyle arkamı gösterdi.
Arkama döndüğümde gördüğüm kişi ile gözlerim şokla açıldı ben bir adım sendeleyerek geriye gittiğimde etraf tekrar kararmaya başladı.
İlkilerek gözlerimi açtığımda yatakta olduğumu farkettim.
Hiç hareket etmeden boş tavana bakıyordum.
Hiç rüya görmeyen ben son zamanlarda rüya görmeye başlamıştım.
Rüyanın bazı kısımlarını hatırlamasamda bazılarını hatırlıyordum.
Hala boş tavanı izlerken rüyamın hatırladığım yerlerini düşündüm.
Ayşe vardı benden özür diledi ve birisini sevdiğini söyledi evet buraya kadar hatırlıyorum ama bundan sonrasını hatırlamıyorum.
Ayşe bana eliyle arkamı döndüm ve birisini gördüm ama kimi gördüm onu hatırlamıyorum.
Hatırlamak için kendimi zorlasamda nafile hiç bir şey hatırlamıyorum o kısma dair.
Gözlerimi tavandan çekerek sağ tarafıma baktığımda şaşkınlıktan gözlerim açıldı ama içimde bir yerde mutlu olduğumuda hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaskını ver
Teen Fiction-korkuyormusun + evet -sarıl bana (Bu hikaye motor sevenler ve delisi olanlar için önerilir )