Beğenmeyi unutmayalım.
İyi okumalar...
-anlattıklarım gibi
Rüya'nın söylediklerinden pek birşey anlamasamda sadece aralarındaki geçen konuşmayı dinliyordum ara sıra da rüya ile göz göze geliyordum , gözlerini ilk kaçıran her zaman rüya oluyordu, savaşa ise asla ve ama asla bakmıyordum , göz ucuyla bile!
savaş"buraya kadar gelmene gerek yoktu" dediğinde rüya ona sadece tebessüm etmekle yetinmişti.
ben gözlerimi rüyadan asla ayırmazken bir şey farketmiştim o da rüyanın savaşa bir garip baktığıydı.
her insan hemcinsinin napmaya çalıştığını bilir az çok kestirirdi ama rüyada garip bir şey vardı iki duyguyu bir barındırıyordu sanki içinde bir yandan savaşa aşkla bakarken diğer yandan sanki içinde biriktirdiği bir öfke , kin, neffret vardı fakat bunu bir şekilde bastırıyordu.
kimse farketmese bile ben farkediyordum.
rüya nezaketen "müsadenizle ben gideyim artık" demişti , Ayşe rüyanın ayağa kalkması ile birlikte arkasından kalkmış onu kapıya kadar geçirmişti.
hesap sormam gerekiyormuydu?, bence gerekiyordu çünkü hiç kimsenin bu durumu normal karşılayacağını düşünmüyorum.
koltukta savaşa doğru döndüğümde onun zaten bana baktığını farketmiştim.
tam ağzımı açıp konuşacaktım ki savaş benden önce davranıp o konuştu
-okulun var biliyorsun değil mi?
savaşın açılmamış konuyu değiştirme hızına hayran kalmıştım. "ne okulu" der gibi kafamı oynattığımda yüzüne bir tebessüm kondurarak koltukta yanıma doğru yaklaştı.
-bi süre okula gitmedin o gitmediğin günleri halletikte artık gitmelisin.
benden bir cevap bekledi , sanırım benden cevap gelmeyecğini anladığı sırada tekrar konuşmaya devam etti " 1.dönemin bitmesine son 1 ay kala hastanedeydin ve şuan 2.dönemin başlamasına 6 gün var" gözlerim şaşkınlıkla açılırken kafamda anlamdıramadığım sorular vardı.
-o kadar çok mu durdum hastanede
dediğimde düşünür gibi alnını kaşıdı "aslında..."
biraz bekedi.
-normalde o kadar çok değil ama benim için baya çoktu
neyden bahsettiğini beynim şuan idrak edemediği için sadece tebessüm ederken yetinmiştim.
❤️🩹
İLAHİ BAKIŞ AÇISIrüya aral motoruna binerken savaşın motoruna bakmayı da ihmal etmemişti.
rüya abisinin savaşın motorunda ne bulduğunu hiç bir zaman bilmiyordu ama bildiği şey ise rüyanın abisinin yani kaya aralın savaşın motoruna sahip olmak istediğiydi.
motorun ibresi 170'i görürken rüya yanına yaklaşan motoru gördü.
rüya kaskını yanına almayı unutmuştu fakat diğer yanına yaklaşan motorun üstedsiki kişi kasklı olduğu için kim olduğunu anlamamıştı ama belli ki canı rüya ile yarış istiyordu.
rüya yarışa karşılık vererek ibresini 200'e kadar çıkardı diğer motor da rüyadan farksızdı ki onun da ibresi 200'ü görmüştü ikiside arabaların arasından geçerken diğer motorun önündeki araba yüzünden iki arabanın arasından geçememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaskını ver
Teen Fiction-korkuyormusun + evet -sarıl bana (Bu hikaye motor sevenler ve delisi olanlar için önerilir )