13/karanlık

288 28 21
                                    

Selam iyi okumalar.

Beğenmeyi unutmayalım...

Savaş'a nereye götürdüğünü sorsamda yol boyu asla götürüceği yer hakkında bir şey demedi.

Uzun bi yolculuktan sonra 3 katlı yazlık gibi bi evin otoparkına arabasını parketti.

-bekle hemen gelicem

Dediğinde tamam anlamında başımı salladığımda indi.

Sanırım geldiğimiz yer burası'da değildi içimi merak duygusu sararken çok geç olmadan savaş geldi.

Yine hiç bir şey demeden arabayı çalıştırdığında sanki buraya geldiğine pişman olmuş gibi bi yüz ifadesi vardı.

Tekrar ana yola geldiğimizde ara sokağa girdi ki artık bu sokaklar bana tanıdık gelmeye başladı.

Bizim evin arka mahallesiydi burası ki bir tane 2 katlı evin önünde durdu.

Burdaki evlerin hepsi müstakil evler gibi 2 katlı veya 3 tü Burdaki evler birazda villa'ya kaçıyordu.

Arabadan indiğimizde kapının önünde motor gördüm yanında ise bir adam.

Savaş arabanın anahtarını adama verirken adamda motorun anahtarını Savaş'a verince savaş adamın omzuna vurarak "EyvAllah abi" diyince adam arabaya binerek gitti.

Ben ne olduğunu anlayamazken Savaş yanıma gelip "hadi gel" diyince elimden tutarak beni eve götürdü.

Savaş anahtarı çıkartarak kapıyı açtığında içerisinin çok güzel dekor edildiğini gördüm.

-Ailen'le beraber burda kalabilirsiniz

Dediğinde ne olduğunu sonunda anlamıştım ama böyle bi şeyi kabul edemezdim.

-savaş ben senden böyle bir şey istemedim

Dediğimde sanki böyle bir şey beklemiyordu.

Zaten benim Ailem sürekli gezerler buraya gelip durma ihtimalleri bile yok teyzemgil gelirse onların da kendi evi var geleceklerini düşünmüyorum.

                                             ❤️‍🩹

Savaş beni sonunda ikna etmişti ama tabiki kolay olmadı.

Bu ev tabiki Savaş'ın bende onun ev arkadaşı olarak burda kalıcam.

Arkadaş kısmımı sevmediğini anlamıştım

- bir de kira ver

Dediğinde mantıklı bir fikir gibi "Aa olur" dediğimde
Gözlerini devirdiğini gördüm bu hali çok tatlıydı.

- ben uyuyacağım sen ne zaman kalırsın burda bilmem.

Gülerek yukarı çıktı saate baktığımda gerçekten çok geç olmuştu onun arkasından yukarı çıktığımda sol taraftaki odaya girdiğimde Savaş kendisi içinde oda ayarlamıştı.

Benim odam ise savaş'ın odasının tam karşısıydı sağ tarafta odalar vardı ki orasıda boş kalacaktı.

Kapının orda durup yatakta yatan Savaş'a baktığımda oda bana baktı.

- ne bakıyon çok istiyosan gel

Dediğinde kapının yanında duran koltukaki yastığı alıp Savaş'a attığımda güldü ama normal bir gülüş değildi bildiğin kahkaha attı.

Yastığı kafasının altına koyduğunda " teklif var ısrar yok" dediğinde koltuğun üstündeki diğer yastığı fırlatmak için alıyordum " tamam,tamam şaka yaptım" diyince almadan durdum.

-iyi geceler Savaş

Diyerek karşısındaki odaya girmemle elektriklerin gitmesi bir oldu korkudan önümü bile görmeden Savaş'ın odasına depar attım.

- yavaş yavaş

Karanlıkta savaşı görmesemde sesini duydum , tamam şu an güvendeyim.

-telefonunun fenerini açsana

+üstümden kalkarsan açmaya çalışacağım.

Gözlerim şokla açıldı karanlıkta zaten bişey görmüyordum bir de üstündemiydim.

Yatakta doğrulmaya çalıştığımda Savaş'ın haraketlenme seslerini duydum çok geçmeden Savaş'ın yanımda durduğunu hissettim.

Ona doğru sarıldım ki bir anda flaş açılmasıyla rahatladım.

Şuan savaş'a sarılıyodum ve doğrusu bırakmaya hiç niyetim yoktu.

- bırakırsan şartallere bakıcam

Dediğinde daha çok sarıldım ki telefonun flaşını yüzüme tuttu bu gözlerimin kamaşmasına sebep oldu.

-tutma şunu gözüme

Dediğimde gülüşünü duyabiliyordum bana belli etmemeye çalışsada.

- bilseydim böyle olacağını elektrikleri ben keserdim

Dediğinde elimle omzuna vurdum tabi sadece vurmakla kaldım etkisi olmadı hissettimi onu bile bilmiyorum.

-Dalga geçme ,Bir yerede gidemezsin

Dediğimde kahkaha attı , ya bu çocuğun gülüşü yokmu öldürüyor beni.

- elektrikler gelene kadar böyle bekliyecekmiyiz

Dediğinde gözlerimi devirdim.

-başka napabiliriz paşam

Paşam dememdem hoşlanmış gibi sırıttı bir anda elindeki telefonun flaşını kapattığında.

- Aç şunu Savaş

Havalandığımı hissettim savaş ayaklarımdan tutarak beni kucağına almıştı.

Uzun sürmeden bedenimi yatakta hissettiğimde üstüme battaniye örtüldüğünü hissettikten sonra Savaş'ın nefesini saçlarımda hissettim.

-çok güzel kokuyorsun

Dediğinde beni göğsüne çekerek sarıldı.

Beklemiyordum ama nedense bunu her zaman istediğimi farkettim hiç bozmadan daha fazla göğsüne sokuldum ki onunda beni kollarıyla sarması güvenli hissettiyodu.

Savaş'ın nefesini hala saçlarımda hissettiriyordum ki nefes alış verişi düzene binmişti uyumuştu sanırım.

Farkettim şey ise Savaş'ın kalbi çok hızlı atıyordu heyecanlaşmış mıydı acaba.

Savaş'ın kokusunun güzelliği beni sarhoş ederken esnemeye başladım.

Kendi kafamda hayaller kurarak uykuya daldım.

Selam yeni bölüm sizce nasıl yorumlarda fikrinizi belirtir misiniz.

Beğenmeyi unutmayalım 🫶🏻

Kaskını verHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin