6. "MİSAFİR Mİ?"

466 22 39
                                    

Yazım yanlışı olabilir. Düzelteceğim...

"Kızarıyorsun." Kahkaha attı. "Alâkası bile yok." Gözlerimi kaçırdım. "Sen çok mu utandın?" Halinden memnun gibi duruyordu. "Ya Adar susar mısın!" Konunun değişmesini sağlayan çalan telefonumdu.

Annem arıyor...

"Alo. Efendim anne?" Adar'ın masada ki gözleri beni buldu. "Kızım yarım saate misafir gelecek. İşiniz bittiyse bana yardıma gelir misin diyecektim." Telefonu kulağımdan çekerek Adar'a yönelik, "Eve çağırıyor, misafir gelecekmiş."

Saatini kontrol etti. "Bu saatte mi?" Bilmediğimi açıklar gibi omuz silktim. "Tamamdır anne biz de tam kalkıyorduk." Yalanın içinde doğrular yatıyordu. Suratıma kapanan telefonu dert etmeyerek cebime attım.

Annemin, telefon konuşmalarında şak diye kapatması aile içerisinde huzursuzluk yaratıyordu. Karşı tarafı dinlemeden kapatıyor olması, her şeyi önceden söylememiz gerektiğini belirtiyordu.

"O zaman yavaştan kalkalım biz." Ellerimi masaya koyarak oturduğum tabureden diklendim. Belli etmemeye çalışsada halâ sırıtıyordu. 'Ben bunun öcüsünü çok fena alırım.' Diyerek içimden geçirdim.

Hesabı ödemek için karavana ilerlerken, "Nereye gidiyorsun? Araba burada." Eliyle arabayı işaret eden, arkamda ki Adar'a baktım. "Hesabı ödeyip geleceğim." Bunu sorun etmezdim.

"Hallettim ben onu kızım. Bin şu arabaya." Kaşlarımı çatarak arabaya yürüdüm. "Biner misin? Yapar mısın? Alır mısın? Eder misin? Bunları öğrenmen lazım senin." Boş bakışlarını bana attığında sinirle arabaya binip, kapıyı sert şekilde kendime çektim.

"Kırsaydın Selin." Arabanın kapısını tekrar açıp daha sert kapatacağım sırada, "Düzgün dur öperim." Kalbim delice atmaya başlarken, "Sen beni öpmeyi çok istiyorsun herhalde." Dedim.

"Çok öpülesi duruyorsun."

"Yemezler." Saçlarımı geriye attım. "O bir kere olurdu." Arabayı çalıştırdığında, "Öpmemi ister misin?" Sinirle ona döndüm. "Adar önüne dön!"
Sağ dudağı havaya kalkarken arabayı haraket ettirdi.

"Hoşuna gitmedi değil." Dikiz aynasından bana baktı. Fısıltıyla, "Öyle bir şey demedim zaten." Dedim. Bu ses yüksekliğini duyacağını pek sanmasamda gamzelerinin belirginleşmesi şüphelendirdi.

"Allah Allah!" Güldüm.

Telefonuma gelen bildirim sesleriyle telefonuma döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonuma gelen bildirim sesleriyle telefonuma döndüm.

Emir: LAN

Emir: SELİN

Emir: ACİL BAAAK

Ada: noluyo lan

ALACAĞI OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin