1.Bölüm--Muşmula Suratlı

459 28 1
                                    

İlk kitap yazma deneyim olduğu için kötü olabilir ona göre neyse hadi okuyun okuyun kitabı da kütüphaneye ekleyin arkadaşlarınıza da söyleyin okusunlar . İnşallah güzel olmuştur.

Bu Asel'in kombini Umay'ın ki medyada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Asel'in kombini Umay'ın ki medyada

********

Yine nöbete kaldığım günlerden biriydi ve saat şuan 01.58 di , gözlerimden uyku akmasına rağmen kendimi ayık tutmaya çalışıyordum.Acı kahvem den bir yudum daha aldığım sırada hastane koridorunda yankılanan sert adım sesleriyle gözlerimi araladım ve derin bir nefes verdim.Kapı çalınma dan açıldığında gözlerimi otomatikmen kapıya diktim.

Karşımda kucağında küçük bı kız olan iri ve kaslı bir adam vardı.
Ayağa kalktım ve ses tonunu normal tutmaya çalıştım.

"Buyrun şikayetiniz neydi? " Diye sordum.

Adam sert bı ifadeyle "Erkek doktor yok mu burda?" Dedi.

"Yok beyefendi , ben varım bi tek" küçük kıza bakarak konuştum "Ateşi var galiba titriyo sedyeye yatırır mısınız muayene etmem lazım "

Adam gözlerini benden çekmeden kızı sedyeye yatırdı , o sırada kız abi diye mırıldandı.Adamın sert suratı bı anda yumuşadı ve kızın saçlarını okşayarak kısık bı sesle "Efendim abicim" dedi.

"Üşüyorum"

Adam küçük kızı yanağından öptü ve birazdan düzeleceğini söyledi.
Kıza doğru yaklaştım ve "Adın ne bakalım senin?"Diye sordum.

"Melek"

"Çok güzel bı ismin varmış Melek , kaç yaşındasın?"

"8 yaşındayım"

Melek tekrar çekinerek konuştu

"Şeyy..." Eliyle bana gel işareti yaptı ve kulağıma yaklaştı "Çok güzelsin abim de çok yakışıklı sevgili olsanıza . Lütfeen"

Kaslı adam arkada çatık kaşlarla beni izliyordu.Bu bakışından rahatsız olup önüme döndüm.

" Ama sevgililik öyle bi anda olmaz , hem ben abinle sevgili olmam"

"Neden ki?"

"Tavırlarını sevmedim ve çok kaba"

"Hmm peki tamam o zaman"

Stetoskopumu elime aldım o sırada Melek "Ne yapıcaksın onunla?"
Diye sordu

"Bununla nefes atışlarını ve kalp ritmini dinleyeceğim."

"Önce abime yap"Diyip kas yığınını gösterdi.

Arkamı dönüp ona baktım düz ve sert bı ifadeyle bana bakıyordu.Tekrardan önüme dönüp"Suratsız"diye söylendim.Yerinden kalktığını duydum hemen ardından suratsız önüme doğru eğildi.

Gözlerini kıstı ve fısıldıyarak "Tekrar etsene tam duyamadım"dedi gözlerimin içine bakarak.

Gözlerimi kırpıştırdım ve göğsünden ittirmeye çalıştım "Hiç bişey demedim , sana öyle gelmiştir."

GÖLGENİN DOKTORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin