6.Bölüm--Yemek

114 12 1
                                    

Bölüm geç geldi kusura bakmayın.

Umarım güzel olmuşturr.
😘♥️

********

Dosyaların bitmesiyle derin bir nefes verip arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.O sırada kapım tıklandı.

"Gel"diye seslendim.

"Ben geldim"

Asel'in içeri gelmesiyle yerimde dikleştim ve imalı bı şekilde bakmaya başladım.

"Umayy"diyip masamın karşısında ki koltuğa oturdu ardından gözlerini kapattı.

"Efendim"diyip suyumdan bir yudum aldım.

Asel gözlerini açıp dikkatli bi şekilde bana bakmaya başladı.

"Ben aşık oldum galiba"

"Oha Asel sen erkeklerin bı adım ötesinden geçmezsin"dedim kaşlarımı çatıp.

"Azat'a aşık oldum sanırım"

Asel'in söylediklerini tekrar ettim.

" Azat'a aşık oldun "sanırım" "dedim sanırıma baskı yaparak.

""Hm hm"

"O seni seviyor mu peki?"

"Bilmiyorum ki"

"E sorsana" Asel bu cümlemle gözlerini hayretle açıp bana bakmaya başladı.

"Napiyim gidiyim adama beni seviyo musun diye mi sorucam?"

"Tabi öyle sormicaksın ağzından laf almaya çalışıcaksın"

"Neyse tamam az çok yapabilirim heralde anladım"dedi ve oturduğu yerden kalktı.

"Hadi ben gidiyorum Azat en son telefonla konuşucaktı,onu bulucam önce"

"Sana kolay gelsin"dedim

Ellerini çırpıp kapıyı açtı ve dışarı çıktı.

Arkama yaslandım ve gözlerimi kapatıp kısa sürede olsa uyumaya çalıştım.

Tam uykuya daldım derken kapım çaldı ardından açılma sesini duydum.

"Doktor"

Kulaklarıma dolan sesle gözlerimi açtım karşımda kambur bir şekilde duran bir adet Baran vardı.
Ayağa kalkıp yanına doğru gittim.

"Baran niye öyle duruyosun"

"Senin yanına geliyim dedim yataktan kalkıyım derken bı anda böyle kaldım hareket edemedim"dedi ve oflayıp kendini koltuğa attı.

"E arasaydın ya beni"dedim ve Baran'ın kolunu tutup dikleştirmeye çalıştım.

"Dur dur dur bekle acıyo"diyip dudaklarını dişleyip gözlerini kapattı.

"Tamam bıraktım sakin ol"omuzlarından hafifçe itip koltuğa güzelce uzanmasını sağladım.

"Sen biraz bu şekilde uzan ben revirden krem alıp gelicem."

"Tamam , çabuk gel ama"

"Tamaam"dedim ve odamdan çıkıp revire doğru yürümeye başladım.

Revirin kapısını açıp içeri girmiştim ki revirde çalışan Mustafa abiyi gördüm.

Mustafa abi arkasını dönüp bana baktı ardından onun önünde Mete abimi gördüm.

"Abi , bişey mi oldu niye geldin?"dedim ve yanına gittim.

Abim ayağa kalkıp yanıma geldi ve konuştu.

"İlla bişey mi olması lazım? Kardeşimi görmeye geldim gideyim istersen?"dedi ve gözlerini kısıp bakmaya başladı.

GÖLGENİN DOKTORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin