7.Bölüm--Eski Sevgili

116 10 2
                                    

Selam askolar ben geldim.

Umarim beğenirsinizz

😘❤️❤️

*******

Makarnanın sosunu yaptıktan sonra geri kalan her şeyi ayarlayıp fırının derecesini ayarladıktan sonra makarnayı koyup fırına koydum.

Baran'ı kontrol etmek için bakınca salatanın herşeyinin çok güzel olduğunu gördüm ve şaşkınlıkla Baran'a baktım.

"Sen bu işi baya iyi yapıyosun he"dedim ve omzuna sert bir şekilde yumruk attım.Bana yan bir bakış attı.

"Bu performansı boks yaparken de göster"diyip göz kırptı.

"Sen hiç merak etme göstericem bı güzelde benzeticem seni"dedim ve bende göz kırptım.

Arkasına dönüp ellerini tezgaha yasladığında bende karşısındaydım.

"Oo iddialıyız bakıyorum"dedi ve gözlerini kısıp bakmaya başladı.

"Öyleyim tabi ne sandın."

Ellerini tezgahtan çekip bi anda belimden tutup tezgaha yasladı ve ellerini iki yanıma koydu.

"Çok çekici olduğunu daha önce de söylemişmiydim?"dedi ve gözlerime bakmaya başladı.

"Öylemiyim?"dedim ve kaşlarımı kaldırdım.

Kafasını bana biraz daha yaklaştırıp dudaklarıma bakmaya başladı.Konuşsam dudaklarımız değecek derecedeydi.Daha çok yaklaştı ve gözlerini kapattı.Yapıcağını anlayıp avcumu dudaklarına bastırdım ve kendimi geri çektim.

Gözlerini açıp elime baktı.Elimi tuttu ve aşağıya indirdi.Dik dik bakmaya başladı.

"Ne var be "dedim ve ellerimi göğsüne koyup ittirmeye çalıştım ama milim kımıldamadı.

Tekrar yaklaşmaya başladığı sırada zil çaldı.

"Zil çaldı!"diyip ittirdim ve koşup kapıyı açtım.

Asel ve Azat gelmişti içeri geçmeleri için kenara çekildim.

Baran da gelip bana baktı ve dudağını ısırıp güldü.

"Ee yaptınız mı makarnayı"dedi Azat.

"Yaptık yaptık az kaldı."

"Hadi içeri geçelim birazdan yeriz"dedim ve solana gittim.

Herkes içeri geldiğinde biraz oturduk ve fırının alarmının çalmasıyla ayağa kalktım ve mutfağa gittim.

Herkesin tabağına koyduktan sonra içecekleride alıp masaya koydum.

"Hadi gelin yiyelim"dedim ve herkes masaya oturunca yemeye başladık.

Yemek bittikten sonra el birliğiyle masayı topladık.

Aklıma gelen fikirle ayağa kalkıp odamdan tabuyu alıp tekrar salona geçtim.

"Hadi tabu oynayalım"dedim ve yere oturup bağdaş kurdum.

Onlar da yanıma geldi ve yeret oturdu.

"Ben Umay'la oliyim siz ikiniz olun"dedi Asel.

"Hayır ikiniz her şeyi bilirsiniz Umay ve Baran sen ve ben"dedi Azat.

"Katılıyorum ben Umay'la olucam."

"Tamam o zaman ilk biz başlayalım"dedim Baran'a.

Kartları ben aldım ben anlatıcam Baran bilecekti.

Asel yanıma geldi ve karta baktı bu çok kolay  anlatırsın der gibi baktı bana.

İlk kelime maviydi yasaklı kelimeler renk , göz , gökyüzü ve lacivertti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGENİN DOKTORUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin