Yeni bölüme hosgeldiniiz umarım bölüm güzel olmuştur.
YILDIZA BASAR MISIIN??💗
*********
Gecenin 02.30'unda gelen telefon sesiyle gözlerimi açtım.
"Gece gece kim bu ya" diye söylenerek yataktan kalktım.
Telefona bakınca arayanın hastane görevlisi Bekir abi olduğunu gördüm.Kaşlarımı çatıp aramayı yanıtladım.
"Efendim Bekir abi"
"Umay Hanım bir adam geldi buraya ısrarla sizi arayıp çağırmamı söyledi"
"Kim neden beni çağırıyormuş?"
"Kim olduğunu bilmiyorum iri yapılı kaslı bir adam"
"Allah Allah,neyse tamam söyle her kimse beklesin çıkıyorum şimdi"diyip telefonu kapattım.
Asel'e baktığımda gözlerinin birini açmış yorgun bir şekilde beni izliyordu.
"Bekir abi aradı , bir adam beni aramasını söylemiş" diyerek kalktım ve dolaptan beyaz bir kazak ve siyah pantolon alıp giyinmeye başladım.
"Bende geleyim mi?" dedi Asel.
"Yok yok iki dakika bakıp gelirim , uyu sen" dedim
Saçlarımı açıp ellerimle düzelttim dudaklarıma nemlendirici sürüp Asel'e söndüm.
"Emin misin?" Diye sordu
"Eveet merak etme hemen gelicem zaten"
"İyi tamam dikkat et"dedi
El salladım ve odadan çıktım. Çekmeceden ne olur ne olmaz diye dedemin verdiği çakıyı alıp çantama attım.
**********
Hastaneye vardım ve odama doğru yürümeye başladım.
Kapıyı açıp içeri girdim çantamı masaya koyup tekrardan kapıya yönelirken dolabımın arkasın da bir gölgenin durduğunu farkettim. Çantamdan çakımı alıp oraya doğru gittim.Bir anda ileri doğru adım atınca refleks olarak boğazını tutup duvara yasladım ve çakıyı boğazına tuttum.
Boyu çok uzundu çünkü kolumu yukarı kaldırınca anca yetişebiliyordum.
Üstünde kapüşonlu olduğu için yüzünü göremiyordum . Bıçağı boğazında tutmaya devam ederken bir elimle ışığa açmak için oraya uzandım.
Ancak o fırsattan istifade ederek kolumdan tutup kendine çekti ve yerlerimizi değiştirdi bu hızla çakı ve elimden düşmüştü.
Dizimi kaldırıp bacak arasına vurdum sağ elimlede yumruk atıp ayağımla ittirdim. Anın şaşkınlığına eli ayağı birbirine dolaşmış ve yere düşmüştü.
Aynı anda kapüşonlusu da geriye doğru düştüğü için yüzü açılmıştı ama hala göremiyordum.
Yavaş ve temkinli bir şekilde yanına ilerledim yerde kıvranırken yüzünü görmem zorlaşıyordu.
Durup bana bakınca onun suratsız Baran olduğunu gördüm.
Derin bir nefes verdim"Ay sen miydin" diyip yanına eğildim.
Baran gözlerini kısıp keskin bakışlarla bana bakmaya başladı.
Geri çekileceğim sırada ensemden tutup kendine çekti ve altına aldı.
Gözlerimi sonuna kadar açıp haytetle bakmaya başladım.
"Umay" dedi sakin kalmaya çalışarak
"He"