Bölümler 4 günde bir yada 3 günde bir gelicek
Umarım güzel olmuştur ve beğenirsiniz hadi okuyunn.YILDIZA BAASS
**********
Kahvaltı bitmişti,masayı toplamıştık ve şuan hepimiz salonda oturmuş çaylarımızı içiyorduk.Hira kucağımda başı omzumda uyuyakalmıştı.Yanımda Asel ve tam karşımda Baran vardı.
Kafamı yana çevirip Asel'e baktığımda Azat'a onu yiyecekmiş gibi baktığını gördüm ancak Azat tam tersi bakışlarını Asel'den kaçırıyordu.
Asel'in kolunu cimcikledim,kolunu tutup bana döndü.
"Ya Umay napıyosun"
"Yiyecekmiş gibi bakma adama,korkuyor"
"Ne korkması 30 yaşına gelicek hem asker adam"
"Ay tamam tamam hiç altta kalma Hira uyanıcak uyumaz şimdi sessiz ol zor uyur bir daha"
Abime dönüp Hira'yı işaret ettim.
"Bizim odaya götür Aleyna'ya da bak uyanmıştır belki"
"Tamam abi" diyip Hira'yı dikkatlice tutup yerimden kalktım.
Abimlerin odasına gittim , Aleyna'ya baktığımda hala uyuduğunu gördüm ve üstünü güzelce örttüm Hira'yı da yavaşça beşiğine bıraktım.
İkisinin de alnına minik birer öpücük bıraktım.
Arkamı dönüp odadan çıkacağım sırada kafam büyük ve sert birşeye çarptı,kafamı kaldırıp bakınca büyük ve sert şeyin Baran olduğunu gördüm.
"Niye dibinde duruyosun,çekil şurdan"dedim
Sağa doğru bir adım attım ama o da benimle beraber sağa bir adım attı bu sefer sola adım attım oda benimle beraber sola adım attı.
Kafamı kaldırıp baktım , kollarını göğsünde birleştirdi bakışlarını kısıp bakmaya başladı ve bu sefer Baran bana doğru kocaman bir adım attı ben geri adım attım o ileri derken en sonunda sırtımın duvara yaslandığını hissettim.
Baran ellerini iki yanıma koydu ve alanımı kısıtladı.Bir süre bakıştık derin bı nefes verdim ve Baran hiç beklemediğim bir anda yüzünü bana doğru yaklaştırdı ve bakışlarını dudaklarıma indirdi o an istemeden dilimle dudaklarımı ıslattım.
Bunu yapmamla beraber Baran'ın adem elmasının hareket ettiğini gördüm.Ama burda sıkışık bı şekilde kalmaktan bunalmıştım.
(YAZARDAN ; Biliyorum romantik anların ta ortasına ediyorum ama çok zevkli oluyoo)
Ellerimi Baran'ın göğsüne koydum ve ittirmeye çalıştım ama bir milim bile kıpırdamıyordu.
En sonunda dizimle iki bacağının ortasına vurdum , anında iki büklüm olup eğildi , ve ağzından kısık sesli bı inleme kaçtı.
Ellerimi Baran'ın ağzına kapattım "Sessiz ol ya uyanıcaklar şimdi"
Doğrulup ellerimi ağzından çekti "Kızım napıyosun ya çocuğum olmayacak senin yüzünden"
"Abartma be o kadar sert vurmadım askersin yani ona da dayan bir zahmet" dedim.
"Askerde dayanıklılığı ölçmek için oraya vurmuyorlar heralde Umay" diyip bana öyle bir baktı ki bir an beni öldüreceğini bile düşünmeden edemedim.
Bir adım geri gittim ama sanırım bu adım boşunaydı çünkü Baran kocaman bir adım atıp belimden tuttu ve ne olduğunu anlayamadan kendimi koskocaman sırtında tepe taklak bir şekilde buldum.