Merhaba!
Hoşgeldin, umarım beklentini karşılarsın :)
Öncelikle konu tamamen bana ait değil ama kopya bir kitap da değil. Ben instagramlı textingli kitapları çok seviyorum ve okuduğum kitaplardan esinlenerek yazdığım bir kitap olacak.
İyi okumalar dilerim, lütfen bol bol yorum yap ve yıldızları doldur. 🖤derinasi_yılmaz hoş (denizasil_yılmaz, toprak_kaya ve diğer 189. 472 beğeni)
denizasil_yılmaz Güzel bebeğim 🖤
(derinasi_yılmaz ve 12.472 kişi beğendi).
.toprak_kaya Asi'm ✨
(derinasi_yılmaz ve 10.292 kişi beğendi)+369 Abi sevgili misiniz?
+738 Çok yakışıyorsunuz #asrak
+372 Artık sevgili olun!!
+2739 Saçmalamayın aq kardeş onlar
.
.
savaş_kerimoğlu Güzellik ❤️
.
.
.8929 Bu güzellik şaka mı oğlumm
7393 Çok mu çok güzelsin Derin
19202 Bu kadar güzel olsak yeter
281 Abartılacak biri değil
8302 054*** ara beni bebeğim 🥵
912 Erkekler gerçekten böyle kıza mı?
62 Dm'e bak yavrum
519 Egolunun teki(diğer yorumları görmek için dokunun... )
demirhan_karanoğlu Karanoğlu Holding 20.yılında 🥂
(denizasi_yılmaz, çakırkaya ve 768.829 beğeni)
(yorumlar kapatılmıştır)magazinzamanı ŞOK ŞOK ŞOK!
Yılmaz Holding ceolarından ve sosyal medyada oldukça göz önünde bulunan Derin Asi Yılmaz ve Karanoğlu Holding'in sahibi Demirkan Karanoğlu arasında aşk mı var?Son dönemin en gözde isimlerinden Derin Asi Yılmaz katıldığı bir röportajında Karanoğlu Holding ile ilgili sorulan soruya karşı tutumu izleyicilerin gözünden kaçmadı.
"Derin Hanım bildiğimiz kadarıyla şuan yaşadığınız site Demir Bey'in titizlikle üzerinde durduğu Karanoğlu Holding'in en başarılı projelerinden birisi, özellikle mi orayı istediniz yoksa tesadüf müydü?"
Ünlü mimar soru üzerine kısa süre duraksamış ve suyunu yudumladıktan sonra cevabını vermiştir.
"Doğal olarak yaşayacağım yerin kriterlerime uygun olması gerek. Bu yüzden tabiki bir araştırma yaptım ve en uygunu Sun oldu. Yani evet ben istedim ama Demir Han Bey'e ait olmasını değil en iyisi olmasını."
Bir diğer dikkat çeken olay ise Demir Karanoğlu'nun sadece ailesi tarafından kullanılan Han ismini kullanmasıydı.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Biz iki başarılı genci çok yakıştırdık!
Zaman Magazin Zamanı,
yorumlarda buluşalım!!
(129.372 yorum)2994 EVET EVET EVET!
7392 İşte Türkiye'nin genlerini arşa çıkartacak ikili.
73929 Allah'ım duy sesimizi..
82929 Bu kadar yakışmaları şaka mı?
74920 Demir daha iyisine laik!
+8392 Sana mı?
+74920 Ay evet! Nasıl anladın?
90163 Kız şaşırmış sorunun saçmalığına sadece ne alaka?
(11.382 beğeni)
99 Derin'in alttan laf sokması patlattı.
892 #asihan foreverr
.
.
.
(diğer yorumları görmek için dokunun...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Mü? ~Yarı Texting~
Cerita PendekSiz: Nasıl yani? Siz: Her şey tesadüf müydü? Han: Hayır Asi kızım, Han: Her şey bizim içindi.