"Şimdi napacağız?" diye sordum. Gerçekten ne yapacağımızı bilmiyordum."Her zamanki gibi bize denilen şeyi yapacağız." anlamazca birbirimize baktık. "Yani beraber yatacağız?" dedim "Evet, ama ilk evden benim kıyafetlerimi almamız gerekiyor" derken hemen arabaya binip yola çıktık. Üşüdüğümü anladığı için kıyafetlerini alırken bana ceket almıştı. "Üşümüşsündür." ceketi bana verdi "Teşekkür ederim" gülümsedim ve ceketi giydim.
Eve varınca ben yemek yaptım ve Hyunjin'i çağırıp yemeğe oturduk. Yemekten sonra telefonuma bakarken saatin ne kadar geç olduğunu farkettim. Odama yani odamıza gittim ve üstümü giyinip yatacaktımki kapı çaldı "Gelebilirsin." dedim hyunjin gelince "Üstünü değiştiriceksen çıkabilirim." dedim. "Yok kalabilirsin hem birbirimizi daha fazla tanırız." derken kıyafetlerini çıkarmaya başladı.
HWANG HYUNJİN
Döndüm, durdum, düşündüm ve uyuyamadım kafamı çevirdim ve Felix'e odaklandım, onu düşündüm o çok güzel benimle evlenmeyi nasıl kabul eder? Ama zorla kabul ettiğini kendi ağzıyla söyledi istemeyerek. Ama belki sever ha? Ne düşünüyorum ben ya. Evlenme fikrinin benim fikrim olduğunu öğrense benden nefret eder ama ya severse?
Yazardan
Hyunjin bunları düşünürken uyuya kalır. Sabah ilk felix uyanır...LEE FELİX
Hyunjin'e baktığımda hala uyuyordu ve BANA SARILMIŞTI. Ne kadar çıkmaya çalıştıysam çıkamadım, Hyunjin'i dürttüm yine uyanmadı en son çığlık attım evet ÇIĞLIK ATTIM, en sonunda uyandı "COK ÖZÜR DİLERİM FELİX BEN BİLEREK YAPMADIM" dedi "önemli değil nasıl olsa insan uyurken ne yaptığını bilmiyor" kıyafetlerimi alıp lavaboya girdim. Üstümü değiştirdim odaya girdiğimde Hyunjin tekrar uyumuştu.
Aşağı indiğimde hemen mutfağa gittim ve krep yapmaya başladım. Bittiğinde Hyunjin'i çağırmaya odaya çıktım. Hala uyuyordu "Hyunjin kaallkk!" dedim "hadiiiii kaallkk!" diye tekrar ettim "hyunjin kalkmazsan üstüne atlayacağım." dedim "üç saniye var 3........ 2........ 1........" atladım.
Yazardan
Hyunjin hiç uyumuyormus gibi felix'i altına aldı. Felix Hyunjin'e boş boş bakarken hyunjin konuştu "Evlenmeden olmaz" derken güldü felix "Ne saçmalıyorsun?!"dedikten sonra çıkmaya çalıştı. "Hani üstüme atladın ya" dedi "Uyanman için yapmıştım. Uyanmanın tek çözümü buydu ve sen zaten uyumuyormuşsun. Ayrıca üstümden iner misin" dedi ve hyunjin Felix'in üstünden indi "seni aşağıda bekliyorum hyunjin" derken koşar adımlarla aşağı indi.HWANG HYUNJİN
Aslında uyuyordum ama felix kalk diye bağırınca uyandım ama belli etmedim. Tam üstüme atladığı sırada onu altıma aldım. Ve bu beni çok heyecanlandırdı onu dudakları kanayana kadar öpmek istiyorum ama bu mümkün değil. Bi dakika evlendiğimiz gün mühürlenmek zorundayız yani bu mümkün. Üstümü giyip aşağı indim.
Felix bana bakmaktan kaçıyordu "Çikolata sosu nerede?" diye sordum "koymamışmıyım sen otur ben getiriyorum" dedi ve mutfak dolaplarına bakmaya başladı ama boyu yetişmedi yardıma gittim ve almaya çalıştığı çikolata sosunu aldım. Felix şaşkın bir şeklide arkasını döndü ve tam o sırada masaya gittim.
Sessizce kahvaltı yaparken sessizliği ben bozdum "Ailelerimiz ne zaman gelicek biliyormusun?" diye sordum "Hayır peki sen?" dedi "bilmiyorum. Haftaya düğünümüz var" unutmuşum "ah...Doğru birde o vardı" derken şakaklarımı okşadım. Başıma ağrı çıkmıştı. "Birde mühürlenmek var" neler yaşayacağımızı düşünmek istemiyordum. "Ahh... Onu hatırlatma" dedi "dolunay gecesi yaklaşıyor" dedim "Ya ruh eşi çıkarsak?" d "Bilmiyorum, kesinlikle dolunay gecesinden tüm halk bize bakarken birbirimizi öpmek zorundayız" dedim "Çok saçma bir gelenek" dedi
Yazardan
Hyunjin ve Felix sohbet ederken saatin nasıl geçtiğini anlamamışlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin[Hyunlix]
FanfictionHwang Hyunjin, Hwang krallığının varisi ve yeni kralıydı. Lee Felix ise Lee krallığının varisidir. Ve bu iki varis krallıklarının kararıyla evlenmek zorundadır... OKUMAYIN. İlk bölümler çok kötü ama düzeliyor