Yemek salonuna indiğimizde herkes gergindi ve bize bakıyordu hemen yerimize oturduk. Bayan Park "Felix hamile misin?" diye sordu bende "Hayır neden sordunuzki?" diye sordum
"Dolunay var bugün eğer ruh eşi değilseniz mühürünüzü bozcaz ve Hyunjin benim kızımla mühürlenecek." diye cevapladı ardından Hyunjin "Anne kahvaltıdan sonra çalışma odasında konusabilirmiyiz?" diye sordu İu anneye "Tamam gelirim." diye yanıtladı. Kahvaltı bittikten sonra Hyunjin merdivenden çıkarken bana "Sen odaya çık ben şimdi geliyorum." kafamı onaylamış gibi salladım ardından odaya çıktım.
Hyunjin'i beklerken odaya Park Rose girdi ve boğazımı sıkmaya başladı sıkarken şunları söyledi "SENDEN NEFRET EDİYORUM EGER SEN HYUNJIN'LE EVLENMESEYDIN BİZ EVLENECEKTIK HER ŞEY SENİN YÜZÜNDEN VE SİZ BUGÜN RUH EŞİ ÇIKMAZSANIZ BEN HYUNJIN'LE EVLENICEM!" diye bağırırken odaya hyunjin girdi ve Roseyi yere ittirdi hemen korumaları çağırıp Roseyi odadan çıkarttılar ama rose hala "BUNU BURADA BIRAKMIYCAM BU KONU KAPANMADI!" diye bağırıyordu ardından koşarak yanıma geldi
"iyi misin sana bişey yaptı mı? Sana ne dedi?" diye sordu bende nefes nefes kısık sesle "iyiyim ama sen gelmeseydin beni öldürebilirdi" dedim ağlayarak hyunjin beni kendine doğru çekti ve feremon salgılayarak beni sakinleştirmeye çalıştı
"sana ne söyledi bana anlatirmisin?" diye sordu tekrardan bende "şunları söyledi 'senden nefret ediyorum eğer sen hyunjin'le evlenmeseydin biz evlenecektik her şey senin yüzünden ve siz bugün ruh eşi çıkmazsanız ben hyunjin'le evlenicem' dedi" diye cevapladım hyunjin ise "hadi gel biraz daha uyuyalım hem daha iyi olursun" dedi ve yatağa yattı bende hyunjinin yanına yattım beni kendine doğru çekti ve bana sarıldı bende kollarımı Hyunjin'in boynuna doladım.
Hyunjin'in annesi Iudan
Çalışma odasına gittigimde hyunjin beni bekliyordu "ne oldu niye buraya geldik" dedim "Anne ben o kızla evlenmem ben felixi seviyorum hem biz birbirimize bağlandık ruh eşi çıkalım çıkmayalım ben onu çok seviyorum sende biliyorsun" dedi ben cevap vermedim "Anne bir şey söyle yoksa gidiyorum" dedi yine cevap vermedim ama bağırma sesleri geliyordu hyunjin hemen çıktı.
HWANG HYUNJİN
Çalışma odasından çıktım ve bağırış seslerinin bizim odamızdan geldiğini anladığım an hemen odamıza koştum içeri girdiğimde rose felixin boğazına yapışmıştı ve bağırıyordu. Roseyi yere ittirip felixin yanına kosmustum ve sakinleşmesi için feremon salgıladım. Bugün dolunay vardı her şeyi ogrencez. Ben ruh eşi olduğumuzu düşünüyorum umarımda öyle olur.
YAZARDAN
Hyunjin, felix yatalı 2 saat olmuştu ve dolunaya 2 saat vardı. İkilinin huzurlu anını yine Minho bozmuştu.
HWANG FELİX
Uyandığımda tüm odada karamel ve latte kokusu karışmıştı çok güzel kokuyordu. Başımızda bekleyen Minho'yu görmeden Hyunjin'in yanağını öptüm Minho'yu öksürmesiyle başımızda olduğunu anladım "Niye başımızda bekliyorsun?" diye sordum.
Minho'da "dolunaya 2 saat var o yüzden sizi kaldırmaya geldim sen Hyunjin'i uyandırırsın ben çıkıyorum 20 dakikaya aşağı inin" dedi ve odadan çıktı bende hyunjin daha fazla sokuldum Hyunjin'de beni daha fazla kendine çekti "hadiii uyan uyanmazsan minho hyung ikimizinde keser" dedim ve hyunjin "Ben varken sana kimse bisey yapamaz. Hadi kalkıp birbirimize kıyafet seçelim ve birbirimize giydirelim." dedi gülerek.
"tamam o zaman bırak benimde kalkabileyim." diye yanıtladım hyunjin "beni öpersen bırakabilirim" dedi hemen dudaklarımı dudaklarına bastırdım tam geri çekilicekken hyunjin beni altına aldı ve daha sert öpmeye başladı arada alt dudağımı emiyordu bu sefer ilk çekilen hyunjin oldu ve bana bakmaya başladı bir süre bana bakmaya başladı.
"artık üstümden inermisin üstümüzü giyelim ve aşağı inelim." dedim biraz daha bana baktı ve üstümden indi dolabı açtı "Sen bunu giy" dedi ve elbiseyi bana verdi bende kalkıp hyunjine kıyafet seçtim "Sende bunları giy." kıyafeti hyunjine doğru uzattım "Unuttunmu bir birimizi giydiricektik hadi." göz devirip hyunjinin üstünü çıkarmaya başladım giydirdikten sonra yatağa oturdum ve üstümü çıkarmasını bekledim öylede oldu benimde üstümü giydirdi ve odadan çıktık.
Aşağı indiğimizde herkes gergindi ve hekes biz geldiğimizde yemek salonundaki herkes ayağa kalktı sonra tekrar yerlerine oturdular herkes yemeğini yedikten sonra bahçeye çıktık. Herkes o şeyin cevabını bekliyordu ruh eşi olup olmadığımızı merak ediyordu.
Yazardan
Hyunjin tahta oturdu ardından ayakta olan Felix'e baktı ve konuşmaya başladı "Sevgili halkım biliyorsunuz ki bu gece dolunay var.Bu gece herkes sevdiği ile ruh eşi olup olmadığını öğrenicek ayrıca bugün bende biricik mühürlü eşim ile ruh eşi olup olmadığımızı öğrenicez. Şu anda tam olarak gece yarısına 2(iki) dakika var herkes ayağa kalksın ve sevdiğinin yanına geçsin" Hyunjin sözlerinin ardından ayağa kalktı ve
Felix'in yanına geldi şuan tam olarak 1(bir) dakika vardı.Hyunjin ve Felix göz göze gelmişti ve Hyunjin Felix'in harika olan dudaklarına bakmaya başlamıştı ardından herkes saniyeleri saymaya baslamıştı.
"5.....4......3.......2.......1" ardından herkes Hyunjin ve Felix'e bakmaya başlamıştı. Hyunlix öpüşürken tüm halkın onlara baktığını bilmiyordu farkettiklerinde hemen çekildiler ama bilmedikleri şeyler vardı OMUZLARİNDAKİ ÇİÇEKLER bu Hyunjin ve Felix'in ruh eşi olduğunu açıklıyordu.
Tüm halk şaşkınlıkla bakıyordu ardından Hyunjin "Evet yeni kraliçemiz Hwang Felix" dedi Hyunjin Felix'in boynunda açan çiçeğe bakarak Felix ise şaşkınlıkla hyunjini izliyordu "Artık yeni kraliçemizi belirlediğimize göre herkes evlerine dağılabilir" dedi Hyunjin ardından herkes saraydan çıkmaya başladı.
Hyunjin Felix'i kucağına alıp odalarına çıkarlar .Odaya girdiklerinde hyunjin "Felix benim sana birşey söylemem lazım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin[Hyunlix]
FanficHwang Hyunjin, Hwang krallığının varisi ve yeni kralıydı. Lee Felix ise Lee krallığının varisidir. Ve bu iki varis krallıklarının kararıyla evlenmek zorundadır... OKUMAYIN. İlk bölümler çok kötü ama düzeliyor