"Günaydın karıcım." uyanma mı sağlayan şey Hyunjin'in sesiydi. "Günaydın kocacım." yeni uyandığım için sesim kalın çıkmıştı. Yatakta doğruldum.
Alt tarafıma giren ağrı ile tekrardan yatağa yattım. Hyunjin'ede aynısı olmuştu. Siktir, kızgınlığa girmiştik.
Hyunjin erken davranarak dudaklarımızı birleştirdi. Bende karşılık vermeye başladım. Beni kucağına oturtturarak doğruldu. Dudaklarımı bırakarak boynumu emmeye başladı. Daha başlarda olmamıza rağmen ereksiyonu baya bir sertleşmişti.
Anlaşılan yılbaşına sevişerek girecektik. Zaten sarayda tektik. Bu yüzden de rahattık. Boynumu emmeye bıraktı ve uzunca birbirimize baktık. "Yapabilir miyim?" kafamı salladım.
Beklemeden beni kucağından indirerek üstüme çıktı. Biraz daha öpüştükten sonra üstümdeki geceliği çıkarıp bir kenara attı. Tekrardan dudaklarımızı birleştirdi. Ellerini ensesinde birleştirdim. Bacaklarını bacaklarımın arasına koyarak bacaklarımı ayırmamı sağladı.
Boynumu emmeye başlayınca kendime daha çok bastırdım. Aniden ısırmasıyla inledim. Gülerek daha çok izlerini bırakmaya başladı. Gerçekten boynum acımaya başlamıştı.
Üstünü çıkarmaya başladı. İkimizde iç çamaşırlarımızla kalmıştık. "Bebeğim."
Dedi. "Efendim dady.""Bugün sadece yalvardığında içine gireceğim. Beni tatmin edersen."
"Biliyorum." üstümden inerek kucağını işaret etti. Bende kucağına oturdum. "Sürtün." Sürtünmeye başladım. Oda inlemeye. İnledikçe daha sert sürtünüyordum. Belimden tutarak durdurdu.
Boynuma küçük öpücükler bırakmaya arada da ısırmaya başladı. Aniden iç çamaşırımı çıkardı ve fırlattı. Deliğimi yalamaya başladı. Seslice inlemeye başladım. Ben inledikçe daha çok yaladı. Bende daha çok bastırdım.
Yongbok'un kontrolümü almasını istemiyordum. Ama onunla iletişim kuramıyordum. Bu yüzden alacağını düşünmüyorum. Belki de Hyunjin kontrolünü çoktan Sam almıştı. Ama böyle bir şey olacağını düşünmüyordum. Durdu. Neden durdu ki? "Neden durdun?"
"Yalvarmanı bekliyorum." Üstümden inip yatağa oturdu ve kendisini yatak başlığına dayadı. Yalvarmam gerekiyordu ve ben bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum.
"Dady, lütfen içime gir. Seni istiyorum. Daha fazla dayanamayacağım. Seni o kadar çok seviyorum ve istiyorum ki anlatamam." Dedim ve anında boxerını fırlatıp bir köşeye attı.
Önce deliğime ereksiyonunu sürttü. Çok dar olduğum fark edince işaret ve orta parmağını gösterdi. Emmeye başladım. "Bebeğim hala çok darsın."
İyice emdiğim parmaklarını deliğime içeriye soktu. Biraz daha genişlettikten sonra parmaklarını çıkararak ereksiyonunu sertçe deliğimden içeriye soktu. Seslice ama seslice inledim.
Hyunjin de zorlanıyordu. Çünkü oda ben kadar olmasa da inliyordu. İçimdeyken dudaklarımızı birleştirdi. Diliyle ağzımı keşfe çıktı. Seslice ayrıldık.
AKŞAM
Kalçalarımdan tutup kucağına aldı. Banyoya doğru adımladı. Banyoya girince beni musluğa oturttu. Kendide duşa girip suyu açtı. Geri yanıma geldi.
Harika kasları vardı. Tekrar dudaklarımızı birleştirdi. Hızına yetişmeye çalıştım. Ama yetişemiyordum. Ellerimi omuzlarına koydum. Oda belime. Hızına yetişmiştim sonunda. Kalçalarımdan tutup duşakabine adımladı.
Girmeden boxerini ve benim geceliğimide çıkarttı. Artık tüm benliğimizle birbirimize bakıyorduk. O benim belime. Ben ise kaslarına. Alt tarafımda sızlanma hissettim. Belimden tutarak duşakabine çekti. Küvete oturmadan camla beni arasına aldı.
Tekrardan dudaklarımı dudaklarının arasına aldı. Ben ise sadece karşılık veriyordum. Ellerimi ensesine koydum. Dudaklarımızı ayırmadan küvete oturdu. Benide kucağına oturttu. Ereksiyonu sertleşmiş ve dikleşmişti. Hâlâ öpüşmeye devam ediyorduk. Dönerek beni altına aldı. Dudaklarımı bırakıp boynumu emmeye başladı.
"Yalvar bakalım."
"Dady ne olur içime gir. Seni istiyorum."
"Normalde bu kadar az ile kurtulamazsın ama bu sefer dayanamayacağım." İşaret ve orta parmağını gösterdi.
Ardından gösterdiği parmaklarını ağızıma alıp emmeye başladım. Küvet dolduğu için suyu kapattı. Ellerini ağızımdan çıkararak deliğime ittirdi. Normalde bu kadar zorlanmazdım ama şu anda o kadar zorlanıyordum ki anlatamam. Boğuk boğuk inlemeye başladım.
"Daha içeri girmeden böyleysek içine girince işimiz biraz zor olacak omegam." Dedikten sonra parmaklarını çıkardı. İçimde boşluk oluşmuştu. Ereksiyonunu deliğime sürttü. Kıvranmaya başlamıştım. Sert bir şekilde içime girdi.
"Bu sefer biraz daha sert olabilirim." Dedi ve ileri, geri hareket etmeye başladı. Bende ileri, geri gidiyordum. Bacaklarımı omuzuna sabitledi. Ereksiyonu hâlâ içimdeydi.
Yanağıma küçük bir öpücük bıraktı. İçimden çıkmadan elimi tuttu."Çok acıyormu?"diye sordu. Kafamı salladım. Ardından tekrar ileri, geri gitmeye başladı. Dudakları tekrar boynumu buldu. Kafasından tutup daha çok kendime bastırdım. Mühür yerime gelince önce öptü, sonra da ısırdı. İkimizde aynı anda boşaldık. Hamile kalabilirdim ama umurumda değildi.
Ereksiyonunun üstüne oturdum. Sonrada zıplamaya başladım. Ben zıplarken göğüslerimi yalıyordu. Ellerini kalçalarıma sabitledi. Tamamen kendimi saldım. Kalçalarımdan tutarak yukarı, aşağı indirdi. Böylesi daha zevkliydi.
"Böylemi rahatsın az önceki gibimi?"
"Bu daha rahat" nefes nefese söylediğim için güldü. Üstelemedim. Hâlâ devam ediyorduk. Titremeye başladı. Hızlı bir şekilde zıplatmaya başladı. Çok geçmeden yine sert bir şekilde boşaldı. Ardından bende boşaldım. Kalçalarımdaki ellerini çekerek belime yerleştirdi. Bacaklarımı hissetmiyordum.
Hyunjin ikimizide iyice yıkadıktan sonra havlularımızı giydirdikten sonra beni kucağına aldı ve banyodan çıktık. Beni yatağa yatırdı. Ardından üstümü giydirmeye başladı. Sonra kendi giyinmeye başladı. Telefonunu alarak yanıma yattı.
Saate baktı, saat 00.00 olmuştu. Ve biz tam bir gündür sevişiyorduk. Bu yetmez gibi yeni yılada sevişerek girdik. "Yılbaşını kaçırdık."
"Bir şey olmaz." dedim ve ışığı kapatmak için ayağa kalktım. Zorda olsa yürümeyi başardım. Işığı kapatıp tekrardan yatağa yattım. "Seni çok seviyorum Felix."
"Bende seni çok seviyorum Hyunjin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin[Hyunlix]
FanfictionHwang Hyunjin, Hwang krallığının varisi ve yeni kralıydı. Lee Felix ise Lee krallığının varisidir. Ve bu iki varis krallıklarının kararıyla evlenmek zorundadır... OKUMAYIN. İlk bölümler çok kötü ama düzeliyor