Doğanın ağzından:
İçeri giren vela ile gözlerim irice açıldı bu gerçekten o muydu ,üstündeki kıyafetler saçı- bir dakika üstündeki kanmı? BİR DAKİKA kanmı!?
"vela?! Canmı onun burda ne işi var? idili kaçıran o muydu? Nereye kaçtı? Onu nasıl buldunuz? Beni nasıl buldunuz? Üstündekiler ne? O kanmı?" Sorduğum ani sorularla herkes bana baktı ne yani alt tarafı 7-8 tane soru sormuştum nesi var bunun. Burak abim lafa girdi ve 1 soruma bile cevap alamadım sağ olsun "hadi Doğa evde sorarsın daha bir sürü işimiz var hadi ön kapıya hadiii" bir dakika arka kapımı var? Demekki vela oradan geliyor "ben bu odaya gitmek istiyorum" kapıya doğru gittiğimde bartın abim önüme geçiti ne yaptı, önüme geçti bartın abim böyle yaptıysa durum ciddi "Doğa İdilide al ve eve git" olmaz hayır " hayır abi görmek istiyorum" abimin kaşları çatıldı "EVE GİT DEDİM" bana bağırdı? Durdum çok ciddiİdilin ağzından:
Eve geleli 3 saat olmuştu saat 12 yi geçmişti ve ben elim kolum bağlı oturuyordum, tek kelime ile berbat hissediyordum. Ne olacaktı şimdi dün gece olanlarımı düşüneyim yoksa yarın, pardon 9 saat sonra olacaklarımı offff ,neyse imkansızı başarıp biraz uyumayı denesem iyi olurdu. Yatakta duran alışveriş poşetlerini yere koydum bunları Burak geri vermişti bana. Yattım ve yorganı kafama kadar çekip gözlerimi kapadım...
Beni uyandıran annemin sesi olmuştu " kızım sen geç geldin diye seni kaldırmadım herşey hazır baban seni uyandı biliyo çabuk hazırlan gel" gözlerimi açtım "sanada günaydın anne" annem bana gülümsedi ve odamdan çıktı babam beni uyanık biliyorsa önce elbisemi giyimem lazımdı karton poşetten çıkardığım elbiseye baktım güzeldi. güzel olduğu için seçtin bunu gerizekalı üstümdeki şeyleri çıkarıp hızlıca elbiseyi giyiverdim.
İdilin elbisesi:
Elbiseyi giyidikten sonra odamdan çıktım ve banyoya gittim, elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Dolaptan maşa çıkardım ve saçlarımın sadece uç kısımlarına yapıp bırktım alt kısımada süslü bir kurdele taktım ev halkına görünmeden gizlice tekrar odama gittim ve makyajımı yapmaya başladım göz altlarıma kapatıcı ve pudra sürdüm, üstüne ise krem rengi bir far görünen bir eyeliner çektikten sonra emliy 208 ile dudaklarıma bir çerçeve yaptım ortaya çok az bir kahverengi ruj sürüp parmağımla yaydım çok az bı allık sürüp salona indim abim hemen gelip bana sarıldı, bende 20 dakika önce uyanmamış gibi yaptım "prenses gibi olmuşsun güzel kardeşim" zorla evlendirildiğimi unuttu herhalde başka açıklaması olamaz çünkü "saol abi" . Babamın aksiliği her zamanki gibi üstünde idi "istemeyemi hazırlanıyor düğünemi belli değil" ona cevap vermedim sadece güz devirdim babam tam birşey söyleyecekken kapi çaldı haydi bakalım bissmillaaahhhh annem kapıya doğru gitti "kızım sen burda bekle adettir" kızın kapıda olması gerekmiyor mu ya neyse sonuçta o anne o nederse o. Koltuğa oturup orta masanın üstündeki sürahiden şu doldurdum kendime, kapıdan gelen kapı açılmıyor kilitli seslerini duyuyordum annemler damattan para istiyordu. Kapının açılma sesini duyduğumda bardağı dudaklarıma dayadım. Misafirler içeri girdiğinde kafamı kaldırdım bakiyim kocam yakışıklımı gördüğüm yüz ile ağzımdaki suyu tükürme- pardon fışkırtmam bir oldu...
Heloooooo size böyle atıştırmalık bir bölüm atmak istedim umarım beyenmisssinizdir
Sizce istemeye gelen kişi kim can olabilirmi?
İdili kurtaran kişi?
İdilin herhangibi akrabası?
Kim acabaaa neyse yeni bölümü en yakın zamanda atıcam görüsürüzzzzz sizeeeeee ummmmaahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader bağı
Teen FictionBabası tarafından;kök salmış bir mafya babasının abisine satılan İdil olucaklardan habersizidi