gözleri gözlerimde

24 2 2
                                    

Şarkı: Michelle ~remastered 2009~

~idil~

Gözlerimden akan yaşların ardı arkası kesilmezken, kafamda tek bir soru vardı ben şimdi ne yapacağım...
"Gerçekten ben şimdi ne yapacağım" kendimi toparlamam lazimdı hemen.

Üstüme ince birşey aldım anahtarımı, telefonumu ve parayı çantama attım kimsenin ne dediğini umursamadan, arkamdan adımın seslenişlerini umursamadan kendimi evden dışarı attım.
Ayaklarım AVM ye doğru ezbere giderken ,elimdeki telefonla doğayı aradım.

"Alo doğa" sesim ağlamaklı çıkmıştı ve doğa bunu fark etmişti.
"İdilim iyimisin"
"Doğa soru sorma hemen bizim evin ordaki AVM ye gel HEMEN"
telefonu doğanın suratına kapatığım an, pişman olmuştum...

~2 saat sonra ~

-burak'ın ağzından-

kız kardeşimin bu saate dışarı çıkma sebebini merak etmiştim, sadece ben değil bartın da merak etmiş olacak ki o da benimle gelmişti...

arkadaşıyla buluşup alışveriş yapmıştı gerçi, bu bir açıdan iyi olmuştu bende yarın gece için kıyafet almıştım kendime...

Doğa'nın arkadaşının bir sorunu vardı galiba ,sürekli ağlıyordu ve doğa ile derin bir konu konuşuyordu, hatta öyleki bir ara doğa bile ağlamaya başlamıştı...

~15 dakika sonra~

-bartın'ın ağzından-

Kızlar -ve biz- alışverişimizi bitirdikten sonra bir cafede oturmuştuk. kızlar derin derin konuşuyordu İdil çok üzgündü...

Doğa ile İdil uzun zamandır arkadaşlar, ben Doğayı okuldan almak için geldiğimde tanışmıştım İdil ile çok büyüleyici bir kızdı...

O günden beri onu takip ediyordum ama şimdi üzgündü göz yaşları durmuyordu ve ben bunu sebebini hala bilmiyorum...

Gözlerimi idili süzerken ilk kez ona bu kadar yakın olmanın verdiği huzur ile gözlerine daldım o an gözlerimiz kesişti, gözleri gözlerime deydi ve ben ne yapacağımı bilemedim ilk defa, elim ayağıma dolaştı...

-Doğanın ağzından-

İdile çok üzülmüştüm bir baba bunu kızına nasıl yapabilir. Karşımda idilin göz yaşları bir saniye bile durmazken içimden bir ses onun dikkatini dağıtmam gerektiğini söyledi "İdil"
Dalmış gözlerini bana çevirdi "hı"
"Cinamaya gidelimmi"
Biraz düşündü ardından onaylarcasına kafasını salladı...

-idilin ağzından-

Rasgele bir filim seçtik ve salona geçtik, koca salonda üç kişi vardı ben doğa ve tanımadığım bı adam vardı. Adam salonun en köşesine oturmuş şapkasını takmış ve kafasını önüne eğmişti.

Filimin başlamasına 5 dakika kala, aklıma mısır almadığımız geldi ve yerimden sıçradım. "MISIRLAR!" Doğa da benim tepkimden korkup yerinden sıçradı." Ay İdil korkuttun beni bekle ben alıp geliyorum" rahatlayarak arkama doğru yaslandım... Biden boynundaki keskin acı ile yerimden zıpladım, lakin bedenim uyuştu hareket edemedim birden kulağımda bir ses yankılandı "artık güvendesin güzelim..." Can'ın sesi... Bilincim kapanmadan önce aklımda kalan son şey...

-doğanın ağzından-

Kos koca büfede mısır bittiği için 15 dakika beklemek zorunda kalmıştım. Adımlarım tekrar salona doğru dönüp vardığımda reklamların başladığını gördüm, lakin salonda kimse yoktu ne o adam vardı ne İdil... Elimdeki mısırları, rasgele bir kolduğa bırakıp hızlı adımlarla tuvalete gittim. Kapıyı tek bir hamle ile açıp tüm kabinleri tek tek kontrol ettim "İdil burdamısın İDİL"
Aklıma gelen korkunç düşüncelerle hızla resepsiyona doğru koştum, varınca ellerimi masaya sertçe vurdum "3. SALONUN 20 DAKİKA ÖNCEKİ TÜM KAYITLARA BAKMAK İSTİYORUM" kadın şaşkın gözlerle bana baktı "bir sorunmu var efendim" gözüm şu an idilden başkasını görmüyordu ""EVET BELLİ OLMUYORMU AÇ ŞU KAMERAYI" kadın fazla uzatmadan bilgisayarda bişiler tuşları ve görebileceğim şekilde bana doğru hafifçe çevirdi . benimle birlikte izlemeye koyuldu bir kaç dakika sonra gördüklerim kanımı dondurdu; arkadaki adam idili kaçırmıştı... "Efendim müdahale etmemizi istermisiniz"hala etkisini aşamamıştım ne yapacaktım abim onu aramalıyım "ee hayır kesinlikle bir şey yapmayın ben haledicem" kadın bana başını salladı ve önünü döndü ben ise sessizce bı köşeye çekildim. telefonumu açtım rehbere girdim Ama şimdi hangi abimi arayacaktım yada idilin abisinimi arasam yada velayımı arasam. offf o şerefsizi kendi ellerimle gırtlakliycam birden aklıma gelen fikir ile gözlerim parladı bartın abim, sonuçta bu konularda en acımasız olan oydu rehberimde onu bulup ara tuşun bastım ve telefonu kulağıma yasladım tam telefon çalacaktıki omuzuma dokunan el ile telefonu iki saniyeliğine kapattım "buyrun" genç bir adam tepemde idi "siz Doğa hanımmısınız" adımı bilmesine şaşırdım açıkcası "buyrun benim" adam istediği şeye ulaşmış gibi gülümsedi "bir kadın buldukta neydi adı i if heh İdil yan-" adamın lafını kesip atladım "evet evet beni ona götürebilirmisiniz" adam başını aşağı yukarı salladı ve yürümeye başladı bende hızlı adımlarla adamın peşinden gittim cadde nin bir arka mahhalesine bir arabanın önünde durduk arabanın kapısı a- sırtımda bir baskı hissetim ve itildim fare gibi tuzağa düşmüştüm...

-idilin ağzından-

Ağır göz kapaklarımı zar zor açtıktan sonra etrafıma bakındım, nerdeydim. Burası bir odaydı. vay canına İdil ormanda olcak halin yok ya tamam burası zarif bir odaydı şık ve aşırı sade idi. iyide ben buraya nasıl gelmiştim en son... Ah siktir ben kaçırılmıştım! Hemen kapıya doğru gittim ve yumruklamaya başladım "çıkarın lan beni burdan" artık vermaktan ellerim acıyordu gözlerimi kapatıp gelişigüzel vurmaya devam ettim. İdil kapı birden yumuşadı galiba gözlerimi açtığımda artık kapıya değil can'ın göğüsüne vuruyordum.
"C-can ne istiyorsun sen ruh hastası pislik biz A-Y-R-I-L-D-K" can' ın yüzünde tek bir mimik oynamadı bu adam beni sinir ediyordu " o zaman neden hala burdasın güzelim" birde soruyo manyak. "Beni kilitledin ya oros-" birden lafımımı kesti "İdil kapıyı açmayı denedinmi kapı kilitli değildi uyandığından bile haberim yoktu güzelim" -galiba olmayan- beynime tükirimm imi "tamam ben şimdi gidiyorum o zam-" birden ayaklarımın yerden kesildiğini hissetim can beni kucağına almıştı yüzüne tüm gücümle yumruk attım "İdil sikicem artık yet-" aklına birşey gelmiş olacak ki sustu beni birden yatağa fırlattı ve üstüme çıktı "in üstümden hayvan herif" cebinden çıkardığı iğneyi boynuma sapladı " uyandığında bu kadar sakin olmiycağım güzelim" gözlerim yavaş yavaş kapanırken ayağı kalkmayı denedim lakin başaramadım...

-canın ağzından-

Yatakta yatan güzelliğin bedeninin her kısmı beni tahrik ederken kendimi tutuyordum şimdi olmaz can uyanık olması lazım hatırlaması lazım onun o güzel bedeninde gezinen ilk elleri. Bu sefer verdiğim uyuşturucunun etkisi o kadar yüksek değildi o yüzden hızlı olmalıydım birazdan kendine gelirdi

Bacaklarını arasına girebileceğim kadar açıp gergin şekilde bağladım böylece istesede çırpınamayacaktı kollarını da aynı şekilde özenle bağladım ve yanına uzandım ellerim beline dolandı ve kafamı göğüsüne koydum o uyanana kadar biraz uyusam fena olmazdı, yavaşça gözlerim kapandı...

-idil'in ağzından-

Gözlerim zorlukla ve yavaş yavaş aralandı kendimi tekrar yatakta buldum kalkmak için bir hamle yaptım lakin işe yaramadı elerim, ellerim bağlıydı... ve tam bunu farketiğimde normalden daha yavaş nefes aldığımı farkettim idil galiba üstünde bir gergedan var başka açıklaması olamaz bunun çünkü kafamı göğüsüme doğru çevirdim ve onu gördüm can... kolarını belime dolamıştı ve uyuyordu. Bir eli göğüsümün hemen altındaydı ve açıkçası bu beni rahatsız ediyordu biraz hareketlenmeye çalistim lakin küçük bedenim iri bedeninin altında eziliyordu 

yatakta ani bir hareketlenme ile yerimden kımıldadım "ooh beyefendiler uyanmaya zahmet etmiş günaydınlar günaydınlar" can bana gözlerini devirip baktı iki saniye boyunca beni izledikten sonra başını tekrar omzuma koydu tşörtümü yukarı sıyırdı ve tam göğüslerimin altında durdu eli çıplak karnımda gezinmeye başladı "ah idilim beni niye terkettin" karnımda gezinen el beni huylandırırken ona cevap verdim "bunu sana daha öncede söyledim şimdide söylüyorum SENİN TEDAVİ OLMAN LAZIM RUH HASTASI PİSLİK "  kaşlarını çattı "o sesini alçat güzelim yoksa güzel sesini başka yerlerde kullanmak zorunda kalırsın " can üstüme çıktı ve boynumu öpyeye başladı " İN ÜSTÜMDEN LANET HERİF"  ben canın altında çırpınırken o bir yandan boynumu öpüyüor bir yandan pantolonumu zorluyordu 

birden gelen kapı çalma sesiyle ikimizde ilkildik "İMDA-" can ağzımdaki eli ile sesimi kesmiştı elini ısırdığımda bir anda boynuma bir darbe indirdi nefesim kesildi ve bilincimi kaybettim son hatırladığım kapının büyük bir gürültü ile kırılmasıydı...


evetttt bomba gibi bir bölüm yazdın sizlere sizce nasıldı birdahaki bölümde yarım kalan tüm sorularımız cevap bulacak sağlıkla kalın ummmmmahhhhhhh

Kader bağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin