" GÜN DOĞDUKÇA UMUT VARDIR" DİYE BAĞIRDI SEVMEYEN ADAM, "DEDİ UMUTLARI SÖNDÜRÜP GECELERİ KABUSA ÇEVİREN ADAM" DİYE AĞLADI GENÇ KIZ.
🎀
"Kim yaptı sana bunu?" cevap vermedim, öylece yüzüne bakıyordum "o reşat denilen piç yaptı dimi o baban olucak şerefsiz" ağzımı açıp ona cevap vermemiştim, o cevabını gözümden damlayan yaştan almıştı. elini yüzümden çekip kapıya doğru ilerledi "BARTIN DUR" diye bağardım boğazımdan çıkan tüm sesle. Hızla arkamı döndüm, tam kapının önünde öylece duruyordu. Arkasını döndü ve yanıma geldi, "tamam ağlama" kafamı göğüsüne bastırdı ne sanıyordu bu adam kendini, 40 yıllık sevgilim gibi davranıyor hayırdır. Göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim, ve kafamı göğüsünden kaldırdım. "Ceketini ver bana" hayır manasında kafamı salladım...
-bartının ağzından-
Hayır manasında kafasını salladı bana onu 2 yıldır takip ediyordum fakat asla kısa kollu yada şal takmadan görmemiştim "lütfen" dedim ilk defa birine lütfen dedim bana arkasını dönüp merdivenlere doğru yürüdü "İdil sen ne kadar kabul etsende etmesende ben artık senin kocanım bu hafta göstermedin diyelim düğün gecesi ne olacak? Biraz olsun beni tanımaya güvenmeye cesaret edemez misin lütfen"
İdil merdivenin ilk basamağında durdu "tamam ama ağzını açıp birşey dersen çıkar giderim bu evden" onaylarcasına ağzından bir ses çıkardığımda kafasını öne eğerek yanıma geldi asla yüzünü kaldırıp bana bakmıyordu.
Bana doğru geldi üstünden hırkasını çıkardı kolları kesik izleriyle doluydu ama bunu o yapmamıştı. Belli belli yerleri çürümüş morarmış hatta kabuk tutan yaraları bile vardı. O reşat denilen şerefsizi köpeklere yedirmessem banada bela demesinler...
Boynundaki şalın ucunu tutup çektim boynu mosmordu parmak izleri vardı o kadar çok sıkılmıştıki... O parmaklarını tek tek kopartıp ona yedirmessem banada bela demesinler...
"İdil arkanı dön" kafasını hayır lütfen manasında salladı omuzlarından tutup onu çevirdim, tişörtünün altından tutup yukarı doğru çekerken titrek bir nefes verdi. Sırtıda kollarından farksızdı...
-idilin ağzından-
Ellerini omuzuma koyup beni tekrar kendine çevirdi babanın bana yaptıklarını annem dahi bilmezken bu adam nasıl ilk gören kişi olabilir ki...
Gözleri göğüslerimin üstündeki beyaz kesik izlerine kaydı...
-ilahi bakış açısı-
2 yıl önce:Genç kız doğum gününü kutlamak için bir plan yapmıştı arkadaşlarıyla, en fazla ne olabilirdi ki...
Gece saat 11 gibi annesine haber vererek evden çıktı İdil 12 gibi gelecekti üstüne hafif dekolteli bir crop ve bir kot giymişti bu onun son açık giyinişiydi...Sonuçta doğum günüydü güzel olmak en çok onun hakkıydı...
Plana göre partiye gidicek sonrada can onu evin bir sokak arkasına arabayla bırakacaktı, çıkana kadar herşey normal ilerlermişti İdil partide çok mutluydu keşke hiç bitmese diye geçirdi içinden, keşke bitmeseydi...
Parti bittikten sonra İdil kapının önünden canın arabasına bindi "çok güzelsin" dedi can genç kıza teşekürler dedi sadece İdil, çok yorulmuştu ve babasından korkuyordu. 15 dakika sonra can arabayı karanlık bir sokakta durdurdu "burası bizim arka sokak değil" dedi İdil "biliyorum" dedi can arka koltuktaki idile, konuşmak istediğini söyledi arabanın ön koltuğundan inip idilin yanına geldi can, kapıları kitledi. "Can?" Dedi genç kız
"Bebeğim 5 yıldır sevgiliyiz ve sen hala kendini bana açmadın" İdil canın iğrenç niyetini anlamıştı "böyle bir insansın işte sen can! Bitti! Aç kapıyı gidicem ben" genç kız için artık çok geçti can genç kızın üstüne çıktı "imdat!" Diye bağırdı İdil nafile... Canın kirli elleri idilin temiz bedenine temas etmişti İdil artık bedeninde canın izini taşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader bağı
Teen FictionBabası tarafından;kök salmış bir mafya babasının abisine satılan İdil olucaklardan habersizidi