Hızlı yazdığım için fazlaca yazım hatası var elimden geldiğince dönüp düzeltiyorum.Kitabımın büyümesinde destek olursanız çok mutlu olurum🤗
Yıldıza dokunmayı vee hislerinizi yorumlarda paylaşmayıı unutmayın💝
;
Girdiğimiz alışveriş mağazalarında turlarken Adarın bildirim sesiyle ikimizde durmuş onun mesajı okumasını beklemiştim.
:Meltem abla-
-Kışlık üst kıyafetler
-Alt kıyafetleri
-iç çamaşırları
-bornoz,havlu
-şampuanlar
-diş fırçası macunu
-ayakkabı-çorap
-mont-MELFEM ABLA: Ender bey liste yapmamı istemişti oğlum sizinde
işiniz kolaylaşır.-Ben:sağol abla.
"Bedenin neydi"
"Hmm şey galiba 38"
"O zaman hadi üzerine göre dene"
Aslında çok utanmıştım ama düşününce beni yuvamdan ayırmışlardı ayakkabısız çıktığım evden çalışmadığım müddetçe kendime de bakamazdım.
Etrafı incelemeye başladım, çok güzel renklerle doldurulmuş kocaman mağaza da bin bir çeşit şeyler beğenip almıştım. Tabi Adarda arada yardım etti.
Saat epey geç olmuş biz eve yeni dönmüştük. O kadar çok şey almıştı ki ben yeterli desem bile sürekli liste diye sayıkladı durdu.
Ender bey evde yoktu, Adarda beni bırakıp hiç girmeden gitmişti zaten.
Pek umursamayarak odama çıktım. Herşey güzeldi, şimdilik.
Kendime ait hiç bu kadar eşya olayışının heycanıyla poşetlere uzandım.
Beyazlıktan süt kusturacak bu odanın başka renklere ihtiyacı vardı. Adarın deri ceketini üzerimden çıkarıp köşeye bıraktım. Tam o esnada kapı çaldı içeriye girmesini söylediğim kişi Meltem ablaydı.
Sımsıkı bir tebessümle karşılık verdim onun arkasından da iki tane adam ellerinde beyaz masayla girdiklerinde şaşırarak ayağa kalktım.
"Meltem abla bunlar ne"
"Çalışma masası kızım, Ender beyin talimatıyla geldi, burada çalışacak mışsın"
Ne çalışacaktım ki. Adamlar masayı boy aynasının yanına kurup odadan ayrıldığında Meltem abla da onlarla beraber çıkmıştı.
Anlayamamış vaziyette başımı sallarken içi boş giyinme dolabını açtım.
;
Üzerine uzandığım yataktan kapımın önüne gelen sesler nedeniyle ayaklanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATILMIŞ
Teen FictionKendi öz kızını, düşman elinden parayla satın alan bir baba sağ kolunu kızını zorluklar karşısında eğitmesi için yanına gönderiyor. Ve hikaye aslında bir baba sayesinde iki kalp arasında devam ediyor. Güzel kızın hiçbirşeyden haberi yokken yakın ko...