Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın
Sıraya girdik Adil hocayı bekliyorduk . Klasik bekletme şekilleri asolismisiniz abi. Neyse hoca geldi yanındaki kişiler yoksa .
" Hazı ol , rahat Erkin yoklamayı aldın mı ? "
" Evet hocam "
" Tamam kızlar istediyiniz topları raketleri falan alın gençler sizde futbol maçı yapacaksınız "
Elimi kaldırdım.
" Hocam be-"
" Zorunlu Ada "
O sırada 3 lünün bakışları beni buldu . Ve bana doğru yürüeye başladılar.
" Aa naber Ada ? "
Dedi Ediz .
" İyi "
Dedim
" Bizde iyiyiz "
Dedi Ediz
" Peki "
Dedim zatten Adil hocaya sinir oldum ne demek zorunluya belki ben istemiyorum kardeşim sanane. Neyse.
Takımlar kuruldu
+++++++++++++1 takım🐺
Fuat- forvet
Ada -defans
Hakkı -kaleci
Mustafa -sag kanat
Erkin -sol kanat2 takım🦁
Tufan - kaleci
Mirza - forvet
Arınç - sag kanat
Ediz - sol kanat
Nedim- defans+++++++++++++++++++++++++++++++
Arkadaşlar sınıfta niye bu kadar az erkek var derseniz
1 - anadolu lisesi
2- beden dersi = boş ders kaç
+++++++++++++++++++++++++++++++Evet farkındaysanız hiç biri ile aynı takıma düşmedim nedeeen ? çünkü hocaya yalvarmaya gittim ise yaramadi sonda katilmis oldum, ve suan yavru köpekler gibi yüzüme bakiyolar . Mirza yanıma geldi . Takımın kaptanı.
" Senin geleceğini bilsem ilk seni alırdım "
Dedi üzgün sesle .
" Yok böyle daha iyi oldu "
" Bizimle aynı takımda bile olmak istemiyormusun ? "
" Hayır bak şöyle düşün benim suan sakatlanma riskin cok az siz bana hayvan gibi dallar mısınız ? "
" Kesinlikle hayır "
" O zaman ben buralardayım defansım ya çok uğramayın uğruyacaksanızda benim bakmadığım tarafta olun ki gol atarsınız "
" Peki o zaman "
İki adım attı. Oğlum insanın boyu uzun olması ne guzel ya iki adımda benim 5 adımlık mesafemi kapatı. Neyse acaba kaleye mi geçseydim ?. Yok ya simdi tırnaklarım kırılır, ama gol yeme imkanımız en aza inerdi gibi . Kaleye baktın .
Hakkı geldi o na baktım .Oğlum ben gecsemde gecmesemde gol yemeyiz gibi . Anası satıyım bu çocuğu mutant sütüylemi büyütmüş. Uff neyse ya bende güzelim ona bakarsanız bakımlıyım ter kokmam , sakallarım batmaz , tüy yumagı degilim . Oh iyi geldi .
" Ada gel buraya "
Fuat çağırıyordu yanina gittim
" Efendim"
" Üstümüzü degitirecez sende gel "
" Tamam"
Beden dersinde zorunlu kıyafet değiştirme.
Cantamdan kıyafetlerimi alırken arkamda bir nefes hissettim. Hemen arkamı döndüm . Ediz .
" Ne yapıyon ?"
Bi tane omuzuna geçirdim .
" Ah "
" Salak ne cinsel sapıklar gibi arkamda duruyon ? "
" Ay tamam be ne kızıyon sorry "
Geri donup cantamı kapattım ve soyunma odasinin kapısını çaldım, kapıyı açtılar, Edizde girdi .
" Sen niye geldin?"
" Merak "
Sabır çektim zatten 5 kisi göt kadar alanda iç içeydik bir hayvan gibi Ediz eskikdi .
Kosede durup tişörtümü çıkardım.
" Lan "
Edize döndüm ne oldu dermişcesine. Arkamdan yaklaştı ve kapsonunun ceblerinden tuttup kalkan yaptı.
" Niye bu kadar erkeğin içinde soyunuyon"
" Neden soyun miyim? Hani bende erkeğim ya"
" Sonra başkası daha sana aşık olur onunlada uğraşmayak "
" çok boş yapıyorsun "
Oversize beyaz püfür püfür olan tişörtümü giydim zatten poşet gibiydi neyse altımıda tekte indirdim biraz eğildiyim için arkaya yaslanmıştım.
" Ada ne yapmaya çalışıyorsun ? "
Dedi Ediz . Ne demek istediyini anlamadığımdan boşverdim . Toz pembe şortumu da çektim sanki biraz çekmişti kısalmış gibime geldi. Neyse. Sonunda o dar alandan çıktık ışık gelince üstüme baktım ters falan giymismiyim diye yok . Edize baktım sortuma bakıyordu ya da götüme .
" Ediz sen harbi sapıksın "
" Hı? "
" Pis insan uzak dur bende "
koşarak ilerledim ve önüme ilk gelen Arınçın arkasına geçtim . Arınç bana döndü ve üstümü süzdü . Arkamdan Ediz geldi. Ardınç belimden tuttup beni kendine yasladı.
" Aşkım vallah sen beni yanlış anladın "
" Kes be "
" Ne oldu Ada?"
Dedi Ardınç bana bakarak .
" Sapık götüme bakıyor "
" Yok be güzelim sadece rengine baktım sen yanlış anladın beni "
" Tamam neyse sen uzak ol benden maç başlar şimdi."
Maç başladı ve bitti
//////////////////////////Bilin bakalım şu an nerdeyim ?.
A) Müdürün odası
B) Revirde
C) Evimde güzel yatağımda
Yazım yanlışları icin affola 💗
597 Kelime
Umarım beyenirsiniz kontrol etmeden atıyorum çünkü yoruldum.
Bu arada sondaki kitaba bağlı yanlış anlamayın( ◜‿◝ )♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHAN -BXBXBXB-
ChickLitTaslakta buldum atiyim dedim. 3seme+1uke Merdivenlerden inerken arkamdan koşma sesleri geldi o tarafa baktığımda üstüme doğru koşuyorlar dı. "oh siktir" Homofobikler okumasın. Okumayın sizin düsünceleriniz benim için önemli değil .