Selam asklar bu kitabı taslaklarımın dibinden çıkardım benim hoşuma gitti beyenirseniz arada yeni bölüm atarım oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın 💗🔪😚
Yine her zamanki gibi alarm yüzünden çok boktan bi sabaha uyandım. Okulu seviyorum ama sabah köründe değil .
Neysee kalktım yalnız yaşadığım için evde kimse yoktu. Annem babam bir araba kazasında ölmüştü bende evde onlardan kalan maaşla yaşıyordum.
Yani durumum kötü değildi . Ev zatten bizimdi iki tanede maaş vardı. Miss önce den küçüktüm diye amcamlarda kalıyordum onlarda maaşa konuyordular hiç sevmiyordum çok itici geri kafalı insanlardı. Halalarımıda sevmiyordum koca karılar.
Aslında hiç kimseyi sevmiyordum herkez para için kendini yırtıyordu ama yinede anne tarafı bir tık daha iyidi dayılarım daha eğlenceliydi teyzelerim daha iyiydi ama işte sonunda hepsi aynı bokun laciverti.
Sabah kahvaltı yapmıyorum midem bulanıyordu hem birde onunlamı uğraşcaktım . Lise son sınıftım bir ay önce 18 yaşıma girmiştim ve amcamların yanından ayrılmıştım hemde büyük bir kavga ile para gidiyor diye önce beni tatlı dile ikna etmeye çalıştılar baktı olmuyor zorladılar bende bağırdım çağırdım polisi aramak ile tehtid ettim konu kapandı artık benden kuruş alamıyorlardı ve bu çok tatmin ediciydi kudursunlar .
Üstümü giyip çantamı aldım çıktım. Lise zatten yürüme mesafesindeydi sınıfa girip oturdum. Telefonumla uğraşmaya başladım. Birden içeriye okululun zorbaları girdi korkmuyordum bi sikimde değillerdi bana karışmasınlar yeter bi çocuğun omuzuna kolunu atıp dışarı doğru çıkardılar çocuğun korktuğu tipinden beliydi.
Su alamak için bende kalktım kapıdan çıkarken köşede konuştuklarını gördüm bi tanesi bana bakti sonra diğerine birşey fısıldadı onlara anlamaz gözlerle baktım sonra çok takmadan yoluma devam ettim.
Merdivenlerden inerken arkamdan koşma sesleri geldi o tarafa baktığımda üstüme doğru koşuyorlar dı.
"oh siktir"
bende koşmaya başladım zatten merdiven bitmişti neden koştuğumuda bilmiyordum ama onlar beni kesin kovalıyorlardı çünkü ben koşmaya başlayınca onlarda hızlandı
" lan niye kaçıyon ? "
bağırdı bi tanesi .
" siz niye kovalıyorsunuz??"
diye bende bağırdım.
" Birşey diyecez"
diye bağırdı bir başkası daha
"Niyee ??"
dedim hala kaçarken
" Merak "
Hay ben senin merakına.
" tamam durun yoruldum vallah "
dedi başkası bende yavaşlayıp durdum uzun zamandır koşmadığım için çok yorulmuştum. Nefes nefese onlara baktım bana doğru yavaşca yürüdüler.
" Oğlum tazı gibi ne koşuyon ?"
Dedi uzun , kumral , sanırım gözleri ela olan .
"Siz neden kovalıyorsunuz ?"
Diye sordum merakla benden ne istiyorlardı ?.
"Hiç adın ne ? "
Ciddiler miydi bunun için mi beni kovalamışlardı.
" Kardeşim onu yürüyerekte gelip sora bilirdiniz ne sanki tuttup dövücekmişsiniz gibi kovalıyorsunuz ? "
" Ay sen bizden mi korkuyon mu ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHAN -BXBXBXB-
ChickLitTaslakta buldum atiyim dedim. 3seme+1uke Merdivenlerden inerken arkamdan koşma sesleri geldi o tarafa baktığımda üstüme doğru koşuyorlar dı. "oh siktir" Homofobikler okumasın. Okumayın sizin düsünceleriniz benim için önemli değil .