Kısa bir bölüm oldu ama umarım beyenirsiniz oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın 💋
Doğru cevap B) şıkı şuan revirdeyim resmen güvendiğim dağlara kar yağmıştı. Olay şöyle oldu.
Şimdi ben kalenin yanımda duruyorum böyle havaya falan bakıyorum hava cok sıcaktı ve durduğum yerde terlemiştim. Takımdakiler falanda tişörtlerini çıkarmıştı 3 lü de baklavalarını sermişti . Bende çıkardım çıkarmaz olaydım . Top ayağında kaleye gelen Mirza onun yanlarında koşan Arınç ve Ediz ben tişörtümü çıkardığım dan mı anlamadım birden kale yerine bana koştular . Ben daha kacamadan bam . Abi birde hepimizin üstü çıplak ve terli iç içeyiz ama o an bunu düsünemeyecek kadar oksijen yetmezli çekiyordum neden çünkü üç tane kocaman adam üstümdeydi .
İşte sonra ben yerde pestilim çıkmış gibi yatıyorum sesler geliyo " Ada iyimisin ? " " Duyuyom ama cevap vermiyom " niye veriyim ? Neyse sonra revir için kalkmama yardım ettiler Mirza falan beni kucaklarına almaya çalıştı izin vermedim Arınç ta geri tişörtümü giydirdi .
İşte şuan yanımda Caner var onla konuşuyorum beyefendi boş ders diye kaçmıştı banada teklif etti ama kabul etmedim keşke etseymisim
" İşte Caner böyle "
" Yapacak bir şey yok Ada artık bir dahaki sefere sende gelirsin "
Şerefsiz gülüyor birde . Kapı açıldı içeriye üç kafa baktı evet yine o üçlü bana yavru köpek bakışları atıyorlardı ama Caneri gördüklerinde kaslarını çattılar ve odaya girdiler yanıma gelip Canere ters bakış attılar ve bana döndüler .
" Özür dileriz Ada gercekten seni fark etmedik yoksa böyle bir şey yapamayacağımızı sende biliyorsun "
Dedi Arınç.
" Valla bebeğim o an sen üstünü çıkardığında dengemiz bozuldu "
Üçüde kafasını salladı.
" Özür dileriz Ada "
Dedi Mirza
" Tamam ben zatten iyiyim ama bir daha olmaz umarım"
Dedim ve kalktım sıkılmıştım artık. Kafalarını salladılar ve onları affetiyimi anladıklarından gülümsüyorlardı .
Sınıfa gectik zatten son dersti abi iki ders bedenden sonra matematik mi koyulur? .
Ders bitti okuldan çıktım görünürde üçlü yoktu iyi rahat rahat eve giderim derken Bartuyu gördüm . Offf . Bartu beni görünce hemen yanıma geldi .
" Ada gelirmisin seni tanıştırmak istediyim biri var "
" Kim ? "
" Bizim okulun abisi gibi birseyi "
" Yok ben almiyim? "
" Ada eğer seni severse arkan cok güçlü olur "
Ya çocuk arkam güçlü olsa ne olur benim zatten derdim çok.
" Yok Bartu ben almiyim "
" Ada olmaz çoktan ayarladım seni bekliyor "
Allah'ım neydi günahım. Ona vurmaya başladım.
Eveet yeni karakter getiriyorum farkındaysanız.
370 Kelime
Yorum yanlışları icin affola 💗
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMTİHAN -BXBXBXB-
ChickLitTaslakta buldum atiyim dedim. 3seme+1uke Merdivenlerden inerken arkamdan koşma sesleri geldi o tarafa baktığımda üstüme doğru koşuyorlar dı. "oh siktir" Homofobikler okumasın. Okumayın sizin düsünceleriniz benim için önemli değil .