💫10💫

565 35 5
                                    

Ne yapacağımı bilmiyorum onun için hikaye Allah bilir nasıl olucak yani oraya koyduğum seçeneklerin tam ortasını bulmak istiyorum. Ve sıcaklar yüzünden biraz sinirliyim bölümde küfür vardır!.

Dostlar ben bölümü yazıp attıktan sonra beğenmedim dedim bu aynı götüm gibi oldu onun için market çıkışına kadar aynı oradan sonrayı değiştirdim.

Lan ben bölümü yayınlamamış mıyım? pardon bir yanlışlık olmuş gibi tekrar atiyim.

"Off"

Şuan evimde, yatağımda güzel güzel telefonuma bakıyordum. Ama bir problem vardı. BU SİKTİYİMİN VAROŞ OKULUNA gide bilmek için ay sonunu beklemeliydim. Nakiller ay da bir e yükselmiş yani ayın en son haftasında nakiller tamamlanıyo ama ben orada kendime tam güvenerek gidiyorum dediyimden şimdi köpek gibi okula gitmek istemiyordum.

Onun için evimde yatıyordum. Yetim olmanın faydaları kimse sizi siklemiyor. Kimsenin umrunda değilim ama problem mi ? Hayır. Neden ? Çünkü ben üşengeç ergenin tekiyim aslında bir ara üzülüyordum ama yapabileceğim birşey olmadığında üzülmek yerine olumlu yönden bakmaya başlamıştımda.

Siz siz olun pozitif olun.

İşsiz kalırsan hayat koçu olurum iyi dolandır- yani tam benlik kolay iş.

Telefonum kaç gündür düşmüyordu o yüzden bende telefonunu kapatmıştım ve çok sıkılıyorum.

Tam burada kendimi sorguladım. Dedim ne yazayım ve aklıma mükemmel bir fikir geldi.

Film izliyim bari.
Bu değil bu arada.

Atıştırmalıklarım bitmişti markete gitmem gerekiyordu. Taliplerini geçirip eşofmanlarımla en yakındaki markete gittim en sevdiyim market bim dir. Ben bim erkeğiyim sen seversin sevmezsin beni alakadar etmez.
Buradan bim den sponsorluk istiyorum jsjsjsksk.

Neyse iyice saçmalamaya başladım. Eskiden böyle değildim hepsi dış güçlendin suçu ah Amerika ah.

İçeriyi gezdim abur cuburları toplayıp parayı ödedim.

Çıktığımda karşıdaki parka göz gezdirdim zatten çok sıkılıyordum iki tur atsam birşey olmaz. Gerçekten tuaf bir insanım eve girmesini bilmem evden çıkmasını bilmem beni alana Allah kolaylık versin. Nedense aklıma o üçlü geldi.

"Allah korusun ben evde kalıcam "

Sakin sakin marketten çıktım ve köşeye döndüğüm zaman bir erkek grubu kalabalık vardı Bir 15 kişi falan vardı dedim Anam bunlar ne böyle dikkatlice izlediğimde kavga ediyorlardı.

Elimi cebime attığımda telefonumu evde unuttuğumu fark ettim. Şimdi hangi ileri zekâlı mahalle sakinim beynini kullanıp polisi arıyacaktı acaba neyse birileri arar. O sırada gözüme bir şey takıldı. Lan o

" BIÇAK VAR ABI DİKKAT! "

Bir anlık durdular ve benim seslendiyim abi hemen bana döndüyünde yan tarafa dönebildiyinden bıçak kılpayı geçmişti.

" lan "

" siktir "

Siren sesleri geldiyinde hepsi koşmaya başladı birden benimde elimden tuttulup koşmaya zorlatıldım ve şuan polisten kaçıyorum.

Aklıma bir an o şarkı geldi 'ışıklar kırmızı - mavi, ben birşey yapmadım abi ' bende bişey yapmadım ve zorla terliklerimle koşturuluyorum ya da şu duruma şey de yakışır; ' siz benden değil polisten kaçın ' yazarda emin değil ve gidip bakarsa bölümü yazamayacağının farkında dikkat dağınıklığım var büyük ihtimalle neyse.

Sonunda bir ara sokağa girdiğimizde soluklanmaya başladım. Ay çok kostum zatten kaç gündür sadece yatakta yatıyordum her tarafım hamlamış böyle bir terim var herhalde yani yakınlarım kullanıyo doğrumu yazdım emin değilim.

" Ay soluklanır* siz neden benide çekiyonuz "

" Sonra bir daha seni nerede bulurum çocuk "

Kafamı yüzüne kaldırdığımda bu az kalsın bıçaklanacak abiydi.

" adını söyle "

" Ada abi "

" hımm hangi mahalledensin "

" bu mahalle abi "

" öylemi daha önce görmemiştim seni neyse sana borçlandım ben Turan sana numaramı veriyim ne zaman derdin olursa direk ara çekinme "

" yok abi gerek yok "

" ne demek gerek yok oğlum az kalsın ölüyordum daha ne olsun "

" Bir insan o kadar çabuk mu ölüyor "

" Allahın işine karışılmaz hem uzatma len kabul et işte"

"Peki abi "

"Aferin"

Neyse en azından düşman değil dost.

580 Kelime💛
Oylamayı unutmayın.🤨
Yazım yanlışları icin affola.💗

Jsjsjsjkskdkd benim galeriden bir kesit hediye ediyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jsjsjsjkskdkd benim galeriden bir kesit hediye ediyim.💗

Üsteki ile aynı seri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üsteki ile aynı seri.
Bu arada bu da bonus benden.😚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMTİHAN -BXBXBXB-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin