💫9💫

1.1K 56 26
                                    

Medya konu ile alakalı değil!!!

Arkadaşlar bölümleri güncelleme sebebim

" Konuşmaları hep böyle yazmak yoruyo "

" Onun için böyle düz yazıya çevirdim "

Üşengeç bir insanım ben . O kadar hadi öptüm değişen hic birsey yok(⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💗💫🙃

Olay çıkarmayı seviyorum ama olayı içinde olmayı sevmiyorum. Şuan tam kestiremiyorum olay çıkarmışmı oldum mu? Evet olayın içinde oldum mu? Yine evet peki bu güzelmi? Hayır.

" Sen ne yaptığını sanıyorsun ya !? "

Öyle ölmem hayvan.

" Bak Ada o it tekin biri değil , bir daha onunla konuşma "

"Artık okul çıkışlarında seni biz alıcaz bizimle olucaksın. Her zaman "

Ne oluyo lan ?

1 saat önce
~~~~~~~~~~~

Mirza gilin arabası degilmi o aha geldiler. Aynı hızda arabadan indiler ve direk parka girdiler. Gözlerimi çektim.

" Lan!? gel buraya Ada biz sana demedik mi o piçin yanında oturma ? "

falan fila tabi herkes şok beni üçlü ile yakın olduğumu bilmiyorlardı. Ben tam kalktım Savaş bileğimden tuttu.

" gidemezsin "

" niye ?"

" sen bizim misafirimizsin otur ve izle "

dedim

" tamam "

Zatten kavgaya gireceğimimi sanıyordu?. Ama birşeyi fark ettim üçlü bayağı adamları havada sikiyordu. Ben flim izler gibi kavga islerken elime gelen tüylü şeyle irkildiyimde baktım.

Anam çok tatlı bir kedi. Benim dikkatim ondayken kavga bitti iki tarafta hasar almıştı ama benim ilgimi çekmiyordu.

" Bu iş burada bitmedi Mirza senle tekrar görüşcez şimdi itlerini topla siktir git! "

Dedi Savaş.

" Sen dayak yemekten doymadı mı lan? "

Dedi Ediz. Herhalde kavga bitmişti. Neyse banane ilgilenmiyorum. Şöyle baktım Bartu yaşıyormu diye Savaşın arkasındaydı.

Banamı öyle geliyor yoksa Savaş Bartuyu korumak için mi arkasına almış?. Neyse ilerde öğreniriz.uwu

Birden havalandım. Ayol ne oluyo ne oluyo? Kedi kucağımdan atlamıştı arkama baktım Arınç sen ne ara buraya geldin?.

" Gidiyoruz Ada "

Dedi.

" Daha yeni gelmiştik hem ben yeni kanki yaptım"

Dedim. Savaşa bakarak. Hiç sevmemiştim şeytan görsün yüzünü yazık gariban Bartu. Normalde o kadar ilgilenmem ama o egoist piç yüzünden üzülmüştüm o cocuğada.

" Kusura bakma Bartu normalde eğitimliler ama işte farklı ırkdanmıdır nedir pek kaynaşamadılar "

Ohhh lafımıda soktum. Hiç üçlüye bakmadım çünkü şuan lafımın arkasında durabileceğim bir pozisyonda değildim.

Beni arabaya nazikce bıraktılar (!)

" Sen ne yaptığını sanıyorsun ya !? "

Öyle ölmem hayvan .

" Bak ada o it tekin biri değil, bir daha onunla konuşma "

" Artık okul cıkışlarında seni biz alıcaz bizimle olucaksın. Her zaman!"

Dedi Ediz.

Ne oluyo lan ?.

" Kabul etmiyorum "

Dedim.

" Ne ?"

Dedi.

" Evet kabul etmiyorum "

Dedim.

" Öyle bir hak sunduğumuzu hatırlamıyorum dimi beyler "

Dedi onay ister gibi.

Hepsi onayladı. Cokta sikimde.

" Arabayı durdurun "

Biraz dramdan kim ölmüş?.

" Ne ? "

Dedi Arınç.

" Arabayı durdur dedim "

Arabayı Mirza sürüyordu ve beni hic takmıyordu.

" Çok beklersin "

Öyle mi? Elimi kapıya attım ama Ediz engelledi diğer tarafa attım Arınç engelledi ama ben ikisinin arasında kalmıştım.

" Ya bırakın beni "

Dedim.

" Kaşınma Ada "

Dedi Ediz.

" Ah laflara bak siz bir daha benim yüzümü görürsünüz okulumu değiştiriyorum "

Son oyum .

" Salak saçma konuşma Ada ne okul değişimi "

Dedi Mirza. Sen konuşa biliyormuydun ya.

" Doğru duydunuz Savaş kankimin yanına gidicem "

" Yok öyle bisey hem o piçin adını ağzına alma "

Dedi Mirza .

" 'kanki' diyiyor ya şaka gibi "

Dedi Ediz

" Ama komik olmayanından "

Diye ekledi Arınç.

" Unut onları Ada "

" Lan siz görürsünüz "

Evimin önüne gelince Edize daha fazla gıcık oldugumdan Arınç'ın tarafından indim. Araba giderkende arkadan bir kaç el hareketi. Mirza iki kere kornaya bastı.

" Anama mı küfür etti o "

Eveet
Sizce yine bir aoru seviyorum böyle sorularla ilerlemeyi umarım sizde seviyorsunuzdur꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Sizce Ada okul degiştirsin mi ?

A ) Evet

B ) Hayır, iki üç gün gitmesin değiştirmiş sansınlar

587 Kelime
Yazım yanlışları için affola 💗🤗
Oy ve bol bol yorum yapmayı unutmayın 💗💗💗

İMTİHAN -BXBXBXB-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin