Vanja
Sve sam ocekivala ali da cu da sretnem Dijanu u Veljkov ured nisam. Kako je uopšte saznala da mu treba asistent nije mi bilo jasno ali ona uvek sve prva sazna.- Žao mi je zbog scene koju je moja drugarica napravila - izvinim se Veljku po stoti put jer se osecam nelagodno zbog te situacije.
- Prestani da se ispricavaš nije bilo ništa strašno-uverava me.
- Cak i da sam znala ne bi uspela da je zaustavim ona je jednostavno takva.
- Eto završilo se u korist obe strane. Ja sam dobio asistent ,ona posao i potvrdu da su mi namere ozbiljne- zadirkuje me i izmami mi osmeh.
- Ne obaziri se na njen izgled ona je zaista jako dobra i vredna osoba. Zdosadilo joj je sedenje kod kuce ona uopšte ne voli da bude beskorisna.
- Razlog zbog napuštanja prethodnog posla je bio uznemiravanje od strane šefa tako sam procitao u njen SV- kaže pomalo ljuto.
- Jeste bio je manijak i poceo je da je proganja pa je morala da napusti posao zbog toga. To je bilo posledica od njen nacin odevanja ali ona ne želi to da promeni. Kaže da ako želi može i gola da šeta po sred ulice i niko nesme da je takne bez dopuštanja.
- Slažem se sa njom kod nas nece imati takvih situacija. A sada reci mi kako provodiš dan? Jesam li ti nedostajao?- nasmeši se decacki.
- Jesi - priznam
- I ti si meni nedostajala i jako sam srecan što si došla da me vidiš. Sada cu lakše da preguram dan- namigne mi.
- I ja takođe - ne da mi prijaju njegove reci i nežnost koju mi poklanja ja se prosto topim kao sladoled na suncu pored njega.
Nakon rucka svako se vratio na svoje radno mesto. Volim da provodim vreme sa njim jer uvek zna kako da me opusti ali posao nemože da ceka. Imala sam malo duži spisak sa klijentima i bicu zatrpana poslom do kraja nedelje.
Nakon radnog dana vratila sam se u svoj stan. Ove nedelje necu imati vremena za drženje sa curama zato nakon tuširanja red je bio na video poziv. Kada su se obe pojavile na ekranu imala sam želju da zadavim Dijanu ali sreca po nju što nisam mogla da je izvucem iz ekrana. Sva je umiljata i glumi nevinašce kao da se ništa nije dogodilo.
- Vanja što si tako neraspoložena?- pita me Dunja kada primeti moju namrguđenu facu.
- Nisam neraspoložena samo sam ljuta na Dijanu- kažem iskreno.
- Šta si ovaj put uradila nevoljo?- sada se obrati njoj.
- Nisam ništa samo sam bila na razgovor za posao kod njenog decka- ova joj odgovara nevino.
- Zaista Dijana!?- vikne u neverici jer i ona zna njene smicalice.
- Ma ništa se nije dogodilo on i nije moj tip. Istina malo sam mu se nabacivala da vidim koliko je stabilan ali on mi je rekao da ako želim taj posao da prestanem to da radim jer ima devojku i ne želi probleme ...a i rekao mi je ako mi se to ponovi dobicu otkaz još pre nego pocnem sa radom- leptirici zaplešu svoj ples u mom stomaku na njene reci. Bože koliko je divan.
- A sada se smeješ a do malo pre si me streljala pogledom. Ja sam to uradila iz najbolje namjere za tvoje dobro. I više nisam nezaposlena od sutra pocinjem da radim- pocne da pleska rukama od srece. Istina da ima preku narav ali nije zla osoba zato je i volim toliko.
- Pa ovo cemo da proslavimo prvom prilikom možda za vikend jer ove nedelje imam previše posla.
- Naravno mila i ja sam u gužvi ovih dana a i Dijana je sada zaposlena ali dogovoricemo nešto možda za vikend- soglasi se Dunja samnom.
- Neko zvoni moram da prekinem- ustanem kada zacujem zvono na vrata.
- Oooo došao decko da prenoci kod tebe- našali se Dijana.
- Beži dosado- nasmijem se i prekinem razgovor.
Zaista je došao moj decko. Stoji ispred vrata obucen u donji deo trenerke i belu majcu.
- Cao- pozdravim ga.
- Cao. Jesi li sama?- pita pažljivo.
- Jesam - odgovorim zbunjeno.
- Savršeno- prođe pored mene i u hodu skida majcu.
- Šta se događa? - okrece se ka meni i grabi me oko struka.
- Nedojala si mi- prošapta mi na usne i nasrne na njih kao gladna zver.
Ma jebeš godine ovo je savršeno...
...
- Dali ce ti smetati ako prenocim ovde?- pita nakon iscrpujuceg seksa koji nas je istrošio.
- Ne,volela bih da ostaneš - kažem iskreno.
- Tako sam i mislio- privuce me još bliže sebi. Smestim glavu na njegovo rame i poljubim ga u vrat.
- Laku noc- prošaptam.
- Laku noc ljubavi- poljubi me u kosu.
...
Budim se sama u krevetu. Znam da je tu jer cujem kako voda tece u kupatilu zato zanemarim umor i skocim na noge. Odem u kuhinju i na brzinu skuvam dve kafe pa potrcim natrag. Skinem spavacicu i uđem u kupatilu. Voda se sleva po njegovo savršeno izvijano telo. Stoji sa rukama položene na plocice i taj prizor me pali. Polako se primaknem i obgrlim ga oko struka. Isfrustrirano izdahne a ja spustim ruku naniže i uhvatim njegov ud koji je velicanstven i u punoj erekciji.
- Uf jebote- opsuje i u deo sekunde se nađem na njegovo mesto. On je iza mene i šara rukama po moje telo a ja sam naslonjena na plocice.
- Reci mi da imamo vremena? - gricne mi uho i osecam kako curim između nogama.
- Imamo vremena- odgovorim napaljeno.
Jednim potezom ulazi u mene i ispunjava me do kraja.
Jace...dublje...ah baš tako. Misli su mi prljave kao nikada do sada. Stenjem i uvijam se ispred njega dok on ispunjava svaku moju zamisao kao da mi cita misli. Osetim udarac po guzi i stegnem mišice oko njegov ud. Opsuje i priguši krik u moj vrat. Jedan dodir na moj klitoris je bio dovoljan da me vivne u visine i da se rasprsnem na komade.
- Dobro jutro ljubavi- kažem mu kada se primirim.
- Dobro jutro jedina.
...
- Kafa se ohladila - požalim se kada otpijem prvi gutalj.
- Ja je pijem hladnu meni je savršena- kaže Veljko.
- Pa valjda ce i meni prijati- prekrstim noge i otpijem drugi gutalj.
- Ti si prava dama zar ne?- upita me zabavljeno.
- Svugde osim u krevetu - odgovorim.
- I u tuš kabini- nadoveže se. Osecam kako mi se obrazi žare jer sam shvatila da sam svoje prljave misli rekla naglas dok sam bila u ekstazi ispod tuša. To nikada ranije nisam radila ali on to izvlaci iz mene.
- O bože ona se stidi zbog prostacenja- pocne da se smeje.
- Veljko ucuti- promeškulim se na stolici.
- Dođi- povuce me u svoje krilo i zagnjuri glavu u moj vrat i udiše moj miris.
- Zakasnicemo na posao- kažem nevoljno jer bi radije ostala ovako citav dan.
- Idemo onda- ustanem a on ni malo suptilno namesti svoju erekciju. Progutam pljuvacku i krenem da uzmem svoju torbu pre nego što izgubim razum i zaskocim ga ponovo.
Hvala vam na citanju❤️😘
YOU ARE READING
𝒟𝓏ℯ𝓃𝓉𝓁𝓂ℯ𝓃 𝒾 𝒟𝒶𝓂𝒶 🔚
Romance•Prva prica serijala "Kombinacije" Još jedna kratka i slatka romansa.♥️🥰Krecemo u novu avanturu. Uživajte ! On mlađi ona starija. On džentlmen a ona dama. Pa kakva je ovo kombinacija?😂