0.1

9 6 1
                                    

Selammm nasılsınızz ben çok iyiyim ve yeni kurgumuz ile geldim. Bu hikayede biraz komiklik olsun isterdim fakat umarım becerebilirim.Bu arada kitapta Güneş'in ağzından yazdığım kısımlarda olacak. İlk bölümler sıkıcı olabilir ama sonra düzelecektir. Lütfen tüm bölümleri okuyun.Artık başlayalım o zaman

İyi okumalar💗

Sabah annemin bağırışları ile uyanmıştım. 15 tatildeydik ve artık annemin beni bağırarak uyandırmaya çalışmasına alışmıştım. Daha fazla kızmaması için yataktan hızlıca kalktım annem kapımın eşiğinde bana 'Sonunda kalktın'
der gibi bakışlar atıyordu. Ardından kahvaltı hazırlamak için olsa gerek günaydın bile demeden arkasını dönüp mutfağa ilerlemeye başladı.

"Heyy bana günaydın yok mu?"

"Pekte günaydınlık bir saatte değiliz Su saat 13:28 ve sen daha yeni uyanıyorsun "

"Tünaydın de o zaman"

"Off Su ille de duyacaksın. Bu inatçılığınla kime çektin sen acaba neyse tünaydın benim salak kızım"

"Ayıp oluyor ama"

Annem kıkırdayarak arkasını dönmüş ve mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı. Bende banyoya girmiş ve elimi yüzümü yıkamaya başlamıştım. Soğuk suyun yüzüm ile temasından sonra ancak kendime gelebilmiş hissediyordum. Telefonumu alıp oturma odasına geçmeyi ve oturup dizi izlemeyi planlamıştım. Fakat Güneş'in mesajı ile planlarım suya düşmüştü.

Güneşlik
Sucuk çabuk bakk hemen

Siz
Ne oldu gene ya

Güneşlik
He Su acil bir buluşma ayarlamamız lazım her zaman buluştuğumuz kafeye gitmeliyiz sen hemen hazırlanmaya başla anca çıkarsın

Siz
Neden mesajla
söylemiyorsun ki her neyse
hazırlanıp çıkacağım.

Güneş
Mehtap teyze izin verir mi ki?

Siz
Güneşle buluşacağım
derim hiçbir şey demez

Güneşlik

Tamam benimkiler de bişey demezler


Güneş ile konuşmamızdan sonra koridorda dikilmek yerine tekrar odama doğru ilerledim. Telefonumu yatağıma atarak dolabımdan kıyafet seçmeye çalıştım. Rahat bir şey istiyordum ama aynı zamanda güzelde olmalıydı.En sonunda krem rengi üstünde kırmızı yıldızlar olan bir tişört beğenip hızlıca üzerime geçirdim. Altıma ise normal bir kot pantolon giyerek kemer taktım. Havalar sıcak değildi fakat üşümeyeceğimi düşünerek üzerime ceketimi almadım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir E-posta meselesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin