SINAV

3 0 0
                                    

Sınav iki oturumdan oluşuyodu. Öğleden önce ve öğleden sonra. Öğleden önceye sözeli koymuşlardı iyikide öyle yapmışlar sayısal da biraz zorlanıyo olabilirim . Sınıfa girdiğimde sınavın başlamasına daha on dk vardı.  Sırama oturdum beklemeye başladım sonunda başlamıştı.
İyi geçmişti . Sözlede pek takılmam genelde sayısalda geometri yi hiç sevmem yapamıyorum abi yapamadığım şeyi sevecek halim yok ya . Neyseki ilk bittiren ben değildim . Okul sınavlarında ilk bittiren olunca acaba yanlış mı yaptım düşüncesinden nefret ediyodum .
Neyse dışarı çıktım . Çıkar çıkmaz onla kariılaşınca sınava girerken unutuğum detaylar  " ARMAN "  resmen okuladan çıkamadan geri hatırlatmıştı kendini soğulsun. Arabanın içinde oturmuş beni bekliyodu . Gerçekten beni bekliyordu.  Beni bekleyeceğini hiç düşünmemiştim.
Arabanın yanına vardığımda aynı anda oda arabadan indi.

ARMAN : Nasıl geçti.
Soruyo ama umrunda olmuyodu . Umrunda değilse niye soruyorsun .yüzüme bile bakmıyodu.

SILA : İyi geçti.
Diyip arabaya bindim . Sen beni umursamıyosan bende seni umursamıyorum. Beş dk sonra oda şoför koltuğuna oturdu. Bana bakmıyodu gerçi baksada gözlüğünden dolayı fark edilmiyodu.

ARMAN : Bittimi sınavın.
İnanamıyorum bu ne diyooo. Öyle bir baktım ki bskışlarımdan anlamış olacak ki devam etti.

ARAMAN : Hane sende sadece tyt ' ye girenlerden misin ?
Bu beni çaktırmadan ezikliyomu  yoksa banamı öyle geliyo . Ayyyyy ben dururmuyummm.

SILA : Sadece tyt puanıyla alan hukuk okulu varsa söylede gideyim.
Sözümü bitirmemle arabadaki gür kahkaha sesini duymam bir oldu.
Ona bakıp.

SILA : İyimisin ?

ARMAN : Sen hukuk okumak güldürme beni . Diyip gözlüğünü çıkartı.

Biri şuna derslerimden bahsetsin hiç yoramam kendimi . De kimse yok mecbur yoracam.

SILA : Senden avukat olurda benden savcı olmazmı beyfendi. Benim senden ne eksiğim var ki dedim küçümcercesine bu sefer ona doğru dönmüştüm .

ARMAN:  Eksiğin yok ama benim senden fazlam var ve sana bunu açıklayamam çünküü senin buna yaşın yetmez.

Diyip işaret parmağını  alnıma koyup önüme bakmam için hafifçe iti . Ardından arabayı çalıştırdı.
 
SILA : Sen benimm yaşımlamı dalga geçiyorsun ???.
Cevap yok...

SILA : SENİNLEYİM DUYUYOMUSUN BENİİ??
Beni duymadığını düşünerek hem bağırmış hemde başımı önüne eğmiştim. Sinirden çıldıracak tım.  Sanki bu onun hoşuna gitmişti  . Bana bakıp gülerek cevap verdi.

ARMAN : Evett.
Ağzından çıkmasıyla benim delirmem bir oldu.

SILA : NİYEYMİŞ !!!!

ARMAN : öyle  , canım istedi . Dedi benim aksime çok sakindi.

SILA : Pekii söyle o canına ablamı es geçip beni isterkende öylemi düşünüyoduuuu ?
Ağzımdan çıkanları idrak etiğimde çok  geçti ani bi frenle dur durmuştu arabayı. Kaç dakika dur durduğumuzu bilmiyorum ama galiba Arman çok sinirlendi sonunda sesizce bana dönüp konuşmaya başladı.

ARMAN :Bu konuyu nerden nasıl duydun bilmiyorum ama inan bu konu bidaha açılırsa değil okula gitmek seni evden bile çıkarmamm bunu bil .

Ne diyeceğimi bilmiyodum . Öylece kala kaldım . Yaşantım boyunca okulumla tehtit edilmiştim ama bir yabancı tarafından değil .Annem tarafından sürekli edilirdim . Ama şuan konu farklı sadece konuda değil kişilerde farklı . Sessizce ne yapacağını izlemeye başladım . telefon una bakmıştı ardından hızla arabayı çalıştırdı . Geldiğimiz yöne doğru geri gitmeye başladık . Sınavım vardı benim ben ne yapıyorum burda gemen saatte baktım. Yarım saat vardı benim şuan orda olmam gerekiyor.ona bunu söyleyemem. Sonunda okulun önüne gelmiştik ama on dk vardı hızla arabadan inip sınav olacağım sınıfa koştum . Herşey arabada kaldı ben sınavıma odaklanacaktım ki öylede oldu sadece  sınava odaklandım .
Bittmişti koca bir yıl çalıştığım sınav bitti . O kadar rahatlamıştım ki. Merdivenlere oturup  dinlenmeye karar verdim . Sınavdan çıkanlar yanımdan geçip gidiyodu sonunda sınav süresi bitti  . Herkes dışarı çıktı. Ama ben hala orda oturuyor um bilmiyorum niye oturduğumu . Ama boş boş oturmanın tadını çıkaracaktım . Allah tan biraz keyif yapacam dedim . Arma' nın  sesi gelibce ona döndüm.

ARMAN : Sen ne yapıyosun burda sabahtır seni bekliyor um bizimkiler arayıp duruyo kına başlıyacak kalk hadee..
Demesiyle ona cevap dahi vermeden arabaya ilerledim. Arabaya geçip kemerimi bağlamıştım. Ama o hala  gelmemişti.
Kafamı cama yaslayıp gözlerim yumdum. Uyumuyodum ama yorgundum . Sınavın yorgunluğu bide üstüne Armanın dedikleri off bilmiyorum ya keşke hepsinden kaçma ihtimalim olsaydı . Arman araba nın kapısını aniden açınca irkildim. Ama gözümü açmadım . Yola koyulduk . İkimizde konuşmak istemiyoduk. Sesizce yola devam etik ta ki beyfendi nin telefon u çalana kadar.

ARMAN : Alo . Ne yaptın

ARMAN : Tamam . Her adımını takip et ama sakın fark etmesinn. Arada güzelimin fotoğraf larınıda çek at bana o Sana emanet .
Diyip telefon u kapatı. Kimle konuşuyodu . Kim onun güzeliydi demeki isteyince nazik olabiliyor hödük. Neyse ya bana ne . Nede olsa benim kocam değil o  offf inşallah beni boşar . Aklıma gelen soruyla direk ona döndüm

SILA : Tabıdığın boşanma avukatı varmı.
Başta anlamadı .

ARMAN : Evet tabikide var.
Diyip güldü. Salak senle evlenmeden boşanmayı düşünüyorum nerden anlayacak bide avukat olacak pehhh Allah ' ım

SILA : Hımmm , ne güzel bana  işinde en iyi olanın numarasını verebilirmisin ?
Yeni anlamış gibi bana cins cins baktı.

ARMAN : Gerçekten sen daha çocuksun .
Diyip önüne döndü.

SILA : Senden nefret ediyorum.

ARMAN : Ben sana bayılıyorum cimcime.
Ayhhh bayılacammm bayılacammmm.
Bana ne diyo buuu.

SILA : Cimcime ne ya çocuk muyum ben?

ARMAN : Değil misin?

SILA : OFFFFFFFFFDFFFF
oflayıp önğme döndüm neyseki sonunda eve gelmiştik.
İşte bazıları için eğlence yeni başlıyo. Benim için ise işkenceee....

UZUN ZAMAN OLDU AMA GELDİ YENİ BÖLÜM OKUYOSUNUZ AMA OY ATMIYOSUNUZ  .  LÜTFEN YILDIZ A BASMAYI UNUTMAYIN ☹️☹️☹️



Elbett Bir günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin