Hiç beklemeden arabadan indim . Onla konuşmak istemiyorum. Evin kapısını çaldığımda araba sesi duymam bir oldu gittmişti . İyikide gitmişti eve girdiğimde gördüklerimle şok oldum. Herkes koşuşturuyo ev süsleniyo ne oluyo yaa bu ne . Annemin sesiyle o tarafa döndüm.
ANNEM : Sen nerdesin . Gelecekler yarım saatte hadi çık odana hazırlan .
Soğal anne sınavım iyi geçti . Sormana gerek yoktu . Tabikide içimden söyledim . Bugün annemle tartışıp olmayan hevesimi de kırmak istemiyorum.SILA : tamam anne.
Diyevek bişeyim yokru odama dopru yürürken ablamla karşılaştım. Şöyle bi baktım ne giydiğine her halde bindanlık yerine bunu giymiş bindanlığıma çok benziyodu dalga geçiyo benle galiba. Üsten üsten bana bakıyodu . Yüzüne baktığımda yaptığı makyaj bile beni çok şaşırttı . Sadece gülüp odama geçtim . Bide Sevinç in salak saçma kıskanmalarııyla uğraşamam. Gerçi neden onu değilde beni seçtiler hepsi Arman yüzünden di oda bu doruma cevap vermek yerine beni tehdit etti.Odama girdiğimde makyaj ve saç için ayrı iki kişi gelmiş ellerinde katolokla beni bekliyolardı . Katoloktan en sade dalgalı saç modelşni seçtim . Makyajda ise Sevinç kadar abarta bileceğimi düşünmüyorum.
Hazırdım . Yatağıma geçip oturdum .Annem gelip çağıracaktı o zaman inecektim aşağı. Telefon u elime alıp oyalanmaya başladım . Telefon u kapatacaken gelen bi mesaj olduğunu gördüm ama 1 saat önceydi. Kimden olacağını tahmin etiğim için bakmadım bile .( Tabikide Armandan 😺)
Annem odaya girince ayağa kalktım.
ANNEM : Bu ne hall hazırlanmasaydın. Boşunamı çağırdım ben bunları .
Dedi diyerek saç ve makyajımı yapan iki kıza .SILA : Ben böyle istedim . Onların bi suçu yok . Bari bunu kendi isteğime göre yapayım dımı annecim.
Dememle annemin sabır çekmesi bir oldu .ANNEM : Allah'ım sen sabır ver. İyi sen bilirsin . Hade in aşağıya herkes geldi.
SILA : Tamam anne.
Merdivenlerden inmeye başladığımda hiç tanımadım insanlarla dolmuştu evimiz. Arman ' ın annesi gördüm bana bakıp yanındakilerine bişeyler söyledikyrn sonra alkışlamaya başladı.
O alkışlayınca onun ardından herkes alkışlamaya başladı yapamayın düşecem :) . Neyseki sağ salim indim merdiven den . Yerime oturmadan önce tebrik için yanıma gelemye başladıkları için bende gelen tebrikleri almaya başladım . Ne kadar oldu bilmiyorum ama baya yoruldum . Sonunda bitmişti. Yavaşça yerime oturdum neyseki seçtiğim binadanlı buna engel olmuyodu.
Etrafıma bakmaya başladım halaylar çekiliyo sohbetler ediliyo bense sadecee bitmesini bekliyorum. Esma nerdeydi gözüm onu aramaya başladı . Sonunda bi masada oturduğunu gördüm. Yanımdaki bir çocuğu onun yanına gönderip yanıma gelmesi için söylemesini istedim . Esma yanıma çekinerek gelmişti.ESMA : Kızımm. Bu ne güzellik .
Demesiyle hafifçe gülümsedim .SILA : Sus ya ne güzeliği . Sanki kendi isteğimle evleniyomuşum gibi davranma.
ESMA : Kızım susana etrafakiler gelinin gönlü yok diyip duruyor.
SILA : Doğruuuu.
ESMA : Sıla az kaldı annen gelecek herkesin içinde sana kızmasını istemiyosan gülümse biraz.
Bu benim canımı acıtı nede olsa gelin bendim herkesin içinde bana kızmasını istemediğim için mecburen gülecektim.SILA : Off . Tamam ya .
O sırada Erik dalı çalmaya başladı . Ne olduğunu anlamaya çalışırken . Kapını açıldığını gördüm ve ailenin bütün erkekleri alkışlayarak içeri girdiklerini gördüm . Hemen Esma 'ya dönüp.SILA : Nee oluyo bu ne şimdi.
ESMA : Seninki geliyooo.
SILA : Ne benimki kim . Arman ' mı geliyo . Niye geliyo o yaa.
İsyan eder gibi çıkmıştı sesim. Esma bana şaşırmış gibi bakarak.ESMA : ee yuh kızım hiç mi kınaya gitmedin sen ?
SILA : Yoooo
ESMA : Tamam bak ben anlatayım sana .
Arman gelecek ikiniz karşılıklı oyun oynayacaksınız çiftetelli felan işte sonra kına yakılacak testi kuracaksın Arma' nın ayağını önünde sonra zaten biraz halay çekerler sonra dağılırlar.Bunları ben Arman ' a mı yapacaktım bennnn aslaaa yapmam yapamam. Arabada bana yaptıklarından sonramı hayır ya yapmıyacam .
SILA : Esma telefon umu acil odamdan getirirmisin.
ESMA : Tamam getiririm . Diyip odama doğru gittmeye başladı.
Bende o sıra da Arman ' a bakıyordum annesinin yanına doğru gidiyodu . Annesin yanına gidince tebrikleri almaya başladı . Niye benim yanıma değilde oraya gittiki. Neyse ya boşver . O sırada esma gelip telefon u uzatı bana. Teşekkür edip almıştım. Hemen mesaj kısmına girip Armana yazdım.Gönderilen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
*Ne işin var burda .
Gönderildi.Telefon u bırakıp görmesini bekledim. Bir süre sonra telefonuna baktığını fark ettim. Telefon a bakı direk bana baktıı . Hiç bir şey anlamadım yüzünden insan biraz olsun duygularını dışa vurur yok bu nasıl bir hödük. Kendi kendimle tartışırken bildirim sesiyle telefona baktım.
Gelen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
* Öyle olması gerektiği için olabilirmi ?.Hahaha çok komiksiniz Avukat beyy.
Hemen cevap yazdım.Gönderilen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
*Ben senle o saçma sapan adetleri yapmam haberin olsun. Anında cevap gelmişti.Gelen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
* Çokta meraklıydım sanki oynamaya amma bilki oynayacaksın.Bu neydi yane budamı tehtit. Oynamıyacam dediysem oynamıyacam .
Gönderilen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
* Oynamıyacam dediysem oynamam görüsün.Gelen mesaj
ARMAN ÇAĞAN
* Görecez.