Arman ' nın bakışlarını hisediyodum ama ona bakmak istemiyorum. Telefon da resmen tehtit etmişti . Oynamak istemiyorum onunla. Ben kendi kendime konuşurken Zeliha anne yanıma geldi.
ZELİHA ANNE : Hade kızım Armanın yanına geç sende .
SILA : Nedenmiş o gelsin yanıma.
Dememle Zeliha annemin gülmesi bir oldu. Ne oldu dercesine yüzüne baktım.
ZELİHA ANNE : Olurmu öyle şey hade kızım kalk.
SILA : Hayır . Kalkmıyavam ben onla oynamak istemiyorum. Diyince Zeliha annemin suratı düştü .
Ben öyle olsun istemezdim ama napalım Arman beyde o kadar fazla uçmasın.
ZELİHA HANIM : Peki kızım ben Armana iletirim bunu . Diyip yanımdan gitti.
Zeliha annemin uzaklaştığını görünce rahatladım bu ne ya biran önce bittsin istiyorum. Etrafı izlemeye başladım o sırada Zeliha annemin bana bakarak Arman la konuştuğunu gördüm aynı anda Arman a dönünce onunda bana baktığını gördüm simsiyah gözlerini üzerime sabitlemişti. Armana uzaktan bakınca kusursuz gözüküyordu sadece uzaktan bakınca ama yakından muhatap olmak bile istemezdim halbuki bundan önce Diyarbakır'ın sayılı iyi avukatlarından olduğu için onunla tanışmayı çok istiyodum . Ama şuan değil onunla tanışmak onunla aynı ortamda bile olmak istemiyorum . Ben bunları düşünürken Arman nın bana doğru geldiğini gördüm.
ARMAN : Anneme ne demişsin sen öyle kadını neden üzüyosun.
Hayırdır ya bu neden direk yanıma oturuyo.
SILA : Oturmazsın. Okumuşsun ama bişi öğrenememişsin.
Diyip yüzümü çevirdim. Armanın aniden elimi tutmasıyla ona döndüm ama hiçbir şey demeden ayağa kalktı benide peşinde sürüklüyodu. Nereye götürüyo bu beni rn yakın odaya gelip beni fırlatırcasına itince ayağım burkuldu inanamıyorum bu neydi şimdi. Ayağımın acısıyla ufak bi inleme çıktı dudaklarımdan . Ayağım zaten iki gündür yürüyemiyorum bu ne yaptığını sanıyo tam ayağa kalkmış konuşacaktım. Armanın aniden boğazımı tutup duvara yapıştırması bir oldu.
ARMAN : Sen kendine ne zanediyosun. Sen kimsin benim hakkım da yorum yapıyosun kim sana bu hakkı verdi söylee .
Diye bağırınca ne diyeceğimi bilemiyodum .bağırıyodu aynı zamanda boğazımı sıkıyordu boğazımın acısından gözümden yaş gelmişti.
SILA : Bırak boğulacam.
Diyebildim zar zor ne yaptığının yeni farkına varmış gibi aniden elini çekiti.
Zar zor nefesimi düzene sokmaya çalışıyodum.Bu sefer yanıma yaklaşıp sesiz bi sesle konuşmaya başladı.
ARMAN : Bidaha benim hakkımda konuşurken iki defa düşün. Hattaaa
Hiç konuşma kendini değerli zanetme kan davası için evlendirilen birisin sen kendini o kadar değerli görme.
Diyip arkasını dönüp çıktı odadan. Beni öylece bırakıp gitti . Ne yapacağımı bilmiyodum taki Esma nın yanıma geldiğini görünceye kadar .
ESMA : Kızım sen burda ne yapıyosun herkes semi bekliyor.
SILA : Gelmek istemiyorum.
ESMA : Hade kızım alt tarafı iki oynayacan ona bakma kendini sevdiğin kişiyle hayal et diyecemde senin sevdiğin yok off be kızım. Hehhh sen hayal et üniversite mezuniyetinde birinciliğini kutluyosun.
Diyince güldüm sanki kazanmışımda bide birinci olumuşum. Gerçekten hiç gülesim yoktu.
SILA: Tamam tamam inşallah öyle olur.
Diyip kendimi biraz toparladıktan sonra odadan dışarı çıktık .
Arman benim oturduğum yerşn yanına sandelye çekilmiş beni beklercesine oturuyordu . Onun yanına gitmek istemiyodum Esma ya dönüp
SILA: Git söyle açsınlar şarkıyı
Dememle Esma nın başını salayıp şarkının çaldığı yere doğru gitmesi açacağını anladım. Armanın bana baktığını görünce ifadesiz bir şekilde ona bakıp ortaya doğru gittim. Oynayacağımı anlayınca oda ortaya doğru geldi istediğim şarkı çalınca oynamaya başladığımda Zeliha annem benim annem herkesin alkışladığını gördüm Arman da onlarla beraber izlediğini görünce inadına ona yaklaşıp onuda yanıma çektim Arman yaptığım karşısında donmuş bir şekilde bana bakıyodu üstüne üstüne gidip oynamaya devam ettim . Arman oynamama şaşırmıştı herkesşn beğeni bakışlarına karşı Armanın oturulduğunu görünce ne olduğuna bakınca testi kırmam gerektiğini anladım. Testiyi alıp oynamaya devam ettim. Şarkıyı dinlemeye başladığımdaKIR TESTİYİ GELİN HANIM
Kır Testiyi Gelin hanım kınalar yakılsın
Kır Testiyi Gelin hanım kınalar yakılsın
Kaynanası gelinine altınları taksın
Kaynanası gelinine altınları taksınŞarkı devam edince sonunda testiyi Arman ın ayağının yanında kırımca Arman ın sert bakışını görmem bir oldu . Çocuklar şekeri toplamak için Arman ın üstüne atladı bu benim çok hoşuma gitmişti ben gülerken aniden Esma nın beni çekiştirip oturmasıyla kendime gelmiştim bütün sinirim geçmişti . Oh be bu neydi neden bu kadar kinle doldum. Neyse güzel oynadım . Oda iyi. Yanıma tanımadığım kadınlar gelip beni tebrik etmeye başladı kadınlar yavaş yavaş dağılmaya başladı bende odama geçip üstümü değiştirip aşağıya indim . Sadece iki aile kalmıştık.
Aşağı indiğimde Arman ceketini bırakmıştı kendisi yoktu bende salondakilere selam verip mutfağa gittim çay getireceklerdi. Yardım etmek istesemde babamın dediği aklıma gelince bende yanlarına gidip sohbeti dinlemeye başladım herkes çok güzel olduğunu konuşuyodu babamla armanın babası iş konuşuyorlardı . O sırada çaylar geldi. Ama tepside bide kahve vardı kim bu saate kahve içerki diye düşünürken herkes çayını almıştı kahve orda kalınca gözüm orda kaldığını gören Zeliha annemin seslenmesiyle ona döndüm.
ZELİHA ANNE: Kızım Arman ın kahvesini götürsene bahçede oturuyo o .
Götürmek istemiyorum ama bu kadını üzmek istemiyorum.
SILA : Tabi götürüm.
Diyip kahveyi elime alıp bahçeye doğru ilerledim . Arman telefon da konuşuyodu yine bu çocuk sürekli telefon da konuşmaktan yorulmuyomu
ARMAN : Tamam at fotoğrafları bekliyorum .
Ve telefon kapandı tam telefonu açacakken genzimi temizler gibi yaptım. Geldiğimi fark etmesi için . Hızla bana döndü.
ARMAN : Sen benimi diniliyosun .
Dedi kaşları çatık bir şekilde .
SILA : Ne diyosun ya annen kahve getirmemi rica etti getirende suç .
Diyip kahveyi masaya bırakıp arkamı döneceken kolumu tutmasıyla ona döndüm .
ARMAN : Seni ilk ve son defa uyarıyor um bana sesini yükseltme külahları değişiriz.
Demişti çok sakindi ama kaşları hala çatıktı.
SILA : O zaman sende bana bağırmayacaksın.
Dememle Armanın kulağıma doğru eğilmesi bir oldu . Ve konuşmaya başladı.ARMAN : sen bana Mecbursun Sıla .
Diyip kolumu itercesine bıraktı.
Bırakmasıyla hızla arkamı dönüp odama çıktım . Uyumak istiyodum ben ona mecbur değildim nefret ediyorum ondan nefret ediyorum babamdan nefret ediyorum ailemden nefret ediyorum kendimden diye sayıklarken uyuya kalmıştım.