İki saat sonra . Odamın. Kapısı çalınmadan açıldı . Bu evde odamın kapısını bi annem bide Esma açardı .
Bu hakları sadece ikisine vermiştim .
Sevmiyodum kimse kapımı çalmadan açmasını ama. Onlar açınca bi süpriz gibi geliyodu bana hoşuma gidiyordu bu yüzden onlaarı defalarca uyarmıştım. Sonunda anlamışlardı.ESMA : Sıla yemeğini getirdim.
SILA : Teşekkürler.
ESMA : Nedemek görevimiz .
Diyip tepsiyi ortamıza koyup karşıma oturdu.SILA : Ya kaç defa uyardım sen benim arkadaşım sın sizli bizli konuşma gıcık oluyom.
ESMA : Tamam tamam şaka yaptım. Diyip güldü.
SILA : Eee anlat ne oluyo konakta benden habersiz.
ESMA : Aynı şeyler .
Bunu söylerken biraz gerilmişti.
SILA : Ne oluyo . Benden bişey mi saklıyosun.ESMA : Yyyoo ne saklaması neden saklıyım ki.
SILA : Esma sendemi benden saklıyacaksın. İnanamıyorum ya sana.
ESMA : Hayır hayıır senden saklamak değil. Sadecee.
Diyip sustu gözlerimin içine bakıyodu.ESMA : Sadecee .
Sinirlenmeye başlamıştım.SILA : Ağzında gevelemeyi bırakacakmısın?
ESMA : Yaa hane Arman bey annene bağırdı ya .
Sılanın aklına o an gelince tekrar sinirleenmişti o kimdi de annesine öyle bağırıyordu.SILA: Eeee.
ESMA: Annen ona yane Arman beye neden seni istediğini sordu. O yüzden öyle bağırdı.
Hiç bir şey anlamadım.SILA : Nasıl yane.
ESMA : Yanesi şu onlar Sevinç hanımı değil seni seçmişler . Arman bey kendisi seni seçmiş ablanı değil seni seçmiş .
Nasıl ya Arman kendisimi beni seçmişti bu nasıl olur annem bana en büyük. Kızın ben olduğunu söylediklerini söylemişti bana yalan mı söyledi . Yane ben mecbur kalmadım . SEÇİLDİM Mİ ?
Bide seçenek sunmuşlae he . Çok iyi ya hane ben bi malım ya bu ne ya hayır hayır böyle bir şey olamaz annem beni kandırmış olmaz .SILA : Saçmalama Esma ciddenşuan son derecede saçmalıyosun.
Diyip güldüm.
ESMA : Ne saçmalaması ya valla kendi kulaklarıma duydum .
SILA : Tamam Esma . Kapat konuyu.Esma' yla konuyu kapatmış olabilirim ama bunun hesabı elbette sorulacaktı ama günü bugün değildi . Çalışmak istiyorum belki bi umut okumama izin verir diye düşünüyorum. Nede olsa okumuş bilmiş adam izin verir ya.
Hemen acele edip yemeğimi yedim . P sırada Esma beni bekliyodu . Yemeği bitirdikten sonra suyumu da içtim .SILA : Teşekkürler . Ellerinize sağlık çok güzel olmuş götürebilirsin.
ESMA : Afiyet olsun ccanım başka bişey getireyim istermisin ?
SILA : Yok canım sağol.
ESMA : Tamam o zaman ben mutfağa iniyorum bişey olursa ararsın beni biliyosun odadan çıkmak yasak .
Diyip gülününce sinir oldum .SILA : Esmaaa . .
Dediğimde çoktan kaçmıştı odadan . Bendee vakit kaybetmeden kitaplarımın başına geçtim çalışmaya başladım. .