Hepiniz hoş geldiniz, canlarım.
Keyifli okumalar.
"Berfu kızım uyansana ya." Bana seslenen arkadaşımı umursamadan homurdanıp arkamı döndüm ve uyumaya devam ettim.
"Ya geç kalacağız şimdi Berfu." Diyip yorganı üzerimden çekmesiyle gözümü araladım.
"Alya'm güzel Alya'm bugün pazar ve ben uyumak istiyorum. Rahat bırak kızım beni. Lütfen." Dedim bıkınlıkla. Alya gözünü kocaman açıp şaşkınlıkla bana baktı.
Uyumak istememe niye bu kadar şaşırdı bende buna şaşırdım açıkçası.
"Ne demek uyumak istiyorum ya bana sözün vardı unutun mu?" Dedi kırgın bir şekilde.
Söz mü? Ne sözü.
Dank eden gerçekle başımı hızla iki yana salladım.
"Ne unutması ya unutmadım tabiki. Sadece henüz erken değilim mi?" Diye kurtarmaya çalıştım. Ve muhtemelen kurtarmıştım da.Evet. Ben tam bir yalan ustasıydım. Unutkan olmama rağmen yalanlarımı asla unutmuyordum. Eh bu da yalanın yalan kalmasını sağlayan yegane şeydi.
Tabi ki unutmuştum. Hafızam berbattı benim bunu o da biliyordu ama bunu unutacağımı düşünmemiş olacak ki kırılmıştı. Haklı olarak.
"Şey... Sanırım biraz heyecanlıyım. "Diyip arkasını dönen arkadaşıma bakıp gülümsedim. Bugün beni sevgilisiyle tanıştıracaktı. Ondan o kadar çok bahsetmişti ki çocuğu sokakta görsem tanıyacak hale gelmiştim. Onu çok sevdiğini biliyordum. İlk bahsettiğinde hem çok şaşırmış hemde çok mutlu olmuştum. "Ama kalk hadi sende daha kahvaltı hazırlayacaksın bana."diyince gülümsemem hızla soldu. Kahvaltıyı ben hazırlayacaktım değil mi? Evet bu da ona verdiğim bir diğer sözdü.
Odadan çıkan arkadaşımın ardından bende zorda olsa yatağımdan kalktım. Önce banyoya girip hızlı bir duş aldım. Ardından elbise dolabına ilerleyip önce mini bir etek ardından da yarım bir crop alıp giyindim.
Makyajda yaptık mı tam olacaktı. Makyaj masasına yaklaşıp dudağıma her zamanki rujumu sürdüm. kırmızıya yakın bir rengi vardı bu da dudaklarıma çok yakışıyordu. Ardından rimel, allık ve kalemde yaptım.
İşte hazırdım.Merdivenleri hızla inip mutfağa girdim gördüğüm şeyle bir an korksamda ardından kahkaha atıp arkadaşıma sarıldım.
"Gülme! Bak sakın gülme." diye sitem etti arkadaşım. Her yeri un olmuştu topuz yaptığı saçlarında gördüğüm hamurla daha büyük bir kahkaha attım.
"Ya Berfu! Ne gülüyorsun ya çok mu komik?"
Sonunda kahkahamı durdura bildiğimde ondan ayrılıp önüne geçip"Ne yapıyorsun sen?" diye sordum.
"Sevgilime kek yapıyorum. Yani daha çok yapmaya çalışıyorum diyelim." Dedi dudaklarını büzerek. "Geçen sefer götürdüğümü çok beğenmişti."
Ben yapmıştım.
"Bana söyleseydin ya ben yapardım yine."
"Olmaz ben yapacağım." Dedi hırsla. Ardından ekledi."Bana öğretirsin değil mi? Berfu."
"Pekala sana yardım edebilirim sanırım." Diyip kapının arkasında asılı olan mutfak ünlüğünü alıp hızlıca kafamdan geçirdim. Üstüm kirlensin istemezdim.
"Hem ona ben yaptım dedim." dedi sessizce.
🌨️🌨️
Kekimizi yapmış ardından da söz verdiğim kahvaltıyı hazırlamıştım. Vakit henüz erken olduğundan biraz da okuldakilerin dedikodusunu yapmıştık. Çünkü Alya'yı oyalamam gerekmişti. Şimdi ise salonda oturuyorduk. Gerçi ben oturuyorum Alya ise bininci kez volta atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN SEVGİLİSİ(+18)
Ficção AdolescenteO bana yasaktı ama ben ona kapılıyordum. "Savaş, bu yaptığımız çok yanlış." Diye fısıldadım. Arzudan dolayı sesim boğuk çıkmıştı. Boğuk sesim onu daha fazla tahrik etmiş olacak ki erkeksi bir şekilde hırlayıp kendini bana daha sert bir şekilde bastı...