Pergel.

252 24 91
                                    

Uyandığımda 8 kişiydik. Hızlıca eşyalarımı aldım ve somi'ye haber verip evden çıktım. Yolda dondurmacı görüp dondurma aldım. Kış mevsiminde olup olmamak umurumda değildi. Eve geldiğimde üzerimi değiştirip mutfağa uçtum. Açtım amk somi yemekte vermiyodu sadece cips falan yemiştik. Pazar günü olduğu için rahattım. Salona gidip bilgisayarımı açtım ve oyun oynamaya başladım.

--------------------------------------------------

Sınıf Grupu

Aisha💜
THİS WOMAN İS GENİUS

Sihyeon🍁
CAUSE İ LOVE A WOMAN LİKE YOU

Kedi maması (felix)
IM A GE-GE-GE-GE-GE-GE-GENIUS
GE-GE-GE-GE-GE-GE-GENIUS
THİS MAN İS GENİUS

Şalgam kafalı çocuk
CAUSE İ LİKE A MAN LİKE YOU

Siz
🤨

Gottensikikmal(yeonjun mali)
Sikildim

10da
Kim sikti

Siz
Ben gidiom
Durun
Video çekicem
Gelen varmı

Gottensikikmal (yeonjun mali)
Şu şeyin 2.bölümü mü

Siz
Evet

10da
E tabii o zaman

Aisha💜
Bende geliyom

Siz
Başka gelen varmı

Lee biliyor
Ben

Jijim
Ben zaten heralde

Şalgam kafalı çocuk
Bende geliom

Kedi maması (felix)
+1

Hae
+2

Bae
+3

Somsomi
+4

Siz
9 kişiyiz o zaman
Kadro tam

--------------------------------------------------

Kadro tam olunca videoyu çekmeye başladık. Elimizden geldiğince düzgün yapmaya çalışıyoduk. Video çok uzun sürmüştü ki burdan editin de uzun olucağı çıkarılabilirdi. En son 8 saat sürmüştü ve uykusuz kalmıştım bu yüzden videoyu çekicektim ama yarın okul çıkışı yükleyecektim.

Kayıtlar bittikten sonra videoları kaydettim ve bilgisayarımı kapatıp acıktığım için mutfağa bişeyler yapmaya gittim ve elime ilk gelen ve tek yapabildiğim şeyi yapıcaktım.

Nesquik.

Kase çıkardım ve sütü döktüm. Üstüne gevreği döktüm. Herkes önce gevrek koyar ama ben tam tersini yapıyorum. Böyle daha güzel oluyo bence. Hazır olunca salona geri gittim ve televizyondan dizi açarak yemeye başladım ama doymadım. Mutfağa geri gidip dolapları aradım ve ramen buldum. Evi yakmama konusunda kararsızdım ama alıp suyu kaynatmaya başladım. Tam beklerken jisung aradı.

Kızıl Kan / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin