Ben Katil Oldum.

222 22 74
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti. 1 hafta boyunca sınıf hayalet gibiydi özellikle biz. O görüntü hayatımızda gördüğümüz en kötü şeydi. Özellikle artık okula hepimiz tek gidip geliyoduk. Kimse kimseyle konuşmuyodu. Bi gün yine her zamanki şeylerimi yapıp okula doğru gitmeye başladım.

Yolda yine o kediyi gördüm. Kedileri sevmeyi çok seviyorum çünkü sevince nedense rahatlıyorum. Daha vaktim olduğu için kediye yem almak için markete gidip yem aldım. Kediye verip yoluma devam ettim. Okula varınca biraz sövdüm ve okula girdim. Sınıf yine hayalet gibiydi. Diğerlerini mutlu etmek için herkese hediye almıştım. Aslında herkese aynı bileklikten almıştım. Yine çantamı fırlattım ve yerime geçtim. Yerimin değişmesi çantamı fırlatmama engel değildi. Ki çantamı fırlatınca yeonjun çantamı tutup geri attı. Top oynar gibi çantayı fırlatıyoduk. Sonunda bilerek çantayı kafama attı hayvan oğlu hayvan. Yerime geçip kafasına suluk geçirdikten sonra hediyeleri dağıtmaya başladım.
Kai taehyun felix jisung jeongin ve seungmine arkadaşlık bilekliği diğerlerine de normal bileklik almıştım. Bizimkilere verince sarıldılar diğerleri de teşekkür etti.

tenefüsde yeonjun yanıma geldi.

"Beomgyu"
"Efendim"
"Sen kardeşime mi vurdun?"
"Hayır ne alaka"
"YALAN SÖYLÜYO!"

Arkadan kardeşi geldi. İkisine boş boş bakmaya başladık.umursamadan yürüyecektik ki yeonjun kolumdan sertçe tuttu.

"Yavaş hayvan"

Taehyun beni kendilerine çekti. Böylelikle o hayvandan kurtuldum. Bakışlarından sinirli olduğu belli oluyordu. Ve kavga etmeden hem benim içim hemde onun içi rahat etmeyecekti.

"Siz gidin ben geliyorum"
"Hayır"
"Gidin."
"Bi yere gitmiyoruz"
"GELİCEM SİZ GİDİN"
"of iyi"

Onları gitmeye ikna edince rahatça konuşarak halletmek istedim.

"Vurmadım"
"VURDU"
"Ne içtin"
"VURDU ABİ YEMİN EDERİM"
"Yemin etti çarpılıcaksın sabah ağzınla burnun yer değiştirecek"

Yeonjun sinirlenmiş olucaktı ki tokat attı. Umursamamaya çalıştım ama ilk kez ciddi bir sebepten dolayı vurmuştu ve sert vurmuştu. Gerçekten acıyodu.

"Ona dokunamazsın Beomgyu"
"DOKUNMADIM ZATEN"
"KATİL O ABİ NET"
"AMİNAKOYİM KATİLLİKLE NE ALAKASI VAR"

Yeonjun tekrar vurunca sinirlenmeye başlamıştım. Yetmişti artık. Bu böyle ilerleyemezdi.

"Kız yemin etti daha ne olabilir?"
"Yeonjun yemin ederim bişey yapmadım"
"SEN ÇARPILICAKSIN ASIL"

bu sefer sinirimi tutamayıp ciddi bi şekilde kıza tüm gücümle vurmuştum. Bizimkiler sesleri duymuş olucaktı ki gelmişlerdi. Sınıftan bahsediyorum. Jeongin ve seungmin beni tutarken Lily birşey yapmaması için yeonjunu tutmuştu.

"ÇOCUK SENİN ANANI SİKER BABAN OLURUM KENDİMİ ÖLDÜRÜRÜM PİÇ KALIRSIN ANLADIN MI BENİ"

sinirden kızarmaya başlamıştım. Uzun zaman sonra ilk defa olmuştu. Ve sadece bunlarla kalmamıştı. Sinirden ağlayacak duruma gelmiştim. Terlemeye başlamıştım. Nöbetçi hoca araya girdi.

"DOĞRU MÜDÜRE!"

"ya sende bi.."

Sadece kendim duyucak şekilde söylemiştim. Müdürün odasına geldiğimizde yeonjun başladı anlatmaya mükemmel yalanlarıyla yeonjun susunca müdür bendende anlatmamı istedi.

"Hocam şimdi biz bahçedeyken yeonjun bi an geldi niye kardeşime vurdun dedi bende anlamamıştım çünkü vurmamıştım. Sonra bunun kardeşi durduk yere yemin etti. Bende yalan söylediğini ortaya çıkarmaya çalıştım sonra bu bana tokat attı hatta izi duruyo neyse sonra bende sinirlenince kendimi tutamadım kardeşine bu kez cidden vurdum. Bu hocam olay"

Kızıl Kan / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin