Sadece İlgi İstiyorsun. (düzenlendi)

226 25 119
                                    

Yeonjun'dan
O gün eve giderken tüm gün beomgyu'yu düşündüm. Acaba çokmu üstüne gittim? Kardeşim aşırı yalancı biriydi ama yemin etmişti. Beomdan beklenecek bi davranış değildi açıkçası ama onu savunursam bu kezde o küçük piç anneme abimin sevgilisi var diye bana iftira atıcaktı. Uğraşmamak için kardeşimi korumuştum ama çocuğa haksız yere vurdum. Özellikle fazla sert vurmuştum ki çocuk şok olmuş gibi duruyodu. Aslında tatlı çocuktu ama kusurları vardı. Ama her insan kusurludur. Herkesin bu hayatta hatası vardır ama beom ekstra kusurluydu. O günden sonra 1 metre yaklaşmaması nedense beni üzüyodu. Çok tatlı konuşuyodu ama götü yiyince ayı olabiliyodu ki zaten öyleydi.

Aslında dürüst olmak gerekirse o günden sonra aklımdan çıkmıyordu. Onu düşünmekten uyuyamamışlığım bile olmuştu. Acaba aşık falan mıydım? Ama bi insan en nefret ettiği kişiye aşık olamaz.

--------------------------------------------------

Diğerlerine göre evim daha yakın olduğu için ve babam bıraktığı için 07:00'de kalkıyodum banyoya hayatı sorgulayarak gidip klasik şeylerimi yapmaya başladım. El yüz yıkama vb. En sonunda formamı giyip mutfağa gittim ama yemek yapmanın y'sini bilmediğim için çikolata alıp telefonumu açtım

Sınıf grupu

Lino🐰
Yarraaa beni

Linonun imkansızı😔(han)
Ne

Lino🐰
hiç
Sen anlamazsın
Bizim aramızda

Ayıgyu🐻
Noli burda😉

Fare🐭
Sanane YARRAAAAM

Malix(yongBOK)
Malsınız

Siz
Hasta gibiyim
İnşAllah sizde öylesinizdir günaydın.

Babae, Kalp Chrisi Kişisini bu gruba ekledi.

Kim seungmin?
Tamam çıkmam
Özelden tehdit etmene gerek yoktu @somsomsom

Kalp Chrisi
Seni tehdit mi etti?

Kim seungmin?
Yok halayın kurallarını konuşuyodum ya
Hatta birazdam horona geçicez

--------------------------------------------------

Chanı neden sınıf grubuna eklediklerini sorgularken aklıma chanla seungminin eski sevgili olduğu geldi. Somi demek o yüzden çıkmaması için tehdit etmişti. Chan Seungmini hala seviyordu ama aynı şeyler seungmin için denir miydi bilemem. Bugün cumaydı. Bugün okul çıkışı sınıfça karaokeye gitmeyi düşünüyorduk. Ardından bowlinge gidip, yemek yedikten sonra dağılıcaktık. Beomdan özür dilemek için bana fırsat gibi gelmişti bu.

--------------------------------------------------

Biraz kız kardeşimden bahsedicem,ismk Sunmi. Yaşı 16. Beni asla salmak bilmez, aşık gibidir. Biriyle yakın olduğumu görür görmez o kişiye iftira atar, yada aramızı bozmaya çalışırdı.
Ne kadar sevsem de kişiliği çok cringedi.

--------------------------------------------------

Saat gelince arabaya binip evden çıktık. Arabada biraz youtube shorts izlemekten zarar gelmeyeceğini düşünüp shortsa girdim.

Aslında hayatımın hatasını yapmıştım. Direk çıkıp reels'a girdim. Shortsdan daha iyiydi.

--------------------------------------------------

Tenefüsde bahçede dolaşırken tekrar yanıma sunmi geldi. Kolunda yara izi vardı ve klasik yalanını da attı.

"ABİ BEOMGYU BANA VURDU!"

Duymuş olucaktıki beomgyu ve diğerleri yanımıza geldi. Uzun süredir ağzımı açmamıştım ama daha fazla kendimi tutamayıp bu kez açmaya karar verdim.

"Sadece ilgi istiyorsun."

Diğerleri ve bizimkiler bana bakarken konuşmaya devam ettim

"Evet Sadece ilgi istiyorsun. En başından beri biliyordum. Sadece konu uzamasın diye kapatıyordum. Dün senin yüzünden arkadaşıma vurdum ben, üstüne vurda akıllanmamış şekilde tekrar ona iftira atıyorsun. Sana acıyorum. Keşke senin gibi bi kardeşim olmasaydı."

Sunmi hiçbişey demeden yere bakıyordu. Daha fazla dayanamayacağımı anladım ve ordan uzaklaşmaya başladık. Gerçekten bıkmıştım bu iftiralarından. Ceset bulanan arka bahçeye gittik ve ordaki piknik masası tarzı masaya geçtik ve klasik sohbetimize başladık. Havadan sudan falan konuşuyorduk.

Bi süre sonra zil çaldı ve derse geri girdik. Derste beomgyunun yanıma oturduğunu fark ettim. Başını sıraya koymuştu. Uyuyodu. Hoca her an fark edebilirdi. Umursamadan dersi dinlemeye devam ettim.

--------------------------------------------------

Dersin bitmesine 10 dakika kala uyandım. Hoca nasıl fark etmemişti anlamadım ama dersi dinlemeye başladım. Yeonjun bana dik dik bakıyordu.

"Ne?"
"Yok bişey"

Nedense yakışıklı gelmeye başlamıştı özellikle o davranışından sonra hepten sevmeye başlamıştım. Bu gidişle artık düşman olucak gibi durmuyoduk. Bu gidişle belki dost bile olabilirdik ama sanmıyodum. Bı süre sonra zil çaldı. Bizimkilerle dolapların olduğu yere gittik. Dolabımdan suyumu alıcaltım bu yüzden açtım ki içinde bi not gördüm.

Çıkışa gel.

Aynı bu yazıyordu ama bugün kendimi üzemezdim bu yüzden hiç uğraşmayacaktım. Bu yüzden kağıdı yırtıp çöpe attım ve suyumu içtim.

(Hatırlatma: kalk ve su iç.)

--------------------------------------------------

Okul sonu eve gidip üstüme daha rahat biseyler giydim. Ve saçımı klasik toplayıp kulaklığımı ve telefonumu alıp evden çıktım. Okulun önünde buluşucaktık. Okula yol vardı bu yüzden kulaklığımı taktım. Rastgele bi müzik açıp yürümeye başladım. Kısa süre sonra okula geldim ve diğerlerini bekledim. Yine ilk gelen bendim.

"Merabasürtük"

Arkamdan gelen kyujin'e baktım birlikte bişeyler konuşarak diğerlerini beklemeye başladık kyujin'in sohbeti sarıyordu. Onla sphbet etmeyi seviyordum. Oturup günlerce sohbet edebileceğim nadir arkadaşlarımdandı. Diğerleri de gelince karaoke yerine doğru gitmeye başladık. 4 saatliğine biyer tutmuştuk oraya gidicektik. Parayı ortak ödemiştik.

Ardından ordan çıkıp bowling alanına gelmiştik. Hepimiz ismimizi mal mal şeyler yaptırmıştık. Herneyse işte, oyun başlayınca herkes atmaya başlamıştı. Sıra bana gelince en düzgün topu aldım, hedefimi belirledim ve tüm hızımla attım. Hepsini vurmayı beklemiyodum. En yüksek puanı olan 74 puanla bendim, en düşük de 3 puanla mimhoydu

"Ben size diyorum makine bozuk diye anlamıyosunuz ki beni!"

"Ben lavaboya gidiyorum"
"Bende"

Jisung ve minho lavaboya gittiklerinde bizde yemeklemizi sipariş etmiştik. Ben tabii girek saldırdım. Yemek sonrası kitapçıya gitmiştik. Ordan kitap alıcaktım ki fiyatları görünce vazgeçtim.

Yemekten sonra dağılmıştık. Yeonjun benle aynı yoldan geliyodu ama yol boyu hiçbişey konuşmamıştık.

"Beom"

Hiçbişey demeden arkamı döndüm. Cevap vermek istemiyodum.

"Şey ben Özür dilerim"
"YA SEN CİDDİ MİSİN ÖNCE SİNİR KRİZİ GEÇİRTİYOSUN SONRA HAYVAN GİBİ VURUYOSUN ŞİMDİDE YÜZSÜZ Gİ-"

Sizce noldu?

Aniden dudağımdan öptü🙂

Kızıl Kan / YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin