Nedense rahatsız olmamıştım bu yüzden öpmesine izin verdim ama bi yandanda yakalanmaktam korkuyodum. Sonuçta okuldaydık her an herşey olabilirdi.
Tam o sırada kapı açıldı. Korkutuğum gerçek olmuştu. Şuan jisung bize bakıyodu bizde ona bakıyoduk. Sıçtığımızı o an anladık.
Tabii o an çok kötü oldum ve arkama bakmadan tuvaletten çıktım. Öyle bi utanmıştım ki. Gerçeği anlatsam inanırdı ama gerçekten çok utanmıştım. Yüzümün kızardığını hissedebiliyodum. Hiçbişey olmamış gibi davranmak istemiyodum bu yüzden tenefüste konuşucaktım. Sınıfa girdiğimda hocadan izin alıp boş bi sıraya geçtim. Ardından jisung ve yeonjun geldi
--------------------------------------------------
Tenefüs çalınca herkes sınıftan çıktı. Yeonjunun yanına gittiğimde ne konuşucağımı bilmiyodum bu yüzden derste bişeyler yazmıştım ve çoğunu ezberlemiştim. Konuşma sınavında gibi hissediyodum ama şu anki söyleyeceklerim konuşma sınavından daha da önemli şeylerdi. Kendimi hazır hissettiğimde derin bi nefes alıp yanına gittim.
"Yeonjun"
Bişey demeden yüzüme baktı. Heyecandan ve korkudan titriyodum. Ya yanlış birşey söylersem? Diye korkuyodum
"Neden öptün?"
"Sence beomgyu"Boş boş yüzüne bakıyodum. Kitlenmiş gibiydim.
"Bunu bana sormadın bile kızmıyorum ama gerçekten bunu yapman karşılığında hiçbişey olmamış gibi davranamam. İlkinde bişey demedim tamam ama 2 oldu ve üstüne okulda yaptın ve en yakın arkadaşıma yakalandım. Yani bak anlıyorum seni ama lütfen bi daha yapma"
"Peki"
Oda bahçeye çıkınca diğerlerini bulmam gerektiği için bende bahçeye çıktım.
"DURUN Bİ"
"Olm siz ciddi misiniz"
"DURUN Bİ ANLATICAM"Yanlarına öyle bi uçmyştum ki nefes nefese kalmıştım bu yüzden merdivene oturduk.
"Bakın şimdi ben midem bulandıği için tuvalete gittim sonra arkamdan yeonjun geldi sonra bu bi an beni öptü sonra o an jisung geldk gerisini biliyorsunuz"
"Biz yanlış anlamışız özür dileriz de neden öptü"
"Onu bende bilmiyorum"Merdivende boş boş otururken kafamı kollarımın arasına koydum. Bunu yapınca tabii diğerleri gelip sarıldı ama hiçbirşeye yarmamamıştı
"Bugün buluşalım mı kafa dağıtırız"
"Olur"
"Nerde"
"Avmye gidelim"
"Mantıklı"Hiçbişey istemiyodum. Sadece uyumak istiyodum. Hiçkimseyle konuşmak istemiyodum.
"İstemiyorum"
"Ya hadi ama nolcak"
"Tamam zorlamayın"
"Hiçbişey istemiyorum"
"Çok kötüysen izin al"
"Gerek yok o kadar kötü değilim"
"Hayalet gibisin"
"Off gerek yok işte"Bahçeden çıkıp okula girdim ve sınıfa çıktım. Uyumaya karar vermiştim. Keşke uyusam ve hiç uyanamasam
Uyandığımda dersin bitmesine 13 dakika kadar kalmıştı. Dersten gram bişey anlamıyodum zaten bu yüzden hiçbişey değişmemişti. Midemin bulanması artmıştım kusucak gibi hissediyodum.
Hocadan izin alıp tuvalete gittim ve kapıyı kilitledim. Dayanıcak gibi değildim bu yüzden sınıfa geri inip hocaya haber verdim ve idareye gittim. İzin kağıdını hocaya ve güvenliğe verip okuldan çıktım. Eve gitmeden markete gidip ramen içecek bişeyler ve tatlı almıştım. Aslında kızgın falan değildim sadece hislerim kesinleşmemişti. Seviyo muydum sevmiyo muydum? Otobüs durağına geldiğimde telefonumu aldım ve yunaya yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Kan / Yeongyu
FanficOkulda yaşanan cinayet olayını sınıfça araştırmaya giderler.. yan (çift)shipler : hyunlix minsung chanmin jeongbin sookai #everglow etiketinde 1. : 17.02.2024 #nmixx etiketinde 2. : 10.05.2024 #txt etiketinde 10. : 14.06.2024