EVERGLOW ETİKETİNDE 2.OLMUSUZ
OKUYUP OY VEREN, DESTEKLEYEN VE YORUM ATAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM💗
O an gördüğüm karşısında sadece donmuş kalmıştım. Somi nasıl yapabilirdi? En çokda ona güveniyorduk. En masumu o sanıyorduk. Meğer hepsi rolmüş. Yine o mükemmel yalancılığını kullanmıştı.
Direk üstüne yürüyüp saçından tutup kafasını duvara doğru vurdum. Bunu hak etmişti.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM TAMAM MI ÖNCE SIRTIMIZDAN BIÇAKLADIN ŞİMDİ DE JİWOO'YU SIKIŞTIRMIŞ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYORSUN SANA GERÇEKTEN ACIYORUM YA MADEN BİZİ KANDIRICAKTIN NEDEN EN BAŞINDAN BİZDENMİŞ GİBİ DAVDANDIN"
Jiwooyu kolundan tutup bizimkilerin oraya gittik. Ağlayacak gibi hissediyodum ve diğerlerinin tepkisi de büyük ihtimal benzer olucaktı. Aklım almıyordu nasıl yapmıştı?
"Jiwoo ne alaka"
"Ya bakın şimdi ben terk edilmiş yere gidicektim sonra orda Somi Jiwoo'yu sıkıştırmıştı bende somi'yi saçından tutup duvara yapıştırdım"
"Ben inanmıyorum şuan"
"Somiye güvenimiz boşuna mıydı?"
"Ona sırlarımızı boşuna mı anlattık?
"Ona güvenmek hayatımızda yaptığımız en büyük hataydı."Hepimiz boş boş duruyorduk. Gerçekten böyle biri olduğu keşke önceden bilseydik.
"İyi yönden bakarsak en azından hayatımızdan bi yalancıyı çıkardık ve akıllanmış olduk."
Hepimiz Jiwoo'ya baktık. Haklıydı. Boşuna ona zaman harcamıştık. Ama onunda dediği gibi bi yalancıyı hayatımızdan çıkartmış olduk.
Ne yaşarsak yaşayalım,iyi yönden bakmamız gerekti. Kötü yönden bakarsak hemen şimdi vazgeçicektik ve belki de bizde diğerleri gibi olucaktık.
Chan geldiğinde Jiwoo'ya bizle gelmesini söylemiştik ama eve gitmesk gerekti bu yüzden eve gitmişti. Bizde yolda olanları chana anlatıyorduk. Kafa dağıtmak için sinemaya gidicektik.
Aslında o an çok şey söylemek istemiştim ama ağzımı açamadım
Avmye geldiğimizde direk en üst kata film katına çıkmıştık. 10 saat yakın tarihi olan güzel film aradıktan sonra bi tane korku filmi bulup ortadan koltuklarımızı aldık. Filmin başlamasına 45 dakika kadar vardı. Bizde o sırada dolaşmaya karar verip rastgele mağazalara girmeye başladık.
Arabadan indiğimiz andan beri hiç konuşmamıştım ki bunu fark eden de olmamıştı. Ağzımı açmak istemiyodum. Kendimi yokmuşum gibi hissediyodum.
"İyi misin?"
Bunu soran yeonjuna bı süre sessiz kalıp baktıktan sonra başımı evet anlamında salladım.
"Niye konuşmuyorsun"
"Bilmiyorum hiç halim yok konuşmak istemiyorum çok garip hissediyorum nedensizce"Bi an sarıldı. Aslında rahatlamıştım. Onca şeyden sonra birine sarılmak rahatlatıyodu. Sanki tüm yüküm iniyomuş gibi hissediyodum
Filme az kalınca salona girip koltuklarımızı bulduk. Oturup başlayana kadar telefonlarımızla ilgilenmeye başlarken sınıf grubuna bildirim geldi.
Sınıf grupu
Aisha💜
Onda10da
EfendimAisha💜
Buluşalım mı10da
Saat kaçtaAisha💜
Onda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Kan / Yeongyu
Hayran KurguOkulda yaşanan cinayet olayını sınıfça araştırmaya giderler.. yan (çift)shipler : hyunlix minsung chanmin jeongbin sookai #everglow etiketinde 1. : 17.02.2024 #nmixx etiketinde 2. : 10.05.2024 #txt etiketinde 10. : 14.06.2024