24/Tam Şu an

20 5 3
                                    

Kuşlar cıvıldıyor,hava güneşli.Ramazan(Allah orucunuz kabul etsin) ayındayız.Tatilin 2. haftası.Okuduğum kitaplara pek yb yok.Genelde popüler olan kitaplara başlıyorum.Ruh halimi bende bilmiyorum.Zaman akıyor.Zamanını şu an iyi değerlendirenler olduğu gibi benim gibi şu anı keşfetmeye çalışanlarda olabilir.Ya da zamanın kıymetini bilemiyenlerde.Zaman bize verilmiş ödül gibi.Fakat farkında değiliz.Aklınızdan ne geçiyor ? bilemiyorum ama benim aklım boş durmuyor.Şu an çok mutlu olanlarda var aramızda,üzgün olanlarda.Ama hava bile gülümsüyor bugün.Sanki üzüldüğümüz sebebi yok etmek için....


Şu an klavyenin tuşlarına basarken şu anı düşünüyorum.Ben bu cümleleri yazarken dünyanın farklı yerlerinde yeni bebekler doğmuştur belki.Gözleri buruş buruş.Işıktan açamıyor ağlıyor.Belki birileri ölmüştür.Belki birileri mutlu haber almıştır.Aslında ben şu anını yazarken milyonlarca insan için farkı olay oldu.Bilemem şu an bu cümleleri okuyan kişi nasıl ama bildiğim bir şey var.Hayat devam eder.iyisiyle kötüsüyle.Durmaz.Duramaz..Durdurmak için tuş yok.

Sınav gibi belki sen o sorunun çözümünü bilemezken başkaları formülü yazıyor.Yeni çözümler üretiyor.Sende boş durma çabala.Yaşamak için çabala.Pes etme.Hayellerim olmaz deme.İmkansız diye bir şey yok.

Çabala diye yazmadım.Farkına var diye yazıyorum,yazdım,yazmaktayım.


Öleceğimizin Farkındamısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin