Bu ara araftayım.Bi çok mutluyum bi morali düşük.Çok sık duygularım görüşlerim değişiyor.
Odaklanma problemim var.Bi şeyi çok fazla düşünüyorum.Çok fazla müzik dinliyorum.
Çünkü müzik içimde geçen düşünceleri durduruyo.Rahatlatıyo örneğin şu anda multi medyada say something var.Ama şu an Nirvana dinliyorum.
Bugün aldığım kötü haberler,içimde kurduğum düşünceler ile deprasyona girdim.Hiç bi şey üretemiyorum.Ailemden çok facebok 4n1k'nın konuşma grubuyla konuşuyorum.(Sizi seviyiorum şapşikler)Sağlıklı iletişim kurmuyorum.Aklımdan geçen ilk şeyi yapıyorum.
Odaklanma problemim yüzünde kitap bitiremiyorum bi süredir.Aslında bi süredir böyleyim.Ama bugün bunları daha ağır hissetmeye başladım.
Sabahlamak ya da geç yatmak istiyorum.Böylece yatağa kendimi atınca daha fazla düşünmeden uykuya yenik düşüp gözlerimi kapatıyım.
İşallah hemen deprasyondan çıkarım.Çünkü sağlık düşünmüyorum.Ailemle elimde olsa hiç konuşmam ki annem ev hanımı ve babam daha çok evde çalışır.Yani evin içinde sık sık yüzlerimizi görüyoruz.Müzik dinlerken zevkin hep değişiyor.Bi dinlediğim diğerini tutmuyor.Bu ara aldığım kötü haberlere daha çok tepki gösteriyorum.İçimdekileri buraya aktarıyım diyorum Siyah ismli bölümüm gibi.Ama onu yazarken deprasyonda değildim.O aklımda geçenlerdi.Paylaşırken deprasyondaydım.Hala deprasyondayım.
Ama şöyle bi sorun var ki deprasyonda içimde fazla betimleme yapıyorum ve dediğim gibi fazla düşünüyorum.o yüzden bende buraya aktarıcağım sırada düşündüklerimi unutuyorum.
Bu ruh hali hiç iyi değil.Bu çok değerli zamanımı öldürüyor.Boşu boşuna zaman kaybı.Hiç bir yararı yok ama bu benim ruh halim psikolojim.Dışardan çok mutluyum harihayım imajı çizip her yere gülücük atıp.İçimde kalın duvarlar yapıp içimde yaşıyamam deprasyonu.Ben duygularımı çok dışa vuran biriyim bi kere.
Ama şöyle bi ironi var ki aslında mutluyum.Ama deprasyondandayım.Yani ruh halim galiba deprasyonda çünkü ben öyle çok büyük bi sebepten deprasyona girmedim.Hep küçük kötü haberler bana saldırdı.Ben hep güçlü durup savaştım.Ama yoruldum.Bütün kötü haberleri biriktirip içime attım.İçimde dev bi kazan var.Biri niye böylesin diye sorsan ordan istediğim sebebi seçip söyliyim.Yani bütün küçük haberler biriktirim kendimi deprasyona soktum.
Bunu okuyan sen sakın beni örnek alma.Küçük sorunları,kötü haberleri biriktirip içinde kendini mahvedecek silahını oluşturma.Zehrini dışarı akıt.İçinde biriktirip toptan deprasyona girmek senin yorgun bedenini hem fiziksel hem psikolojik daha çok yoruyor.
Aslında mutlu olmak için bi sürüö sebebim var.Ama o sebepler içimde oluşturduğum kazanımın içinde kayboluyor.Gülümsemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öleceğimizin Farkındamısın?
De TodoBu dünyaya hepimiz bi kere geliyoruz.Lütfen ne kadar eşsiz ve değerli olduğunu unutma.Fakat hepimiz bi gün ölümü tadıcaz.Zamanının değerini şimdiden bil ve benim gibi ne yaptığının farkına var.