4/İmza Günü

37 8 0
                                    

06.06.2015


Bugün İstanbul Anadolu Yakasında iki tane imza günü vardı.Biri Alya abla

Karanlık Lise

Karanlık Lise 2

Diğeri Dilek abla Yaramaz Çocuk


Şimdi ben kararsızın tekiyim ilk önce Dilek ablayı bilmiyordum,bütün hafta Alya ablanın imza günü için uğraşmıştım(Anadolu Yakasındayım ama tek göndermiyorlarlar)


Artık pes etmiştim bi de annemler Karanlık Lise 2 almıyorlardı(gölge isen merak etme emin ellerle bugün aldırdım)


Sonra biz karşı yakaya halamlara gitmiştik orda ben wattpadden uzak büyük çekmece'de harika bir manzara ile kitap falan okumuştum.Neyse eve gelince

direk wattpade girdim Yaz Aşkım'dan 4n1k'ya severek okuduğum kitaplara yeni bölüm gelmişti .

Onlara bakmadan aşağı inip Yaramaz Çocuk ile ilgili bildirim görünce beklemeden açtım,şansa o anda da yağmur yağıyordu(bknz:Yaramaz Çocuk)özel bölümü buğulu gözlerle(tamam kabul sulu gözüm ama yaramaz çocuğun sonunda tek ben ağlamamışdır)okudum ve sonda imza gününü gördüm aynı gün, farklı saatde,imza günü var.Anlamış değilim ikiside Epsilon yayınevi niye aynı gün neyse görür görmez annemlerin yanına tüyüverdim (kitap kurdu olduğumdan beri annemlerle pek muhabbetimiz olmuyor,örneğin misafir gelecek son dk, apar topar odamı topluyorum)Annem Yaramaz Çocuğun benim için Emine abla kadar önemli olduğu,sonunda ağladığımı falan biliyor.Neyse ki sonunda artık ümidi kesmiş kendimi acındırma (aslında Emine ablanın imza gününe gittiğimden Alya ablada pek işe yaramamıştı)taktiğini uygulayacaktım ki babam kabul etti.


Ben gaza gelmiş Dilek ablanın ki saat 13:00 da ordan da Alya ablanınkine bile gitmeyi ikna etmiştim ki Yaramaz çocuğundan 14:00 da olduğunu öğrendim.


Sonuç olarak Dilek ablanın imza gününe gitdim,imzalı kitabım güzel fotoğrafımız ve yüzümde mutluluktan tavan yapmış ifademle(nasıl ifade şu anda bende bilemedim)geri geldim.


Medyada bu gün ile ilgili resim arıyorsa ben onunla olan resmimi koymazdım,kitaptaki imzayı da (üşengecin tekiyim) bilgisiyardan yazdığımdan ekleyemedim belki sonra eklerim ama Dilek ablanın yazısının ev halkı olarak güzel olduğunu düşünüyoruz(tabi ben geldiğimden beri kitabı evdekilere gösteriyorum)


Üzerinde pembe bir ceket vardı,bende açık pembe pijama giydim.Son haftalardır siyah veya koyu renk ağırlıklı şeyler bakıyorç,pembeden iğrenmiş pemde olan şeylerimi kuzenlerimi falan dağıtıyordum ki annem kızının dengesizliği bildiğinden herşeyi attırmamıştı iyi ki attırmamış(tamam tamam pembe bir ceketden ilham alıp tamamen renkli giyinmedim,siyah candır bi kere zatan esmere dönük buğdayım renklim bi şey giyince çok göz önünde bulunuyorum)


İşallah yazın yine İstanbul'da Karanlık Lisesin imza günü olurda giderim

Öleceğimizin Farkındamısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin